Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-02, 21:38
Medlem
NirvanAs avatar
Här är en, jag förvisso inte matchade med, men en av de snyggare jag sett på tinder, 8a, gränsen till 9a IMO... en helt annan look än förra.... exotisk, ljusa ögon men mörkare hy, riktiga kurvor.

https://i.imgur.com/dU8M3IY.png
https://i.imgur.com/1IEBhjj.jpg
Citera
2018-08-02, 21:40
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Ja stalkade lite på google och hittade på brudens instagram (Sorry Nirvana, easy find).
Hmm, ja hon är en 7a, inte en 8a pga att ansiktet är så där utan glasögonen.
Om det är så där utan glasögon + smink, hur ser hon då ut när man vaknar upp?

Tror du klarar dig rätt bra utan denna brud Nirvana. *ryggdunk*.
Fått betydligt hetare brudar att klämma på min kuk och gjort både det ena och andra ute på krogen, just saying.
Skryter inte heller, bara det att dom oftast tenderar att hänga där dom "riktiga" 8or 9orna, hehe.

Haha, appropå det här med stalking. Jag tror jag garanterat är sjukast i huvudet av alla i tråden när det gäller att snoka upp folk för att göra due diligence.

Har på riktigt några gånger kört triangulering med fake GPS och plottat upp på karta för att kunna hitta rätt brud (efternamn) mot folkbokföringen.
Citera
2018-08-02, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Här är en, jag förvisso inte matchade med, men en av de snyggare jag sett på tinder, 8a, gränsen till 9a IMO... en helt annan look än förra.... exotisk, ljusa ögon men mörkare hy, riktiga kurvor.

Henne utan smink vore myyyyycket intressant

Kämpa på nu grabbar.
Citera
2018-08-02, 21:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:

Frågan är... vad kostar dom i timmen?
Citera
2018-08-02, 21:58
Medlem
Det går även att notera att i princip alla transor man ser på Tinder håller sig i bättre form än 95% av svenska kvinnor.

Antar att ifall man spenderar så mycket tid på att se ut som en kvinna och kanske till och med klippt loss kuken, så ser man även till att lägga ner tiden på att hålla sig smal också. Men sen är västerländska kvinnor generellt lata och tar inte hand om sina kroppar och röker och proppar i sig skräpmat.
Citera
2018-08-02, 22:40
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Det går även att notera att i princip alla transor man ser på Tinder håller sig i bättre form än 95% av svenska kvinnor.

Antar att ifall man spenderar så mycket tid på att se ut som en kvinna och kanske till och med klippt loss kuken, så ser man även till att lägga ner tiden på att hålla sig smal också. Men sen är västerländska kvinnor generellt lata och tar inte hand om sina kroppar och röker och proppar i sig skräpmat.
Jag klandrar ingen man som råkar i säng med en transa... så länge man inte avslutar såklart haha Många transor är förvånansvärt fräscha såsom Bailey Jay tror jag hon heter.. För att knyta an till topic: finns det transor på tinderappen?
Citera
2018-08-02, 23:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag klandrar ingen man som råkar i säng med en transa... så länge man inte avslutar såklart haha Många transor är förvånansvärt fräscha såsom Bailey Jay tror jag hon heter.. För att knyta an till topic: finns det transor på tinderappen?
9/10 transor skriver ju att de är det trots allt.

Har likeat och matchat med bra många sådana (när man legat bakis och inte tänkt klart riktigt), men det stannar där och förblir en fetish/fantasi som inte går att gå vidare med IRL... de är precis som bögar generellt... allt handlar om knulla, för de är ju inte tjejer, de fungerar som killar fortfarande.
Citera
2018-08-02, 23:30
Medlem
Citat:
9/10 transor skriver ju att de är det trots allt.

Har likeat och matchat med bra många sådana (när man legat bakis och inte tänkt klart riktigt), men det stannar där och förblir en fetish/fantasi som inte går att gå vidare med IRL... de är precis som bögar generellt... allt handlar om knulla, för de är ju inte tjejer, de fungerar som killar fortfarande.

Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC

Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion

Men för i helvete era transarunkandekuksugbögar on topic igen plz
Någon som haft någon framgång med GPS fakeandet på sistone? Känns som det inte funkar så smooth för mig längre. Ps. Android snubbar only, ifååån har ja icke. Ds.
Citera
2018-08-02, 23:37
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Någon som haft någon framgång med GPS fakeandet på sistone? Känns som det inte funkar så smooth för mig längre. Ps. Android snubbar only, ifååån har ja icke. Ds.
Ställ in den på transmode kanske
Citera
2018-08-02, 23:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Har väl med senaste google play services uppdateringen att göra, vilket gör att man inte kan fakea sin position riktigt, kruxet är att nedgradera till factory reset versionen, då funkar det, man får felmeddelande om att tinder inte funkar som det ska men det gör det.
Citera
2018-08-03, 01:47
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Hur funkar egentligen Tinder?
Det här måste ju vara rätt tråd att fråga i. kanske har det redogjorts för någon gång men tråden är ju över 1.500 sidor lång, så orka att leta.

Jag funderar på att skaffa Tinder om min gamla telefon nu klarar appen, annars är jag på g att skaffa ny lur snart så tar det kanske på den istället. Men jag har några basic frågor om hur det funkar rent praktiskt.

1. Kostar det något?

2. Profilen. Tinder ska ju vara en ligg-app där man presenterar sig via foton. Jag ser för det mesta klart bättre ut i verkligheten än på foto, men har ett hyfsat nytaget som jag kan tänka mig skulle kunna locka någon hona ändå. Eventuellt ytterligare ett skapligt.
Men vad mer än ett foto ska det vara? Namn är väl bra, men måste man skriva hur gammal man är? Vad är det som visas i det första tjejerna ser förutom fotot? Skriver man intressen ihop med bilden (t.ex. erotik, film, fotboll, historia, kultur) eller hur funkar det? Har man kanske någon profilsida som de kan snoka vidare på ifall de blir nyfikna, där man skriver lite mer?

3. Swipeandet. Jag har förstått att man swipear från vänster till höger på tjejer man kan tänka sig att ligga med och åt motsatt håll ifall man dissar. Eller är det tvärtom? (Jag vill ju inte dissa 10-poängarna och matcha med träsktrollen )
Som jag förstått ser man de som finns i närheten (det går kanske att ställa in vidare). Men är det bara de som är inloggade samtidigt som jag, eller ser man alla i närheten som har Tinder?
Måste man matcha för att veta att en tjej likear en, eller ser man det tillsammans med hennes bild? Omvänt, ser tjejerna som jag likeat att jag gjort detta?

4. Läser mycket om att folk "skriver" till varandra innan dejt. Sker det via en funktion i själva appen eller är det typ sms som gäller? Lämnar man ut sitt telefonnummer alltså, eller placerar man alla sina eventuella kontaktuppgifter och dito fora på en särskild profilsida?

Ja, det var några frågor utkastade i rymden. Hoppas på ärliga, seriösa svar.
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2018-08-03 kl. 01:50.
Citera
2018-08-03, 02:39
Medlem
Min flickvän gjorde slut med mig för några veckor sedan och jag har inte varit singel i 1 år. En polare till mig sade att jag borde testa tinder, men det var många som sade att jag inte behövde det. Man blev såklart lite nyfiken och passade därför på att ladda ner appen.

Jag skapade ett konto och loggade ut eftersom jag inte hade lust att swipa på någon. Efter ca 2 veckor så loggar jag in pga tristess och ser att 99+ har likeat mig. Jag köper tinder plus och till min förvåning så är det 1000+ tjejer som har likeat mig efter bara 2 veckor..
https://imgur.com/tgNmssa

Bor Varken i Sthlm, Gbg, eller Malmö och majoriteten av dessa brudar är unga svenska studenttjejer i 20+ åldern. Känns lite som en godisbutik där man får välja och vraka hehe. Med tanke på att jag bara är 24 år så har jag inga planer på att stadga mig än, utan det lär bli en hel del "Hit it and quit it". Så fort bruden jag ligger med börjar uttrycka känslor och vill bli seriös så drar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in