Citat:
Ursprungligen postat av
Bad.Ass.Bitch
Nej, det går inte. Har sol gassande in i lägenheten hela dagen. Ja jag har persiennerna neddragna och öppna fönster och dörrar. Konstant. Men har ändå haft en rumstemperatur runt 25-30 grader hela sommaren. Så måste ha öppet...
Jag orkar inte med såna formella klagomål. Men kanske får ta till det om det inte blir bättre. Förra helgen sa jag till på skarpen. Morgonen efter när jag var på väg till jobbet så mötte jag grannen i trappuppgången. Då tittade jag riktigt hatiskt på honom och jag såg att han skämdes. Tror inte han kommer våga göra om det för då JÄVLAR!
Är dina grannar normalt funtade så slutar dom störa, vid tillsägelse, annars kan dom faktiskt dra åt helvete. Att klaga formellt är det du gör om dom inte lyssnar när du säger till dom. Blir du störd efter 22 så säger du till DIREKT, inte klockan 02 och lyssnar dom inte så måste du klaga formellt.
Jag lägger mig 23.30 så det är då jag går och klagar om folk röjer, man behöver ju inte vara regelryttare i onödan, men i princip har ingen rätt att störa din sömn efter 22.