Citat:
Han är straffad för ofredande, inte misshandel vad jag kan se(även om händelsen är lik misshandel). Men på tal om något annat (om han inte lämnat Sverige) så bör MGM iaf inte jobba som fotbollsdomare(vilket verkar vara fallet), det verkar klart olämpligt. Det finns många nystartade konton här nu.. Sen bör en halvfet otränad gubbe se upp när det gäller invandrargäng..
Läser man domen så är det ganska uppenbart att det var misshandel men snyfthistorien och brist på bevis på skadorna drog ner rubriceringen till ofredande. Ja, nystartade konton har väl samma argument som jag. Vill inte avslöja hemort på ens riktiga konto.
Citat:
Ja någon form av bråk ska ha uppstått efter misshandeln av pappa och ungdomarna ska ha hoppat ur bilen innan GM med vänner drog. Men halsbandet ska ha dragits av i bilen genom rutan om jag förstått det rätt.
Citat:
Pinnsmala vet jag inte. Ena grabben spelar ju Amerikansk fotboll för Karlskrona. De hade nog kunnat bråka om de ville. Kanske rädda att bli avstängda från laget.
Citat:
Storyn kommer från gemensamma vänner med familjen så kan säkert finnas hål i storyn här och där. Men närmre sanningen än övriga spekulationer iaf.