2018-08-06, 11:56
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Förstår inte riktigt vad du menar här? Många trodde att det skulle finnas klara bevis för saudierna inblandning i 9-11 bland de 28 sidorna, istället visade det sig handla om spekulationer och indicier som inte har lett till någonting alls. Knappast konstigt att Saudierna drog en lättnadens suck oavsett om de egentligen är skyldiga eller ej.

Då får du nog ta reda på vad den officiella förklaringen är innan du påstår saker. Ingen av byggnaderna kollapsade i fritt fall av flygbränsle..

Ok konsekvenserna av hettan från flygbränslet...
Nä jag behöver inte läsa den officiella förklaringen för jag vet att den liknar en uppdiktad fars.Det räcker med att lyssna på arkitekter och ingenjörer som debunkar skiten åt mig istället.
Klara bevis räcker inte åt dig inte ens en smoking gun.Du skulle sitta här och skjuta dig själv i foten likförbannat.Tror du verkligen på den officiella förklaringen?
Citera
2018-08-06, 12:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Ok konsekvenserna av hettan från flygbränslet...
Nä jag behöver inte läsa den officiella förklaringen för jag vet att den liknar en uppdiktad fars.Det räcker med att lyssna på arkitekter och ingenjörer som debunkar skiten åt mig istället.
Klara bevis räcker inte åt dig inte ens en smoking gun.Du skulle sitta här och skjuta dig själv i foten likförbannat.Tror du verkligen på den officiella förklaringen?

Vem har ”debunkat skiten”?
Vad i den officiella förklaringen är det som inte stämmer, och på vilket sätt är det fel?
Citera
2018-08-06, 12:23
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Vem har ”debunkat skiten”?
Vad i den officiella förklaringen är det som inte stämmer, och på vilket sätt är det fel?

Ber du mig att dra isär den officiella storyn? Ska du inte be Satan läsa bibeln också?
AE911 är allt jag säger
Senast redigerad av withnoname 2018-08-06 kl. 12:27.
Citera
2018-08-06, 12:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ber du mig att dra isär den officiella storyn? Ska du inte be Satan läsa bibeln också?
AE911 är allt jag säger

Jag bad dig förklara varför du INTE tror på den officiella historien, jag bad dig förklara vad och vem det är du anser har "debunkat skiten"?
Citera
2018-08-06, 12:44
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Jag bad dig förklara varför du INTE tror på den officiella historien, jag bad dig förklara vad och vem det är du anser har "debunkat skiten"?

Architects and Engineers for 911 truth.+3000 är dom och de köper inte den officiella storyn och inte jag heller. Jag tänker inte diskutera det med dig för det är en fullständig WOT och slöseri med energi. Jag är mer nyfiken på varför jag ser dig ta diskussioner i hela jävla tråden som handlar om den mest uppenbara false flag skådad i modern tid.Varför försvarar du den officiella storyn?
Citera
2018-08-06, 13:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Architects and Engineers for 911 truth.+3000 är dom och de köper inte den officiella storyn och inte jag heller. Jag tänker inte diskutera det med dig för det är en fullständig WOT och slöseri med energi. Jag är mer nyfiken på varför jag ser dig ta diskussioner i hela jävla tråden som handlar om den mest uppenbara false flag skådad i modern tid.Varför försvarar du den officiella storyn?

Jag försvarar den officiella storyn eftersom jag tror på den, finner den fullständigt logisk, och eftersom ingen - likt dig och de 3000 du hänvisar till - har lyckats motbevisa den officiella förklaringen, och inte heller har någon false flag bevisats...

Att du kommer in och vräker ur dig substanslösa påståenden ändrar inte på den saken - trots allt initialt skränande om debunkningar och bevis så har du ju uppenbarligen inte ett jota att komma med..
Citera
2018-08-06, 13:20
Medlem
Vi är alla olika. Jag tycker det är märkligt att vissa tror på den officiella versionen då den är så uppenbart felaktig. Jag har lagt fram massor av bevis o frågor till nära o kära om 11e sept men de kan inte tro på det. Vissa kan inte tänka utanför boxen.
Vi får nog inse att vissa alltid kommer tro att ett flygplan kan åka ner igenom jorden och begrava sig själv flera meter ner eller att en skyskrapa kollapsar i fritt fall efter att det brunnit i några rum.
Det jag tycker är intressant är att av de jag pratat med om detta så har inte någon av dem lagt ner någon tid på att efterforska o studera videor, vittnesmål.... man har helt köpt den officiella versionen och är 100% säker på att jag har fel.

Hade CNN sagt att Chuck Norris satt på vingen och löste korsord när planet kraschade och grävde fram sig själv ur massorna efteråt så hade dessa människor inte ifrågasatt.
Citera
2018-08-06, 13:26
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousH
Vi är alla olika. Jag tycker det är märkligt att vissa tror på den officiella versionen då den är så uppenbart felaktig. Jag har lagt fram massor av bevis o frågor till nära o kära om 11e sept men de kan inte tro på det. Vissa kan inte tänka utanför boxen.
Vi får nog inse att vissa alltid kommer tro att ett flygplan kan åka ner igenom jorden och begrava sig själv flera meter ner eller att en skyskrapa kollapsar i fritt fall efter att det brunnit i några rum.
Det jag tycker är intressant är att av de jag pratat med om detta så har inte någon av dem lagt ner någon tid på att efterforska o studera videor, vittnesmål.... man har helt köpt den officiella versionen och är 100% säker på att jag har fel.

Hade CNN sagt att Chuck Norris satt på vingen och löste korsord när planet kraschade och grävde fram sig själv ur massorna efteråt så hade dessa människor inte ifrågasatt.

Det är väl rätt uppenbart att du inte heller har lagt ner någon tid på att efterforska dina påståenden? Då hade du t.ex. känt till att marken i Shanksville utgjordes av ett tidigare dagbrott som hade fyllts igen inte långt före 9-11. Marken var alltså avsevärt lösare än vad som kan anses normalt vilket möjliggjorde att flygplanet till stora delar begravdes under jord. Det har även flera gånger här i tråden redogjorts för liknande flygplanskrascher där framförallt stridsflyg fullständigt begravts i sandstränder - inget nytt under solen alltså..
Citera
2018-08-06, 14:38
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Jag försvarar den officiella storyn eftersom jag tror på den, finner den fullständigt logisk, och eftersom ingen - likt dig och de 3000 du hänvisar till - har lyckats motbevisa den officiella förklaringen, och inte heller har någon false flag bevisats...

Att du kommer in och vräker ur dig substanslösa påståenden ändrar inte på den saken - trots allt initialt skränande om debunkningar och bevis så har du ju uppenbarligen inte ett jota att komma med..

Det är du som är helt substanslös som försvarar den officiella storyn vilket gör dig till en pinsamt sorglig figur. Du har ju ändå befunnit dig bland alla frågetecken till skillnad från vanligt folk som tror på det officiella för dom har inte tagit del av annat. Jag hänvisade dig till AE911 och deras video men det är lika mycket värt som att jaga elefant med ärtrör för det är ungefär den nivån du rör dig på. False Flag attacker kommer fram långt senare u know...
Senast redigerad av withnoname 2018-08-06 kl. 14:45.
Citera
2018-08-06, 14:49
Medlem
dead2s avatar
Citat:
Det är du som är helt substanslös som försvarar den officiella storyn vilket gör dig till en pinsamt sorglig figur. Du har ju ändå befunnit dig bland alla frågetecken till skillnad från vanligt folk som tror på det officiella för dom har inte tagit del av annat. Jag hänvisade dig till AE911 och deras video men det är lika mycket värt som att jaga elefant med ärtrör för det är ungefär den nivån du rör dig på.

Den som är pinsam här är du faktiskt. Du säger dig inte tro på den officiella förklaringen men du har absolut ingen som helst aning vad den går ut på eftersom du uppenbarligen inte läst ett enda ord där i.
En annan sak som är pinsam är att du hänvisar till just AE911 som gång på gång varit uppe i tråden och blivit lika sågade varje gång. Du kan härja vidare och klamra dig fast på 3000 fejkade ingenjörer och arkitekter medans resten av jordklotets ingenjörer och arkitekter inte håller med.
En tredje sak som är pinsam och som du borde skämmas mest över är att du tror att du är smart och påläst i ämnet men är så patetisk och korkad att du knappt verkar ha koll på dem som verkligen tror att det var ett inside job.
Citera
2018-08-06, 14:52
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det är du som är helt substanslös som försvarar den officiella storyn vilket gör dig till en pinsamt sorglig figur. Du har ju ändå befunnit dig bland alla frågetecken till skillnad från vanligt folk som tror på det officiella för dom har inte tagit del av annat. Jag hänvisade dig till AE911 och deras video men det är lika mycket värt som att jaga elefant med ärtrör för det är ungefär den nivån du rör dig på. False Flag attacker kommer fram långt senare u know...

Jag bad dig helt enkelt visa vad det är för bevis du stödjer dig på när du påstår att den officiell förklaringen har debunkats. Då länkar du till en över 1 timme lång film som du tydligen tror jag har lusta tt sitta och titta igenom och gissa vad fan du syftar på??

Jag har dessutom redan bemött påståenden om och av A&E om och om igen i tråden - jag har ingen större lust att upprepa allt i ett enda jävla mastodontinlägg bara för att du är för lat eller okunnig för att förklara vad du anser är debunkat...
Citera
2018-08-06, 16:16
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead2
Den som är pinsam här är du faktiskt. Du säger dig inte tro på den officiella förklaringen men du har absolut ingen som helst aning vad den går ut på eftersom du uppenbarligen inte läst ett enda ord där i.
En annan sak som är pinsam är att du hänvisar till just AE911 som gång på gång varit uppe i tråden och blivit lika sågade varje gång. Du kan härja vidare och klamra dig fast på 3000 fejkade ingenjörer och arkitekter medans resten av jordklotets ingenjörer och arkitekter inte håller med.
En tredje sak som är pinsam och som du borde skämmas mest över är att du tror att du är smart och påläst i ämnet men är så patetisk och korkad att du knappt verkar ha koll på dem som verkligen tror att det var ett inside job.

Ännu ett sågspån som kan sälla sig till kategorin idiot.Att ägna detta tid och komma fram till att den officiella storyn håller...snacka om ärthjärna.Jag vet vad den officiella storyn är och den kan i grova drag översättas med att första gången i världshistorien så går skyskrapor i backen pga eld och dessutom i free-fall.Att man reggade seismisk aktivitet där har man inte ens svarat på.
AE911 har +3000 arkitekter och ingenjörer ...vad är fake med det? Var är dom som försvarar den officiella storyn? Representeras den av dig och den andra psykotiska hönshjärnan härinne?
Ni två som inte ens vet hur världen fungerar till skillnad från mig som är fett mycket mer påläst och har en logiskt fungerande hjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in