Citat:
Ursprungligen postat av
zurfarn

Chateau Nujen går inte av för hackor. Men det är ju uppenbart för alla och envar att denna lokal var tänkt som asylhem i företaget Othem Omsorg AB.
Angående Othem Omsorg AB:
https://www.allabolag.se/5590297965/befattningar
Haha, ett typiskt upplägg för ett postbox-företag, eller brevlåde-företag

Det blir ju bara förvirrande för grävande journalister eller eventuella beställare av tjänster att se att det finns engagemang i sådana företag som varken har omsättning eller någon verksamhet överhuvudtaget, bra jobbat
"The Amazing Nujens" - snart är graven lagom djup...
Gräv på bara
"The Amazing Nujens" verkar ju klara av grävandet själva riktigt bra
Citat:
Ursprungligen postat av
zurfarn
Jag har tidigare stört mig lite på att en del tråddeltagare sagt, eller snarare framhävt, att terroristfinansieringen är det Nujens ska åka på. För min del så skiter jag i vilket, Hycklare . Allt som hycklare kan åka på är lika välkommet.
Men den här normaliseringen kring skattebrott skrämmer mig. Mycket. Precis som om det är det som alla gör. Och då ska Rickard, Debbie och Özz komma undan.
De får nog äta upp allt de ställt till med. Karma is a bitch. Gissningsvis så har de redan fiender inom sin klan, eller nästgårds...
Citat:
Ursprungligen postat av
eva88
Såg i nåns flöde igår att Özz Nujen skulle agera val-lokomotiv för MP och F!.
Vet inte om det var ett skämt eller inte.
Generellt är man väl det åt ett parti i taget, men vad vet man.
Jag har inte höga tankar om Özzen som lokförare, Özzen får solsting och det blir nog urspårning i första solkurvan, att han tänkte inte på det...
Citat:
Ursprungligen postat av
eva88
Att Nujen hamnade med Gudrun tolkar jag som att alla andra etablerade partier givit honom kalla handen, dom vet att han är för bränd.
Och då ger han Gudrun 100 000 kr,
det finns män som tenderar att göra det.
Hon grämer sig över att hon inte brände mer,
lät den symboliska summan var högre.
Mycket möjligt att hon begärde 100 K ur partikassan för att bränna upp dem, Men typ att hon bara bytte ut dem mot en bunt papper, och behöll 98 K för sig själv.
Jag tror inte för ett ögonblick att det var äkta sedlar som brann upp, utom möjligen 2 tusenlappar.
Ingen såg väl sedlarna på nära håll ?
För de 98 K köpte hon sen inkontinensskydd, blöjor för pengarna, tro ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Midsommardagen
Å fan 31,5 tkr för en vecka. Saftigt!
Får man kvitto då då ? Eller ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Jag hoppas verkligen den nya Justitiekanslern ser över detta.
Förtroende för advokatkåren har verkligen fått sig en allvarlig knäck under Anne Rambergs ledning.
Jag antar att mycket beror på det veritabla Klondyke som flyktingcirkusen har inneburit för advokaterna.
Jo, antagligen kan asyladvokaterna debitera timmar lite hur som helst för sina "skyddslingar". Det är ju inte mycket mening med att fråga asylanten XYZ om advokat ZYX ringt den aktuella dagen. XYZ är ju van vid att ljuga och säger vad som förväntas av denne..
Sammanfattningsvis så kan vi nu nog tro att PK-MSM nu ligger i startgroparna att rehabilitera Özzen inför valet. Såklart att Solkonungen Özzen nu måste få en "antirasistisk" staty av sig själv, en i Kungsträdgården och en på Drottninggatan. Gator och torg ska uppkallas efter Özzen runt om i landet.
Vidare så måste det omgående lagar ändras och Özzen kan då adlas av Kung Carl XVI Gustav och få heta
"Özzen van Nujen af Tingstäde"... Rickard Damm adlas till att heta
"Rickard van Dammråttan"
Vidare så ska man ifrån PK-MSM omvärdera Akilovs gärning till att ha varit en nyttig antirasistisk aktion av typen "civil olydnad" och driva på att Akilov ska rehabiliteras till att bli folkets gullegull-gosse och framtida justitieminister. Pansargeneralen Arnstad, Akilov och Özzen får sitta i Morgonsofforna tills döddagar och hemorrojderna ser då ut som blomkålskvistar och druvklasar. Dessutom får de ett eget matlagningsprogram där den eminenta Pansargeneralen tar fram sin elektroniska fascistometer och sätter fascistindex på maträtterna
Anne Ramberg kapar flygplan på löpande band, och får som straff samhällstjänst som spåkärring i "Det Okända" på 7-an
PK trumfar allt var så säker, Thomas Mattsson gnuggar händerna av förtjusning