2018-08-02, 12:07
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Vilket konsekvenstänk gm har. Dom börjar bråka för att bo barn kör bil där dom inte får, men efteråt försöker dom preja bo barn av vägen. Känns som att bommen bara var en ursäkt för att bråka gm skulle bråkat även om dom skulle gått och hämtat handdukar

Men så är väl förortsbarnen alltid. Typ tänder eld på bilar och sen när brandkåren kommer så kastar dom sten och försvarar sig med att dom inte vill ha dit blåljus osv..
Citera
2018-08-02, 12:14
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsieur Arshloch
Är inte helt uppdaterad på vad som hände innan ”bilkaravanen”lämnade Långö, men precis som det står i tråden skall BO:s söner provocerat GM och hans kamrater genom att på något sätt framföra sitt fordon på vad GM och dennes kamrater ser som ett felaktigt sätt.
Sedan går uppgifterna isär fram tills det att man lämnar Långö, efter slaget som fäller BO utdelas går därefter uppgifterna isär igen.

//A

Intressant att de klagar på någon annans bilkörning när majoriteten av felparkerade bilar på badplatser tillhör invandrare.. finns det ingen vanlig parkering så kör dom oftast ut på gräset/stranden eller liknande. Nu generaliserar jag men då jag varit på otaliga badplatser i sommar så är det min verklighet. De tänker inte heller på risken att bli inparkerade så de kan parkera vid den enda utfarten
Citera
2018-08-02, 12:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Ja och enligt mina sunda vätskor har han såklart inmundigat en mängd god lager där i solgasset. Fått lite stake och ska "minsann" säga till på skarpen. Antagligen bara en tvärhand hög och fjäderlätt. Typ som Morgan Johansson om man säger.

Knasiga vittnesmål ändå, jag får inte ihop händelseförloppet alls nu.

Vilt filmande med mobilkameran enl tidningen, alla vet att det är provocerande när den används som ett "vapen" mot folk.
Vanligt beteende bland rättshaverister, nu har jag minsann filmat dig !!!
Senast redigerad av pe11e 2018-08-02 kl. 12:27. Anledning: Rättning
Citera
2018-08-02, 12:35
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Vilt filmande med mobilkameran enl tidningen, alla vet att det är provocerande när den används som ett "vapen" mot folk.
Vanligt beteende bland rättshaverister, nu har jag minsann filmat dig !!!

Jamen då har ju polisen precis allt på film. Case closed.
Citera
2018-08-02, 12:39
Medlem
fermions avatar
Citat:
Bortsett från misshandeln som kom bakifrån/ från sidan ( det small bara till enligt BO )
Citera
2018-08-02, 12:41
Medlem
rapiers avatar
Det man sår får man skörda. Moderatpolitikern i Karlskrona har säkert klappat med under Reinfeldts Öppna era hjärtan tal samt stått och argumenterat att Sverige ska vara en humanitär stormakt i valstugan.

Det tragiska i det hela är att räkningen för den okontrollerade ickekristna invandringen under Reinfeldt kommer att få betalas av nästa generation däribland hans egna söner.
Citera
2018-08-02, 12:43
Medlem
vemsfels avatar
Citat:

Så snart videon postats på nätet och länkats här, absolut. Tills dess hoppas jag denna tråden lever vidare.
Citera
2018-08-02, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Bortsett från misshandeln som kom bakifrån/ från sidan ( det small bara till enligt BO )

Vittnen stavas det. Case closed.
Citera
2018-08-02, 12:49
Avslutad
Citat:

Han blev väl nedslagen från sidan, då har inte GM hamnat på bild.
Dessutom, har han mobilen kvar ?
Citera
2018-08-02, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Han blev väl nedslagen från sidan, då har inte GM hamnat på bild.
Dessutom, har han mobilen kvar ?

Läs ovan. De var inte ute på en åker helt själva.
Citera
2018-08-02, 13:16
Avslutad
Citat:
Läs ovan. De var inte ute på en åker helt själva.

Nä just det, rörigt och många inblandade, med höga adrenalinnivåer, motstridande vittnesuppgifter osv.
Senast redigerad av pe11e 2018-08-02 kl. 13:18. Anledning: Rättning
Citera
2018-08-02, 13:37
Medlem
GM släpptes idag men är fortfarande misstänkt.
http://www.sydostran.se/karlskrona/18-aring-slappt-misstanks-for-brutal-misshandel/
Senast redigerad av XDXDXDXD 2018-08-02 kl. 13:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in