Citat:
Jag förstår inte varifrån det kommer att det skulle bara så mycket turister i Malmö. Ser högst ett par grupper av vilsna spanjorer här på sommaren. De lär bli besvikna. Om man som turist kommer till Sverige vill man ju se blonda människor, vacker natur, typiskt svenska saker. I Malmö får man inte se detta. Blattarna har tagit över. Med detta sagt inte att de gjort något som kräver strategiskt tänkande och intelligens. Det bara kryllar av dem. De förökar sig. Stan har förstörts helt av detta. Malmö har allltid varit lite ruffigt men stora delar var förr om åren gemytliga. Ingen vacker stad men mysig, genuin. Blåsig. Arbetarstad. Lite underdog på något vis, Nu? Det är monokultur. Islam. Mena. Och så en massa tiggare på det. Skräpigt och jävligt.
det enda man kan studera som turist i malmö är de enormt stora fyrbenta råttorna som springer runt dagtid på malmös gator, om man är intresserad av att se den typen av fyrbenta djur finns det massor att se, ja förutom alla sopor som yr runt när det blåser eller den stank man tvingas inhalera mitt under en varm sommardag när man passerar där någon äcklig muslims eller rumän/bulgar skitit.
ett tag hade muslimerna kommit på något smart oc hdet var att de skulle på sin fuckade svenska locka till sig en vit, de skulle "fråga om vägen" från en bil men när man ignorerade dem så blev de så provocerade att de kokade. det var för övrigt samma dag som de äckliga skitarna som kallar sig för polisen hade halat bögflaggan på alla flaggstängerna, klart att de inte hinner med alla brtt när man har fullt upp med att hala flaggor och messa äckliga fula luder som man hoppas få sätta på för man fixat in dem.
alla jag känner har jag sagt åt att de ska undvika malmö och sverige och sluta handla svenska produkter. låt landet förfalla och implodera, den alkoholiserade bastarden får övertala putin att han skickar med svarta och stulna pengar till de svenska bankerna så de svarta pengarna kan tvättas.
jag har ganska många följare, först trode de mig inte men när jag postade hur bland annat fd japanskt luder tvättar uppemot fem gånger i veckan, hur hennes inavlade son drar sönder listerna för att de ska ha ågot att ringa in till hyresvärden om eller hur hon kastar igen ytterdörren så att vägarna hamnar i självsvgning vill alla veta vilka slödder ovh och avskum man ska undvika som pesten, var skitarna bor och vilka hyresvärdar man ska undvika.
jag tog ut email från registratorn på hyresnämnden och la ut det, folk avdelar inte tid för att de tycker det är kul att vistas i samma lokal som korrupta och inkompetenta men där fanns det drösvis med uppslag och folk häpnade över vilka avskyvärda skitar till förvatlare det existerar som inte ens har normalintelligens att landa ett jobb på de enklaste meriter, ett jobb som ingen vill ha och vad som händer i fina och glammiga malmö.
isch, nej, nu var jag orättvis och skapade "dålig stämning" som en idiot sa åt mig att jag gjrde. när jag sa åt honom att jag hade använt koranen som toapapper tappade han fattningen. hans låga iq klarade inte av att hantera det. jag frågade honom och han ville så mig men han hade inte stake för att han visste att jag behövde två slag eller om jag är på gott humr tre slag för att sänka en cuck. det var lite om lite. vi ses nästa gång gott folk och då kommer det fler hemligheter.
Senast redigerad av japansktluder 2019-10-24 kl. 20:34.
Senast redigerad av japansktluder 2019-10-24 kl. 20:34.