2019-07-22, 20:53
Medlem
K-Glitchens avatar
Jag ska till göteborg i augusti med jobbet ett par dagar.
Ska luska lite efter nåt bra ställe.
Är lite orolig dock om man skulle råka åka på en sk prestationsångest..
Alla som råkat ut för prestationsångest vet att kuken inte bara tvärvägrar! Den drar sig in i kroppen också som för att ytterligare förnedra en.
Skulle ju inte vara kul att vid vändningen där alla här verkar ha ribba tvärom ha en kuk som gömmer sig mellan benen så det ser ut som man har en pung med en jätteklitoris!
Citera
2019-07-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Alla som råkat ut för prestationsångest vet att kuken inte bara tvärvägrar! Den drar sig in i kroppen också som för att ytterligare förnedra en.
Skulle ju inte vara kul att vid vändningen där alla här verkar ha ribba tvärom ha en kuk som gömmer sig mellan benen så det ser ut som man har en pung med en jätteklitoris!

Har aldrig haft stånd vid vändning varken vid thaimassage eller annat och det är inga problem. Alltid blivit erbjuden extra. Tjejerna fattar väl att vissa behöver direkt stimulans för att få effekt..
Citera
2019-07-23, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Tänk inte så mycket eller bry dig vad som skrivs.Är du på rätt ställe behöver du bara kliva över tröskeln så ordnar tjejen resten.
Citera
2019-07-24, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Enligt TMG finns det sju salonger i Sundsvall. Bara ringa och boka en tid för ett besök. En skön massage kommer du garanterat få. Resten är upp till dig att ta reda på!
Verkar ej gå att hitta nån thaimassage i Sundsvall med lite extra...
Citera
2019-07-24, 13:02
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsundsvall

OK
Citera
2019-07-24, 21:27
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsundsvall

Du har inte letat på rätt ställe bara.
Citera
2019-07-25, 08:53
Medlem
Ok en fråga
Hur ska en bra BTB vara?
har fått så kallade BTB i Göteborg varav 2 av gångerna så hade tjejen fortfarande trosorna kvar på sig??
när jag påpekade att jag ville att hon skulle vara naken och inoljad så fick jag svaret, no no thats full service..

så med andra ord jag blev lite blåst men det var ok ändå.
men BTB betyder väl ändå som det låter???
Citera
2019-07-25, 08:59
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
Ok en fråga
Hur ska en bra BTB vara?
har fått så kallade BTB i Göteborg varav 2 av gångerna så hade tjejen fortfarande trosorna kvar på sig??
när jag påpekade att jag ville att hon skulle vara naken och inoljad så fick jag svaret, no no thats full service..

Body to body (BTB) betyder just att hon masserar dig med hela sin kropp, däremot vill alla inte massera kunden helt naken utan vissa föredrar att ha trosor på sig.
Citera
2019-07-25, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisdag31
Ok en fråga
Hur ska en bra BTB vara?

Varför frågade du inte vad som gäller? Ska hon vara naken eller inte? Är du inte nöjd så tackar du nej!

Om du blev blåst handlar helt enkelt om hur mycket du betalade. Extra har du trots allt fått.
Citera
2019-07-25, 09:50
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Body to body (BTB) betyder just att hon masserar dig med hela sin kropp, däremot vill alla inte massera kunden helt naken utan vissa föredrar att ha trosor på sig.
Nu vill jag inte avslöja hur många besök jag gjort, men BtB är just BtB och jag har aldrig upplevt att de inte tar av rubbet.
Inte ens en tendens, så av med rubbet eller Mona back.
Citera
2019-07-25, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu vill jag inte avslöja hur många besök jag gjort, men BtB är just BtB och jag har aldrig upplevt att de inte tar av rubbet.
Inte ens en tendens, så av med rubbet eller Mona back.
Jag tar nästan aldrig btb, dels för att det inte är vad jag är ute efter men också för att det ibland blivit lite mer som ett naket hj och då blir det ofta rätt dålig stämning när man förklarar vad btb faktiskt innebär. Några gånger har jag tagit btb bara för att tjejen var så grymt snygg, och ibland har det också varit väldigt bra. Men som du skriver, alla kläder har alltid åkt av - sedan uppstår ju en fråga kring själva utförandet när det gäller btb.
Citera
2019-07-25, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Du har inte letat på rätt ställe bara.
Hinta var du hittat lyckan då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto