Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Att han är beredd att vittna mot någon högre upp i rankerna. Immunitet utan att få något för det var bland annat det som Comey blev anklagad för under HRC-mailskandalen då han gav Mills mfl immunitet utan att ha fått något i utbyte, Session/Horowitz lär inte göra samma misstag. Comey kommer ju åka dit så det smäller om det snart och jag ställer mig tveksam till att DOJ ger McCabe immunitet då det ser ut som att de redan har en FBI chef(Chief of counter intelligence, kommer ej ihåg namnet, Strozks närmaste chef iaf) som skvallrat på alla. När detta briserar på allvar kommer det vara en skandal som får watergate att de ut som daglig verksamhet. Jag, med det som kommit fram i media, ser inte hur Comey/Brennan kommer klara sig och vi får se om det ens är möjligt för Obama och HRC att distansera sig från skitstormen, Q mfl tror ju inte det. Snart kommer IG iaf och då
lär det vara över för åtminstone Comey.
Vad är IG?
Jag tycker det ser ut som att dom rensat i domstolar och på åklagarsidan för att få en fair-trial.
Sen har man gett immunitet till personer som vet allt, helst så långt ner i hierarkin som möjligt.
Och nu plöjer man sig framåt och vår/Q/trump förhoppning är att man inte stannar innan BO, HRC, Soros, Rotschild

I SA var det lite lättare, man bara griper alla och torterar dom tills dom ger upp pengarna.
Tydligen så ville +20 fbi agenter vittna mot Comey et.al så det kan ju mycket väl vara en new sheriff in town och att gamla vänner inte längre kan hålla en om ryggen.
Det var ju tal under valrörelsen att FBI skulle släppa clinton bomben ändå om inte comey gjorde det, nu blev det ju helt episkt så att han släppte information som påverkade valet till trumps fördel, han måste ha fått så enormt mycket sk1t efter det att han inte kunde stå på månader.