Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-04, 17:17
  #1
Medlem
Skaraborg2s avatar
Jag tycker att det vore bra om man gjorde ytterligare en uppdelning av detta forum.

En avdelning för äldre olösta försvinnanden och ett för nya försvinnanden.

Vad tycker ni andra som också är aktiva där?
Citera
2018-08-04, 18:05
  #2
Moderator
Arne.Ankas avatar
Räcker det inte med datum i rubriken?
Citera
2018-08-04, 18:25
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Jag tycker att det vore bra om man gjorde ytterligare en uppdelning av detta forum.

En avdelning för äldre olösta försvinnanden och ett för nya försvinnanden.

Vad tycker ni andra som också är aktiva där?

Från FAQ:

Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Vilka är dina 30 trådar om olösta försvinnanden som det skrivits i senaste veckan?

Du får ju gå en hel månad tillbaka för att ens hitta 30 trådar som det skrivits i över huvud taget, alltså definitivt inget behov.
Citera
2018-08-05, 04:13
  #4
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Från FAQ:



Vilka är dina 30 trådar om olösta försvinnanden som det skrivits i senaste veckan?

Du får ju gå en hel månad tillbaka för att ens hitta 30 trådar som det skrivits i över huvud taget, alltså definitivt inget behov.

1 månad borde vara 'hyfsat aktuellt'...
__________________
Senast redigerad av Noxyl 2018-08-05 kl. 04:32.
Citera
2018-08-05, 11:43
  #5
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
1 månad borde vara 'hyfsat aktuellt'...

Ja, men nu är det en vecka man brukar säga.
Citera
2018-08-05, 15:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Jag tycker att det vore bra om man gjorde ytterligare en uppdelning av detta forum.

En avdelning för äldre olösta försvinnanden och ett för nya försvinnanden.

Vad tycker ni andra som också är aktiva där?

Nej, jag är faktiskt generellt emot en uppdelning i ytterligare underforum. Och gällande olösta försvinnanden finns det knappast något sådant behov. En sådan uppdelning skulle även kunna vara till förfång för äldre försvinnanden, som skulle riskera att tappa i antal visningar och aktiva skribenter. De skulle hamna i skymundan, och särskilt nya användare skulle nog ignorera hela underforumet.
Citera
2018-08-05, 16:41
  #7
Medlem
Skaraborg2s avatar
Skulle kunna bli så.

Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Nej, jag är faktiskt generellt emot en uppdelning i ytterligare underforum. Och gällande olösta försvinnanden finns det knappast något sådant behov. En sådan uppdelning skulle även kunna vara till förfång för äldre försvinnanden, som skulle riskera att tappa i antal visningar och aktiva skribenter. De skulle hamna i skymundan, och särskilt nya användare skulle nog ignorera hela underforumet.

Du kan mycket väl ha rätt i att det skulle kunna bli på detta sätt.
Citera
2018-12-13, 18:08
  #8
Medlem
Eastmancolors avatar
Om vissa användare avhöll sig från tvångsmässiga inlägg utan vare sig ny information eller relevant frågeställning så räcker nuvarande struktur gott och väl.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback