2018-08-07, 02:23
Medlem
magiciadehexs avatar
Jag gjorde några skärmklipp på videon "Submarine in Copenhagen 2008" från inledningen, när det är så "coolt" med Depeche Mode - "Personal Jesus" och ännu en lögn/fjant - titel till Madsen, när det står "3 star" admiral. Klippte ut en bild av Captain Vladimir och la på. Är en snubbe med solglasögon och cigg i bakgrunden som jag också får dåliga vibbar av (förutom PM of course). Den snubben är med på flera videor och verkar ha "kommandot". Väldigt macho och självgod ser han ut, samt är den som sköter snacket - hejar fram PM vid sjösättningen, sätter kaptensmössan på honom osv.
Reko och bra grabb eller möjligen sadistpolare med PM? (Ja, nu flummar tankarna fritt, vet )

https://fuskbugg.se/Gcu0G0feb0/Trestj_rnig_Manipulat_r.jpg
Citera
2018-08-07, 02:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jag vet at blant andra Halfmachine tog bort saker från youtube iallafall. Tror flera av Madsens konstnär/pervovänner har mycket material på honom. Hans "propagandaminister" är också helskum.
Jag är övertygad.
Den där som låg inlindad i bacon på golvet kändes inte helt ok. Det är nog si sådär med flera, de döljer sig bakom konstnärskap och annat trams om frimodighet och pippande. Smygpsykos ska jag döpa det till i min diagnosmanual. Noterar det bredvid Tin Can Empathy.
Senast redigerad av develi 2018-08-07 kl. 02:38.
Citera
2018-08-07, 02:29
Medlem
Citat:
Jo, men självklart ska jag göra det. Blir bra så.

Glöm inte att också göra Kims segertecken - hennes ständiga signum vart än hon befann sig i Världen.

https://www.facebook.com/trelleborgsallehanda/posts/10155750680288607
Citera
2018-08-07, 02:37
Medlem
magiciadehexs avatar
Av någon anledning så började jag tänka på att Madsen skulle kunna kallas de mest djävulska saker och tänkte på Helvetet och "Hellraiser, Hellbound"... Googlade den filmen och blev lite illamående när jag såg det här.
Arbetsnamnet på filmen var "Sadomasochists From Beyond The Grave".

Låter som ett arbetsnamn i PM:s smak
Citera
2018-08-07, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Tack. Blir kanonfint.
Den 10:e och 11:e ska Madsen få NOLL uppmärksamhet av mig i tråden. Jag ska fokusera på Kim.

Fokus Kim.
Citera
2018-08-07, 02:50
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Kanske han ville tajma in 10-årsdagen av sjöbegravningen med sina sadistiska lustar och "tillägnar" Freja sitt offer Kim? Som en "fin gest", han älskar ju sina farkoster, ser dem nästan som levande väsen.
http://www.skd.se/2017/08/31/har-dykt-pa-madsens-forsta-sankta-ubat/
https://www.expressen.se/kvallsposten/peter-madsens-tarar-vid-forra-ubatsdramat/

Ja du, det där Flakfortet.

sitat
Vid Flakfortet hängde Peter Madsen en begravningskrans i plast på periskopet innan han sänkte ubåten.
”Hon ligger i dag begravd på en tyst och vacker gravplats. Ljuset kommer och går på dagarna, vinter följs av sommar, och Freya försvinner långsamt”. sitat slut

Jag har också tänkt tanken att han hadde tänkt begrava Kim på samma plats som Freja ( platsen är faktisk hemlig) Sen kolliderar han nestan med skeppet "Ternevåg" och väljer att resa ner till Køge bukt istället (plan b) Han hadde ju haft sin bas der tidigare och var mycket känd där nere. Det skulle i så fall förklara hans orimligt långa väg till "dumpningsplatsen".
(kaninhålsvarning)
Senast redigerad av kugutt 2018-08-07 kl. 02:56.
Citera
2018-08-07, 02:53
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Glöm inte att också göra Kims segertecken - hennes ständiga signum vart än hon befann sig i Världen.

https://www.facebook.com/trelleborgsallehanda/posts/10155750680288607

Det ska jag göra.
Citera
2018-08-07, 03:00
Medlem
Citat:
Det ska jag göra.

Tack. En enkel blomma i havet + signumet. Det känns bra för mig. Gott så.
Citera
2018-08-07, 03:02
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Jag gjorde några skärmklipp på videon "Submarine in Copenhagen 2008" från inledningen, när det är så "coolt" med Depeche Mode - "Personal Jesus" och ännu en lögn/fjant - titel till Madsen, när det står "3 star" admiral. Klippte ut en bild av Captain Vladimir och la på. Är en snubbe med solglasögon och cigg i bakgrunden som jag också får dåliga vibbar av (förutom PM of course). Den snubben är med på flera videor och verkar ha "kommandot". Väldigt macho och självgod ser han ut, samt är den som sköter snacket - hejar fram PM vid sjösättningen, sätter kaptensmössan på honom osv.
Reko och bra grabb eller möjligen sadistpolare med PM? (Ja, nu flummar tankarna fritt, vet )

https://fuskbugg.se/Gcu0G0feb0/Trestj_rnig_Manipulat_r.jpg
Den med ciggen ser ut som Falkenberg, han som vittnade och nyss frågade Ditte hur man gör för att besöka PM.
Citera
2018-08-07, 03:11
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja du, det där Flakfortet.

sitat
Vid Flakfortet hängde Peter Madsen en begravningskrans i plast på periskopet innan han sänkte ubåten.
”Hon ligger i dag begravd på en tyst och vacker gravplats. Ljuset kommer och går på dagarna, vinter följs av sommar, och Freya försvinner långsamt”. sitat slut

Jag har också tänkt tanken att han hadde tänkt begrava Kim på samma plats som Freja ( platsen är faktisk hemlig) Sen kolliderar han nestan med skeppet "Ternevåg" och väljer att resa ner till Køge bukt istället (plan b) Han hadde ju haft sin bas der tidigare och var mycket känd där nere. Det skulle i så fall förklara hans orimligt långa väg till "dumpningsplatsen".
(kaninhålsvarning)
Det blir så koselig nu när du är nere hos mig i kaninhålet! Om nu bara Remark kunde komma ner med fotogenlampan så det slapp vara så jävla mörkt.

Tänk det där tror jag också när han gör en sväng där bortöver. Inte begrava men jag har undrat om nåt stör honom så han inte går ner på exakt samma plats (platsen är inte hemlig, folk sägs ha dykt där förut). Alltså att han är på väg ditåt. Han bjuder ju även in en av kvinnorna till en tur till Flakfortet.
Att det sen är en strategi att få fokus på sista dykplats (självklart kommer sökinsatser riktas dit) är en annan sak i det hela.
Att han sen ska ner till Köge tror jag dock redan är planerat. Han gillar ju stället som dumpningsplats. Det har han ju redan diskuterat och likaväl att det stör radar där som nån sorts korsningsplats eller vad det nu hette.
Senast redigerad av develi 2018-08-07 kl. 03:20.
Citera
2018-08-07, 03:27
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det blir så koselig nu när du är nere hos mig i kaninhålet! Om nu bara Remark kunde komma ner med fotogenlampan så det slapp vara så jävla mörkt.

Tänk det där tror jag också när han gör en sväng där bortöver. Inte begrava men jag har undrat om nåt stör honom så han inte går ner på exakt samma plats (platsen är inte hemlig, folk sägs ha dykt där förut). Att det sen är en strategi att få fokus på sista dykplats (självklart kommer sökinsatser riktas dit) är en annan sak i det hela.
Att han sen ska ner till Köge tror jag dock redan är planerat. Han gillar ju stället som dumpningsplats. Det har han ju redan diskuterat och likaväl att det stör radar där som nån sorts korsningsplats eller vad det nu hette.

Ja vi springer alla runt i kaninhålet. Jo, men platsen är iallafall "hemlig", Madsen har aldrig berettat vart den är exakt.( sen har nån hittat den) Jag är inte helt ferdig med mitt ressonement omkring hans taktik där. Det var bara en tanke jag haft en stund.
Citera
2018-08-07, 03:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja vi springer alla runt i kaninhålet. Jo, men platsen är iallafall "hemlig", Madsen har aldrig berettat vart den är exakt.( sen har nån hittat den) Jag är inte helt ferdig med mitt ressonement omkring hans taktik där. Det var bara en tanke jag haft en stund.
Ja, du menar så.
Han betraktar det garanterat som både helgerån och brott mot griftefriden när nån dyker där. ..

Ja, klura vidare du, jag har allt varit i samma avkrok samt kollat kartor. Det var den där invitation till en av kvinnorna där han ordagrant skrev Flakfortet som fick mig fundera.
Jag tror faktiskt han önskat gå ner nära Freja i den inledande fasen men vete tusan varför han inte gör det, han dyker ner tidigare. Vittnena iakttar honom ju strax innan dyket.
Eller så är han väl för ivrig.. Läs: Äcklig, kåt, pervers, tortyrsugen.
Senast redigerad av develi 2018-08-07 kl. 03:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in