Citat:
Det här är sista gången jag svarar dig.
Det kommer inte behöva göras DNA-tester och annat trams för att fastställa om den blonda tjejen som blivit kallad "svennehora" är svensk eller inte. Det blir bara sjukt att hålla på så, och det är som sagt just detta jag inte gillar med er. Ni är så sjukt rasfixerade. Jag förstår inte hur man kan vara så besatt av ras, gener och DNA. Jag tycker det är otäckt. Och nej, jag vill inte ha femtio svar från er andra om hur viktigt det är att våra gener ska vara renade från andra raselement och hur otroligt viktigt det är att 100% av befolkningen ska vara renrasiga ariska vita svenskar. Jag vill bara svara oyto en sista gång.
Här har du en debatt i riksdagen där SD debatterar lagen om hets om folkgrupp. Håll till godo.
Det kommer inte behöva göras DNA-tester och annat trams för att fastställa om den blonda tjejen som blivit kallad "svennehora" är svensk eller inte. Det blir bara sjukt att hålla på så, och det är som sagt just detta jag inte gillar med er. Ni är så sjukt rasfixerade. Jag förstår inte hur man kan vara så besatt av ras, gener och DNA. Jag tycker det är otäckt. Och nej, jag vill inte ha femtio svar från er andra om hur viktigt det är att våra gener ska vara renade från andra raselement och hur otroligt viktigt det är att 100% av befolkningen ska vara renrasiga ariska vita svenskar. Jag vill bara svara oyto en sista gång.
Här har du en debatt i riksdagen där SD debatterar lagen om hets om folkgrupp. Håll till godo.
Det är du och SD som har problem med etnisk besatthet och rasism. För mig är det enkelt: Svensk etnicitet existerar på samma villkor som annan etnicitet - varken mer eller mindre. Svenska folket, svensk nation, svensk etnicitet är varken mer komplicerat eller kontroversiellt än t ex judisk etnicitet och folkrätt. Svenskarna är ett folk som alla andra. Andra folk har både kultur och arv gemensamt och in- och exkluderar organiskt ur sin ingrupp utan politisk styrning.
Riktigt så enkelt har inte SD gjort det för sig. Å ena sidan är man muskulöst pro-Israel och din Jomshof kallar sig stolt sionist. Blod och jord, hela paketet. Ingen fucking "öppenisraelisk kulturentitet" där det är liktydigt med "rasbiologi" att tala om gemensam härkomst eller DNA.
Sverige och svenskarna däremot. Då är man plötsligt mot tanken att "genetik" har med svenskhet att göra - ungefär som att en familj inte har med blodsband att göra, bara för att man kan vara familj utan att vara släkt.
Man ÄR hårdföra nationalister och står stridslystet upp mot etnisk utsatthet - för andra.
Ska du inte återgå till den andra tråden och klaga på sossarnas antisemitism, förresten? Inte för att etniskt hat mot svenskar verkar bekymra judiska debattörer i svensk offentlighet - men all kärlek kan ju inte vara besvarad.