2018-08-08, 19:42
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Varför vill du då att 40 miljoner afrikaner ska få komma hit, bara de sköter sig? För det är SD;s politik.

Nej, det har jag inte sagt, och det har inte Sverigedemokraterna sagt heller.
Citera
2018-08-08, 19:43
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Märklig retorik. Vad ska AFS göra? Inte ens SD skulle samarbeta med dom.

Den frågan är mer adekvt att ställa när AfS väl sitter i riksdagen. kan du nämna EN enda punkt som SD har förändrat till svenskars fördel senaste åtta åren?
Citera
2018-08-08, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Alla kan se att det är du som har fått dille och inte jag. Jag är ju rättvis nu och låter er förklara för mig varför jag har fel och varför ni har rätt. Det måste ju finnas bevis för dessa teorier någonstans.

Nej, alla kan se att du inte har en sammanhängande argumentation, utan bara hemfaller till epitetklistrande och hysteri.

Om jag skriver att det är fel av SD att ha olika måttstockar på svensk och judisk nationalism och att bry sig mer om antisemitism än hat mot etniska svenskar - handlar mitt inlägg då om judar eller om svenskar?
Citera
2018-08-08, 19:44
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Den frågan är mer adekvt att ställa när AfS väl sitter i riksdagen. kan du nämna EN enda punkt som SD har förändrat till svenskars fördel senaste åtta åren?

De har inte fått chansen än.
Citera
2018-08-08, 19:44
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ja, den är ju helt uppenbart utbredd hos er. Den verkar gå i arv (hjärntvätt från tidig ålder?) och den påverkar allt ni tänker på. Ni landar hela tiden i samma slutsats. Ni är helt besatta, vilket jag just har bevisat. Nu kan alla se hur besatta ni är. Det är inte konstigt att Åkesson vill bli av med er. Det är ju inte bara det heller. Det är rasfixeringen också. Åkesson har helt rätt om det här partiet. Ni är en samling extremister som bara har en eller två saker i hjärnan hela tiden.

Jag lever här och nu, och jag skiter i vad någon folkgrupp i en annan världsdel håller på med.

Du har skrivit så många inlägg. Kan du inte skriva bara en sak som du inte gillar med AfS politik och där du anser SD bättre? Då kan vi reda ut en sak i taget. Börja med en sak.
Citera
2018-08-08, 19:46
Medlem
Citat:

Bara genom att de växt och tagit väljare från de andra partierna, och nu kan bli Sveriges största parti, har tvingat dom andra partierna att lägga om invandringspolitiken, och fått Åsa Romson att gråta.

Det sista är ett "priceless moment" som vi aldrig kommer glömma.
Citera
2018-08-08, 19:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Du har skrivit så många inlägg. Kan du inte skriva bara en sak som du inte gillar med AfS politik och där du anser SD bättre? Då kan vi reda ut en sak i taget. Börja med en sak.

Hela er politik bygger på en ideologi som har orsakat väldigt mycket elände, även för svenskar.

Jag kan inte ställa mig bakom en sådan politik.
Citera
2018-08-08, 19:48
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Hela er politik bygger på en ideologi som har orsakat väldigt mycket elände, även för svenskar.

Jag kan inte ställa mig bakom en sådan politik.

En sak.
Citera
2018-08-08, 19:48
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Nej, det har jag inte sagt, och det har inte Sverigedemokraterna sagt heller.

Jo, alla som sköter sig och har ett jobb är välkomna enligt SD. Och jag antar du står bakom det?
Citera
2018-08-08, 19:49
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
En sak.

Det är en sak. Jag kan inte ge dig ett bättre svar än så.
Citera
2018-08-08, 19:49
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
De har inte fått chansen än.

De har suttit i riksdagen och röstat i åtta år. Så vad har de förändrat?
Citera
2018-08-08, 19:50
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Jo, alla som sköter sig och har ett jobb är välkomna enligt SD. Och jag antar du står bakom det?

Du bygger en halmgubbe nu. Sverigedemokraterna har inte sagt att 40 miljoner afrikaner ska hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in