2018-06-06, 12:32
Medlem
Lite mer om trafficking camp i AZ, nu verkar det ha nått MSMs utmarker

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5808333/Veterans-group-uncovers-child-sex-trafficking-camp-hidden-bunker-stuffed-toys.html

https://www.thesun.co.uk/news/6451966/sinister-child-sex-trafficking-camp-with-underground-jail-for-kids-rape-tree-and-name-maddie-etched- into-tree/

Här har ni det andra namnet som näms, John Mclane

http://tucson.com/news/local/columnists/steller/steller-homeless-camp-s-leader-leaves-own-children-behind/article_25143a67-a4df-5aaf-b201-603bb91366c4.html

http://tucson.com/news/local/govt-and-politics/homeless-effort-returns-to-closed-park-in-downtown-tucson-for/article_11f29c5e-404a-5c7c-858b-a259e53f3b59.html

https://veteranrescuemission.org/services/chaplain-services/

Snake länkade ju tidigare en av killarna till HRC, Clinton etc.

Om något så tycker jag detta verkar vara legit veterans och republikans är väl betydligt mer involverade med dom?

Så skulle det vara en psyops så kommer den från republikanernas sida, Q ger hintar och dessa killar får i uppdrag att hitta (på) trafficking camps - min åsikt.
Citera
2018-06-06, 13:42
Medlem
du kanske får rätt Snake

https://mobile.twitter.com/EllaaaCruzzz/status/1004326126179770368
Citera
2018-06-06, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Länken är korrekt - du får titta nere ibland kommentarerna för att hitta jämförelsen, det är ett inlägg av "froggieleggs" från den 31 mars 2017.. Håller med om att det var lite otydligt av mig att inte ange detta från början - men här får du en direktlänk till själva bildjämförelsen också: http://easycaptures.com/fs/uploaded/990/0805996194.png

Får nog hålla med om att det brevet ser ut som en förfalskning, det han jämför med har ju mer av det man kan förvänta sig i ett brev.
Citera
2018-06-06, 14:15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
du kanske får rätt Snake

https://mobile.twitter.com/EllaaaCruzzz/status/1004326126179770368

Det var ju inte en rad rätt i den tweeten.
Kropper försvinner INTE i cement, de bevaras i åratal...

Vi hade ju ett fall i Sverige där en person försökte gömma en kropp genom att gjuta in den i cement. Det gick mindre bra och den personen sitter inne nu.
Citera
2018-06-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det var ju inte en rad rätt i den tweeten.
Kropper försvinner INTE i cement, de bevaras i åratal...

Vi hade ju ett fall i Sverige där en person försökte gömma en kropp genom att gjuta in den i cement. Det gick mindre bra och den personen sitter inne nu.

Precis så.

Narrativet att kroppar skulle försvinna, barn, därför att det är en cemex fabrik är således oroande.

Mest för att det ger Snake rätt
Citera
2018-06-07, 07:48
Medlem
Vad är betydelsen av att McCabe blivit dragen inför donstol och begär immunitet?
Citera
2018-06-07, 08:34
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Vad är betydelsen av att McCabe blivit dragen inför donstol och begär immunitet?

Att han är beredd att vittna mot någon högre upp i rankerna. Immunitet utan att få något för det var bland annat det som Comey blev anklagad för under HRC-mailskandalen då han gav Mills mfl immunitet utan att ha fått något i utbyte, Session/Horowitz lär inte göra samma misstag. Comey kommer ju åka dit så det smäller om det snart och jag ställer mig tveksam till att DOJ ger McCabe immunitet då det ser ut som att de redan har en FBI chef(Chief of counter intelligence, kommer ej ihåg namnet, Strozks närmaste chef iaf) som skvallrat på alla. När detta briserar på allvar kommer det vara en skandal som får watergate att de ut som daglig verksamhet. Jag, med det som kommit fram i media, ser inte hur Comey/Brennan kommer klara sig och vi får se om det ens är möjligt för Obama och HRC att distansera sig från skitstormen, Q mfl tror ju inte det. Snart kommer IG iaf och då
lär det vara över för åtminstone Comey.
Citera
2018-06-07, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Att han är beredd att vittna mot någon högre upp i rankerna. Immunitet utan att få något för det var bland annat det som Comey blev anklagad för under HRC-mailskandalen då han gav Mills mfl immunitet utan att ha fått något i utbyte, Session/Horowitz lär inte göra samma misstag. Comey kommer ju åka dit så det smäller om det snart och jag ställer mig tveksam till att DOJ ger McCabe immunitet då det ser ut som att de redan har en FBI chef(Chief of counter intelligence, kommer ej ihåg namnet, Strozks närmaste chef iaf) som skvallrat på alla. När detta briserar på allvar kommer det vara en skandal som får watergate att de ut som daglig verksamhet. Jag, med det som kommit fram i media, ser inte hur Comey/Brennan kommer klara sig och vi får se om det ens är möjligt för Obama och HRC att distansera sig från skitstormen, Q mfl tror ju inte det. Snart kommer IG iaf och då
lär det vara över för åtminstone Comey.

Vad är IG?

Jag tycker det ser ut som att dom rensat i domstolar och på åklagarsidan för att få en fair-trial.
Sen har man gett immunitet till personer som vet allt, helst så långt ner i hierarkin som möjligt.
Och nu plöjer man sig framåt och vår/Q/trump förhoppning är att man inte stannar innan BO, HRC, Soros, Rotschild
I SA var det lite lättare, man bara griper alla och torterar dom tills dom ger upp pengarna.
Tydligen så ville +20 fbi agenter vittna mot Comey et.al så det kan ju mycket väl vara en new sheriff in town och att gamla vänner inte längre kan hålla en om ryggen.
Det var ju tal under valrörelsen att FBI skulle släppa clinton bomben ändå om inte comey gjorde det, nu blev det ju helt episkt så att han släppte information som påverkade valet till trumps fördel, han måste ha fått så enormt mycket sk1t efter det att han inte kunde stå på månader.
Citera
2018-06-07, 16:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vad är IG?

Jag tycker det ser ut som att dom rensat i domstolar och på åklagarsidan för att få en fair-trial.
Sen har man gett immunitet till personer som vet allt, helst så långt ner i hierarkin som möjligt.
Och nu plöjer man sig framåt och vår/Q/trump förhoppning är att man inte stannar innan BO, HRC, Soros, Rotschild
I SA var det lite lättare, man bara griper alla och torterar dom tills dom ger upp pengarna.
Tydligen så ville +20 fbi agenter vittna mot Comey et.al så det kan ju mycket väl vara en new sheriff in town och att gamla vänner inte längre kan hålla en om ryggen.
Det var ju tal under valrörelsen att FBI skulle släppa clinton bomben ändå om inte comey gjorde det, nu blev det ju helt episkt så att han släppte information som påverkade valet till trumps fördel, han måste ha fått så enormt mycket sk1t efter det att han inte kunde stå på månader.

Fast vad är det som garanterar att det har rensats så att det ska vara opartiskt i domstolen, vad är det som säger att det inte har rensats till någon annans fördel?
Citera
2018-06-07, 16:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad är IG?

Det borde vara Inspector Generals (Horowitz) rapport som avses.
Citera
2018-06-08, 01:39
Medlem
Nästa vecka blir mycket intressant. Händer inte något då, ja då går luften ur många ballonger

För övrigt. Är det någon som tror att Kate Spade hängde sig i ett dörrhandtag medan hennes man var i samma bostad? Riktigt imponerande att lyckas med det
Citera
2018-06-08, 08:42
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Nästa vecka blir mycket intressant. Händer inte något då, ja då går luften ur många ballonger

För övrigt. Är det någon som tror att Kate Spade hängde sig i ett dörrhandtag medan hennes man var i samma bostad? Riktigt imponerande att lyckas med det

Det är ju redan världens ös? Det har ju aldrig hänt så mycket som det gör nu jag förstår inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in