Citat:
Ursprungligen postat av
nerdnerd
Trump kallar media och journalister för "äckliga" och "fejk" och "folkets fiende". Trump ÄR redan president med betydande makt men vill uppenbarligen inte bli granskad alls. Han attackerar ledarna i västliga demokratier, samtidigt som han lismar för och uttrycker beundran för autokrater och diktatorer som Putin och Kim Jung Un. Han har t o m önskat att han skulle få samma "respekt" från sitt folk som folket i Nordkorea ger sin ledare.
Och Trumps Q-skylt-viftande fans lallar bara med. Drain the swamp va? Ta väck den amerikanska konstitutionen och dess bärande idé om
Checks and Balances, aka "Deep State"??
https://en.wikipedia.org/wiki/Separation_of_powers
----
Väst är faktiskt ganska bra. Jämförelsevis. Försvara demokratin.
Ja, så säger han.
Han lismar inte för Kim eller någon annan, han hotade Kim som sedan vek sig. Han gjorde en deal med Putin. Om man är rädd för Putin så läser man Aftonbladet för mycket.
Det är demokraterna som angriper konstitutionen genom att försöka få bort 2nd amendment. Demokraterna var slavägarna, KKK. När ska ni fatta det? Demokraterna var motståndare till kvinnors rösträtt, svartas rösträtt, slavars medborgarskap m.m.
Det är detta som Trump nu försöker rensa ut, med Q som informationskanal till folket utan fake news som förstör(om nu Q är på riktigt vad han säger sig vara).
Skuggregeringen fanns på båda sidor, nu har Trump rensat upp en sida, vilket ger äckel som Brennan&co enbart media och DNC att jobba med. Det är helt genialiskt, för nu är allt hat synligt hos liberaler och media så att alla kan se. Nu har folk ett val, det hade de inte innan när allt var infiltrerat.
Det kommer en film nu, Death of a Nation, jag tror vi alla bör se den. Det sägs att demokraterna kommer krossas av den.
Trump är det största politiska geniet i historien, att du hellre lyssnar på mobb-media typ Wolfgang Hansson är ingen annans än ditt problem. Det är din skam som du får bära.
Jag hoppades att ordet "snöflinga" skulle få dig att ta lite distans, men nu blev du ju fan ännu värre. Snöflingan, var inte så jävla panikslagen, det är då du blir ett hat-verktyg för fascisterna.
Q och Trump uppmanar sina anhängare till icke-våld. Om jag säger Maxine Waters så tror jag det räcker för att visa att du står inte på icke-vålds sidan. Tänk efter noga, lyssna inte på media, skaffa egen information.
https://youtu.be/UXPhLXuJ90I