2018-06-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbe1891
Var på besök i en stad någonstans i södra norrland, hittade ett thaisalong som låg lite i utkanten av själva staden. Tog 60 minuter oljemassage(det brukar ju räcka) möttes av en fin medelålders kvinna som var väldigt social och trevlig.

Hon ledde in mig till britsen och där påbörjades tvättning av fötterna direkt. Hann knappt lägga mig ner på mage haha
Sedan börja hon massera in låren och gick upp över rumpan(här reste sig soldaten) när vändningen kom så tänkte jag att "nu jävlar" men hon kom bara ner till ljumsken och fnittrade till när hon nudda till den då o då. Hon gav även komplimanger om mina ben hela tiden? Haha. Gick därifrån lite onöjd men ändå jävligt nöjd..
massagen var ju iaf 10/10

Min fråga är: ska man själv ta initiativet att fråga om extra vid såna tillfällen? Eller ska man låta dom göra det?
Missa jag en chans här?!

Vilken sydnorrlänsk stad snackar vi om? Hände ju inget olagligt så det borde vara lugnt. Om det är rätt stad kanske jag kan bidra med tips på vart man bara får helt korrekt ryggmassage.
Citera
2018-07-04, 12:22
Medlem
Har nu i veckan besökt tre ställen i Lidköping, bra massage men inte tillstymmelse till erbjudanden tyvärr
Citera
2018-07-06, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbe1891
Var på besök i en stad någonstans i södra norrland, hittade ett thaisalong som låg lite i utkanten av själva staden. Tog 60 minuter oljemassage(det brukar ju räcka) möttes av en fin medelålders kvinna som var väldigt social och trevlig.

Hon ledde in mig till britsen och där påbörjades tvättning av fötterna direkt. Hann knappt lägga mig ner på mage haha
Sedan börja hon massera in låren och gick upp över rumpan(här reste sig soldaten) när vändningen kom så tänkte jag att "nu jävlar" men hon kom bara ner till ljumsken och fnittrade till när hon nudda till den då o då. Hon gav även komplimanger om mina ben hela tiden? Haha. Gick därifrån lite onöjd men ändå jävligt nöjd..
massagen var ju iaf 10/10

Min fråga är: ska man själv ta initiativet att fråga om extra vid såna tillfällen? Eller ska man låta dom göra det?
Missa jag en chans här?!
Hej. Tror jag har varit på samma ställe. En bit utanför en större stad i Norrland. Mötes av en söt lite äldre kvinna jag tog 60 min oilmassage. Började med fötterna och gick upp mot rumpan hon var väldigt glad och social. När vändning kom så stog lilleman. Jag frågade artigt om extra. Men tyvärr hon sa att hon bara masserar inget mer. Jag sa inga problem för massagen var riktigt bra. Jag kommer absolut tillbaka dit.
Citera
2018-07-06, 22:59
Medlem
Hur är det på salongerna i värmen? Mycket kunder eller lite kunder?
Undrar lite om era tider när ni går på massage.
Verkar som det är mycket kunder på fredag eftermiddag iaf under vinterhalvåret.
Tycker själv det är perfekt avslut efter en arbetsvecka att få massage och ev tillbehör.
Men vet inte riktigt hur det ser ut nu på sommaren.
Citera
2018-07-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Hur är det på salongerna i värmen? Mycket kunder eller lite kunder?
Undrar lite om era tider när ni går på massage.
Verkar som det är mycket kunder på fredag eftermiddag iaf under vinterhalvåret.
Tycker själv det är perfekt avslut efter en arbetsvecka att få massage och ev tillbehör.
Men vet inte riktigt hur det ser ut nu på sommaren.

"Efter jobbet" har de flesta salonger flest besök. Silverrävar passar på under förmiddagen då det ofta är happy hour.
Citera
2018-07-07, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
"Efter jobbet" har de flesta salonger flest besök. Silverrävar passar på under förmiddagen då det ofta är happy hour.

Det är ungefär som jag trodde. Är ibland fullt på eftermiddagarna / kväll har jag märkt.
Citera
2018-07-07, 20:57
Medlem
Citat:
Det är ungefär som jag trodde. Är ibland fullt på eftermiddagarna / kväll har jag märkt.

Har fördelen av kvällsjobb,så salongerna är mina på dagarna hehe.
Nä skoja bara men slipper och boka för det mesta på dagarna, bara dropa in.
Citera
2018-07-07, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenoboll
Har fördelen av kvällsjobb,så salongerna är mina på dagarna hehe.
Nä skoja bara men slipper och boka för det mesta på dagarna, bara dropa in.

Drop in har för- och nackdelar oavsett tid på dygnet.
Citera
2018-07-07, 22:01
Medlem
Tycker det är svårt att veta hur man ska göra på en salong när man får "fel" tjej.
Ibland så ser man en tjej man vill få massage av men då är det inte hennes tur.

Har hänt att jag är bestämd och pekar på tjejen jag vill ha. Vilket jag då får.
Men hur gör ni?
Citera
2018-07-08, 09:33
Medlem
Citat:
Tycker det är svårt att veta hur man ska göra på en salong när man får "fel" tjej.
Ibland så ser man en tjej man vill få massage av men då är det inte hennes tur.

Har hänt att jag är bestämd och pekar på tjejen jag vill ha. Vilket jag då får.
Men hur gör ni?

Jag brukar låta tjejen som står på tur massera mig. Första intrycket kanske inte alltid känns bra, men har blivit positivt överraskad vid ett flertal tillfällen.

Sedan kan vi vända på frågan. Vad hade reaktionen blivit om tjejen nekat att massera på grund av att du är "fel" kund?
Citera
2018-07-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag brukar låta tjejen som står på tur massera mig. Första intrycket kanske inte alltid känns bra, men har blivit positivt överraskad vid ett flertal tillfällen.

Sedan kan vi vända på frågan. Vad hade reaktionen blivit om tjejen nekat att massera på grund av att du är "fel" kund?

Det gör de.
Citera
2018-07-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname

Att vända på frågan är intressant som jag inte tänkt på men alltid kul med nya tankebanor!

Har vad jag vet inte blivit nekad thaimassage pga av att jag är "fel" kund.

Snygg är jag inte och har mage. Men är nyduschad och är artig och trevlig.
Och ofta räcker det väldigt långt. Och pengarna förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in