2018-08-02, 10:09
Medlem
[quote=B-type|64806140]
Citat:
Ursprungligen postat av mellow-yellow1
Som Thaiman skrev, vill du se vuxna poliser skratta så de gråter så försöker du med de argumenten.
Det finns över 300 salonger i Stockholm. De oddsen är ditt bästa skydd mot snuten.

Fortfarande så att de ska bevisa att du betalt för sex. Ligga är inte förbjudet. Så har du inte betalt något när de kommer mer en massage och har kvitto på det. Vad polisen kan göra är att skrämma dig att medge. Men visst kommer de mitt i akten och massösen har munnen full så är det inte lätt att bortförklara.
Citera
2018-08-02, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Hur är det på salongerna i värmen? Mycket kunder eller lite kunder?
Undrar lite om era tider när ni går på massage.
Verkar som det är mycket kunder på fredag eftermiddag iaf under vinterhalvåret.
Tycker själv det är perfekt avslut efter en arbetsvecka att få massage och ev tillbehör.
Men vet inte riktigt hur det ser ut nu på sommaren.

Jag har inte varit på massage under hela sommaren men tidigare erfarenheter är att sommaren och fint väder brukar betyda många tjejer och få kunder i lokalerna. Det har hänt flera gånger att de nästan slagits om mig när jag kommit in en het dag. Har vid flera tillfällen varit med om att få massage av 2-3 stycken samtidigt. En gång blev det fem stycken men det var nästan för mycket för att vara skönt.
Citera
2018-08-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Jag har inte varit på massage under hela sommaren men tidigare erfarenheter är att sommaren och fint väder brukar betyda många tjejer och få kunder i lokalerna. Det har hänt flera gånger att de nästan slagits om mig när jag kommit in en het dag. Har vid flera tillfällen varit med om att få massage av 2-3 stycken samtidigt. En gång blev det fem stycken men det var nästan för mycket för att vara skönt.

Håller helt med. De verkar ha betydligt färre kunder på sommaren. Ibland leder det till att man kan få en bra deal på fyrhands eller att de är mer prutvilliga på sina extratjänster men jag har också varit med om att de försökt få MER betalt för extratjänsterna. Logiken (eller brist därav) till det skulle vara "vi har så få kunder så jag måste tjäna så mycket som möjligt på varje enskild kund". Jag tycker att förhandlingsdelen är ganska rolig så jag har inget emot det
Citera
2018-08-02, 18:45
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massagekund
Håller helt med. De verkar ha betydligt färre kunder på sommaren. Ibland leder det till att man kan få en bra deal på fyrhands eller att de är mer prutvilliga på sina extratjänster men jag har också varit med om att de försökt få MER betalt för extratjänsterna. Logiken (eller brist därav) till det skulle vara "vi har så få kunder så jag måste tjäna så mycket som möjligt på varje enskild kund". Jag tycker att förhandlingsdelen är ganska rolig så jag har inget emot det
Klassisk thailändsk logik, händer rätt ofta om de haft en dålig dag så försöker de tjäna in allt på de sista kunderna.

De är roliga de små liven.
Citera
2018-08-03, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Klassisk thailändsk logik, händer rätt ofta om de haft en dålig dag så försöker de tjäna in allt på de sista kunderna.

De är roliga de små liven.

Visst är det så. När jag jobbade telefonsälj för en herrans massa år sedan var det alltid psykologiskt viktigt att får till dagens första försäljning, då var jag villig att gå med på nästan vad som helst (inom givna parametrar) för att sälja. I slutet av dagen när det hade gått bra kunde jag vara mer iskall och fokusera med på det produkter med högst marginal/kickback. Thaitjejerna verkar köra tvärt om
Citera
2018-08-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergstrom10
Hej
Funderar på om det går att komma överens med massösen om att hun er naken från massagens start?

Japp, inga problem om du redan fått en BtB av henne tidigare. Annars är det ett vågspel att fråga.
Citera
2018-08-03, 18:00
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallKalle
Japp, inga problem om du redan fått en BtB av henne tidigare. Annars är det ett vågspel att fråga.

Inget vågspel alls, endast en prisfråga
Citera
2018-08-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Inget vågspel alls, endast en prisfråga

Tja, du har förmodligen rätt i det i dagen thaisalongdjungel.
Citera
2018-08-04, 10:52
Medlem
Burken89s avatar
Hur vet man att man hamnat rätt? Eller är det bara att testa salong efter salong tills man hittar den som erbjuder extra? Är så jäkla sugen på att göra debut idag men har ont om pengar och vill inte hinna bränna allt innan jag kommit rätt. Är i Malmö fö
Citera
2018-08-04, 11:17
Medlem
Ok - en liten fråga:
Jag bor i Stockholm och har hittills haft tur gällande happy endings när jag besökt diverse olika salonger, men jag har bara fått, och blivit erbjuden påklätt HJ, och då har priserna varit 300-500 kr. Har varit lite för feg för att fråga om mer, men kanske måste ta mig i kragen och göra det då jag är väldigt sugen på att testa exempelvis B2B, naket HJ och även gärna BJ. Men vad är de rimliga priserna för dessa tjänster i huvudstadens salonger, och hur brukar ni formulera frågan?
Citera
2018-08-04, 11:25
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Hur vet man att man hamnat rätt? Eller är det bara att testa salong efter salong tills man hittar den som erbjuder extra? Är så jäkla sugen på att göra debut idag men har ont om pengar och vill inte hinna bränna allt innan jag kommit rätt. Är i Malmö fö
Läs råden i de olika trådarna. Var hel, ren och respektfull. Behöver du prova mer än två salonger utan att få erbjudanden om extratjänster så har du extrem otur.
Citera
2018-08-04, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YellowFeverGuy
Ok - en liten fråga:
Jag bor i Stockholm och har hittills haft tur gällande happy endings när jag besökt diverse olika salonger, men jag har bara fått, och blivit erbjuden påklätt HJ, och då har priserna varit 300-500 kr. Har varit lite för feg för att fråga om mer, men kanske måste ta mig i kragen och göra det då jag är väldigt sugen på att testa exempelvis B2B, naket HJ och även gärna BJ. Men vad är de rimliga priserna för dessa tjänster i huvudstadens salonger, och hur brukar ni formulera frågan?

De brukar fråga om man vill "ha massage här" samtidigt som de tar eller smeker dig på kuken. Då är det bara att fråga vad hon erbjuder. fråga vad hon tar för de olika tjänsterna och börja sedan förhandla om man känner för det. Se till att hålla en god och vänlig ton bara. Mina riktpriser är 2-300 för HJ (plus 100 extra om topless), BJ 4-500, BTB 6-800, FS 700-1000. Alla kommer inte hålla med om dessa priser men det är de som jag siktar på. Har både betalt mer och mindre än dessa i vissa speciella situationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in