2018-08-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det här är sista gången jag svarar dig.

Det kommer inte behöva göras DNA-tester och annat trams för att fastställa om den blonda tjejen som blivit kallad "svennehora" är svensk eller inte. Det blir bara sjukt att hålla på så, och det är som sagt just detta jag inte gillar med er. Ni är så sjukt rasfixerade. Jag förstår inte hur man kan vara så besatt av ras, gener och DNA. Jag tycker det är otäckt. Och nej, jag vill inte ha femtio svar från er andra om hur viktigt det är att våra gener ska vara renade från andra raselement och hur otroligt viktigt det är att 100% av befolkningen ska vara renrasiga ariska vita svenskar. Jag vill bara svara oyto en sista gång.

Här har du en debatt i riksdagen där SD debatterar lagen om hets om folkgrupp. Håll till godo.

Det är du och SD som har problem med etnisk besatthet och rasism. För mig är det enkelt: Svensk etnicitet existerar på samma villkor som annan etnicitet - varken mer eller mindre. Svenska folket, svensk nation, svensk etnicitet är varken mer komplicerat eller kontroversiellt än t ex judisk etnicitet och folkrätt. Svenskarna är ett folk som alla andra. Andra folk har både kultur och arv gemensamt och in- och exkluderar organiskt ur sin ingrupp utan politisk styrning.

Riktigt så enkelt har inte SD gjort det för sig. Å ena sidan är man muskulöst pro-Israel och din Jomshof kallar sig stolt sionist. Blod och jord, hela paketet. Ingen fucking "öppenisraelisk kulturentitet" där det är liktydigt med "rasbiologi" att tala om gemensam härkomst eller DNA.

Sverige och svenskarna däremot. Då är man plötsligt mot tanken att "genetik" har med svenskhet att göra - ungefär som att en familj inte har med blodsband att göra, bara för att man kan vara familj utan att vara släkt.

Man ÄR hårdföra nationalister och står stridslystet upp mot etnisk utsatthet - för andra.

Ska du inte återgå till den andra tråden och klaga på sossarnas antisemitism, förresten? Inte för att etniskt hat mot svenskar verkar bekymra judiska debattörer i svensk offentlighet - men all kärlek kan ju inte vara besvarad.
Citera
2018-08-08, 18:38
Medlem
Alternativ för Sverige kommer att komma in i riksdagen på grund av att de startade igång så nära inpå valet. Här är limericken som bevisar det:

En yngling från Valdemarsvik
slog fast en spurtlik taktik
som när den fick moment
gav minst fyra procent
och förändrade svensk politik
Citera
2018-08-08, 18:46
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Ska du inte återgå till den andra tråden och klaga på sossarnas antisemitism, förresten? Inte för att etniskt hat mot svenskar verkar bekymra judiska debattörer i svensk offentlighet - men all kärlek kan ju inte vara besvarad.

Ja, den är ju helt uppenbart utbredd hos er. Den verkar gå i arv (hjärntvätt från tidig ålder?) och den påverkar allt ni tänker på. Ni landar hela tiden i samma slutsats. Ni är helt besatta, vilket jag just har bevisat. Nu kan alla se hur besatta ni är. Det är inte konstigt att Åkesson vill bli av med er. Det är ju inte bara det heller. Det är rasfixeringen också. Åkesson har helt rätt om det här partiet. Ni är en samling extremister som bara har en eller två saker i hjärnan hela tiden.

Jag lever här och nu, och jag skiter i vad någon folkgrupp i en annan världsdel håller på med.
Citera
2018-08-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ja, den är ju helt uppenbart utbredd hos er. Den verkar gå i arv (hjärntvätt från tidig ålder?) och den påverkar allt ni tänker på. Ni landar hela tiden i samma slutsats. Ni är helt besatta, vilket jag just har bevisat. Nu kan alla se hur besatta ni är. Det är inte konstigt att Åkesson vill bli av med er. Det är ju inte bara det heller. Det är rasfixeringen också. Åkesson har helt rätt om det här partiet. Ni är en samling extremister som bara har en eller två saker i hjärnan hela tiden.

Jag lever här och nu, och jag skiter i vad någon folkgrupp i en annan världsdel håller på med.

Jimmie Åkesson har på en direkt fråga från Göran Rosenberg svarat nekande på om det finns etniska svenskar i dagens Sverige. Partiet har INTE skapat en tvåtimmars dokumentär om svenska ungdomar som utsätts för etniskt hat och våld, här och nu.

Tycker du det är OK?
Citera
2018-08-08, 19:07
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Jimmie Åkesson har på en direkt fråga från Göran Rosenberg svarat nekande på om det finns etniska svenskar i dagens Sverige. Partiet har INTE skapat en tvåtimmars dokumentär om svenska ungdomar som utsätts för etniskt hat och våld, här och nu.

Tycker du det är OK?

De skulle kunna göra hur många dokumentärer som helst. Jag tycker att det är bra att de började med denna för att blottlägga vad riktig rasism (som ni bygger er politik på) leder till för elände. Men det där låter väl inte som någon dum idé. Jag tycker också att svenska folket behöver se vad som pågår just nu, med importerat våld mot svenskar.

Det kanske kommer en sådan framöver.
Citera
2018-08-08, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIVE001
Fan vad jag hoppas att afs lyckas sabotera för dom äckliga jävla fitt sd sossarna.
Fan vad jag hoppas! Spelar ingen roll hur många procent så länge det blir över 1. Tål inte dom där äckliga jävla blåsta sd väljarna

Jösses vad bittra AFS svansen är.

Ändå är SD det närmaste ni kan få som kan ändra på Sverige. Det har tagit nästan 30 år för SD att komma dit de är idag att vara nära bli Sveriges största parti.

Ni jämför er med SD? Ni kan likaväl jämföra mer med Ny Demokrati. Finns inga garantier att AFS går samma väg som SD. Minst lika stor chans att de blir ett nytt Ny demokrati.

Vad ska ni då göra med er bitterhet? Ta till vapen?
Citera
2018-08-08, 19:29
Medlem
Citat:
De skulle kunna göra hur många dokumentärer som helst. Jag tycker att det är bra att de började med denna för att blottlägga vad riktig rasism (som ni bygger er politik på) leder till för elände. Men det där låter väl inte som någon dum idé. Jag tycker också att svenska folket behöver se vad som pågår just nu, med importerat våld mot svenskar.

Det kanske kommer en sådan framöver.

Inte alls omöjligt. Om SD känner att dumsvenne kanske byter till ett annat alternativ om man inte tar upp "svennehorans" situation, så kommer man kanske skicka ut Bieler för att visa beskyddarinstinkt mot etniska svenskar. "Bieler i Staffanstorp" hade garanterat blivit en än större viral succé än dokumentären om sossarnas historia och hade varit mer relevant.

Men hade det inte varit mer sympatiskt om det skett spontant och varit genuint? Och inte krävt ett utmanarparti, liksom talet om återvandring.

Sedan får du nog reda ut dina hysteriska åsikter om rasism och den "otäcka staten Israel", för att passa in i SD-gänget. Det är ju just den typen av "antisemitisk" kritik från S som del två antagligen kommer handla om.
Citera
2018-08-08, 19:36
Medlem
Expohunters avatar
Citat:

Du verkar passa perfekt i socialliberalerna. en person som skiter i det svenska folket, den svenska nationen och den svenska historien. Bara 40 miljoner afrikaner jobbar och inte begår brott så är det inga problem att bo i det moderna Zimbabwe.
Citera
2018-08-08, 19:37
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Du verkar passa perfekt i socialliberalerna. en person som skiter i det svenska folket, den svenska nationen och den svenska historien. Bara 40 miljoner afrikaner jobbar och inte begår brott så är det inga problem att bo i det moderna Zimbabwe.

Jag skiter inte i svenska folket, idiot. Jag bryr mig om svenska folket.
Citera
2018-08-08, 19:38
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Jösses vad bittra AFS svansen är.

Ändå är SD det närmaste ni kan få som kan ändra på Sverige. Det har tagit nästan 30 år för SD att komma dit de är idag att vara nära bli Sveriges största parti.

Ni jämför er med SD? Ni kan likaväl jämföra mer med Ny Demokrati. Finns inga garantier att AFS går samma väg som SD. Minst lika stor chans att de blir ett nytt Ny demokrati.

Vad ska ni då göra med er bitterhet? Ta till vapen?

Vad ska SD göra när de är störst? Ingenting, precis som de gjort senaste åtta åren. SD har inte förändrar ett jota sedan de kom in i riksdagen. Om du inte håller med om det, bjud gärna på något konkret.
Citera
2018-08-08, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Vad ska SD göra när de är störst? Ingenting, precis som de gjort senaste åtta åren. SD har inte förändrar ett jota sedan de kom in i riksdagen. Om du inte håller med om det, bjud gärna på något konkret.

Märklig retorik. Vad ska AFS göra? Inte ens SD skulle samarbeta med dom.
Citera
2018-08-08, 19:40
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Jag skiter inte i svenska folket, idiot. Jag bryr mig om svenska folket.

Varför vill du då att 40 miljoner afrikaner ska få komma hit, bara de sköter sig? För det är SD;s politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in