2018-08-01, 14:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Efter att ha läst tråden börjar jag fundera om inte blattarna gjort oss en tjänst här. Dryg jävla moderat som förtjänat en uppläxning.
Citera
2018-08-01, 14:14
Medlem
420istheonlyhopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Håller med exakt alla i tråden. De som vill att svenskar och utlänningar ska kunna leva ihop och gör slag i saken genom att arrangera sig i samhället, är värda att bli misshandlade, förnedrade och kanske att dö framför sina barn! Att han ens har mage att åka till undsättning när hans barn ringer och ber om hjälp. Sopa!

Finns några saker dessa utländska grabbar hade rätt i, men framförallt en sak och det är att han var en svennejävel! En naiv, landsförädare! Skäms över att vara svensk när man hör historier likt dessa. Nästan så man överväger att inte kalla sig svensk. Är man svensk, då ska man motarbeta alla andra kulturer, hata invandrare och rösta Afs. Punkt!

Afs? Är det dom som försöker sabotera det iscensatta motståndet? LMFAO!

Väx upp. Det enda som är funktionellt både för nationen och samtliga i befolkningen är att man enas och tar tillbaka makten. Allt annat är trams och slöseri med tid. Rösta fram en förändring. Knyta handen i fickan. Kom igen nu förfan. Kom in i matchen.

Homosexuella rasistfeminister som gör allt för att splittra folket kan gå och knulla sig själva tillsammans med dom jävla maktmissbrukarna.
Senast redigerad av 420istheonlyhope 2018-08-01 kl. 14:26.
Citera
2018-08-01, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155454951836345&set=a.10150325506 771345.334982.614091344&type=3&theater

Frugan har skrivit om händelsen där det framkommer att mannen blev misshandlad framför sina barn av folk som yttrat "svennejävlar".

Egentligen en tragisk händelse. Men kan detta få dessa moderater att kanske gå över till SD?

Citat:
Jag vill hata dig för att den man du kallar svennejävel och ger dig på är en man som brinner och kämpar för mångfald i sin vardag.

Mannen blev alltså attackerad för att han var svensk. Då är det en något märklig invändning att han "brinner och kämpar för mångfald i sin vardag". Det torde vara ovidkommande.

Dom lever verkligen sina liv isolerade från verkligheten och inte ens när den kommer inpå dem förmår dom att dra några som helst korrekta slutsatser.
Citera
2018-08-01, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Europolitan
Usch vad såna här människor äcklar mig. De är värre än vänsterpack då allting handlar om en fasad och att man ska sko sig. Trasvänstern krälar åtminstone i sin smuts.
Förutom barnen är det svårt att tycka synd om de här människorna.
Mannen har vurmat för mångkultur och har nu fått det han slagits för.

Med tanke på vad som framkommit om det bolag han äger, och som säljer kurser och föreläsningar i HBTQ och normkritik, kan man kanske fråga sig om det inte snarare handlar om att sko sig på mångkulturen. Tror knappast en sådan, vad det verkar, viljestark och driven människa egentligen har något verkligt patos för normkritik eller "mänskliga rättigheter". Däremot verkar han materialistisk och egoistisk nog att känna vart vindarna blåser (har blåst) och snabbt vädra ett tillfälle att tjäna lite pengar på vad som är politiskt korrekt. Vilket ju är lite av Moderaternas signum vad gäller "öppna hjärtan"-politiken: eliten kan tjäna på den, folket gör det inte.

Kanske låter cyniskt, och vill ändå säga att jag känner genuint medlidande med familjen. Men det är svårt att inte uppröras av hans bakgrund.

Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Han åker alltså dit och filmar alla? bilar och närvarande PANG säger det, så ligger hen och kameran på marken.
Verklighetsfrånvarande politikern tyckte tydligen att det var en lysande ide, att gå runt och irritera upp stämningen ännu mer.

Tror det kan ha varit den utlösande faktorn. Folk ogillar skarpt att bli filmade och fotade. Förändrar dock inte det faktum att asen borde spärras in. Vilket de även bör även om det finns nått svartsjukedrama eller nån drogaffär i bakgrunden.
Citera
2018-08-01, 14:33
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Redan nu ser det ut så här på ett år:

- 7500 våldtäkter
- EU's högsta kriminalitet
- 600 skjutningar
- 60 handgranatattacker
- 15 000 sexuella ofredanden
- 30 % ökade inbrott
- Våld i skolan ökar dramatiskt
- Kvinnoförtryck ökar dramatiskt

Jag tror dig, men har du en källa?
Citera
2018-08-01, 14:34
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Med tanke på vad som framkommit om det bolag han äger, och som säljer kurser och föreläsningar i HBTQ och normkritik, kan man kanske fråga sig om det inte snarare handlar om att sko sig på mångkulturen. Tror knappast en sådan, vad det verkar, viljestark och driven människa egentligen har något verkligt patos för normkritik eller "mänskliga rättigheter". Däremot verkar han materialistisk och egoistisk nog att känna vart vindarna blåser (har blåst) och snabbt vädra ett tillfälle att tjäna lite

Man kan ju säga att han fick utdelning då bosättarnas beteende var synnerligen normbrytande.
Delar analysen om karriäristtypen. De vänder lätt (se tex kappvändare i Tyskland efter kriget). De naiva, lurade och Troende (som hustrun synes vara) är en svårare nöt. Mer som kristna martyrer eller Omhändertagande Kvinnor som inte överger misshandlande män.
Citera
2018-08-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Med tanke på vad som framkommit om det bolag han äger, och som säljer kurser och föreläsningar i HBTQ och normkritik, kan man kanske fråga sig om det inte snarare handlar om att sko sig på mångkulturen. Tror knappast en sådan, vad det verkar, viljestark och driven människa egentligen har något verkligt patos för normkritik eller "mänskliga rättigheter". Däremot verkar han materialistisk och egoistisk nog att känna vart vindarna blåser (har blåst) och snabbt vädra ett tillfälle att tjäna lite pengar på vad som är politiskt korrekt. Vilket ju är lite av Moderaternas signum vad gäller "öppna hjärtan"-politiken: eliten kan tjäna på den, folket gör det inte.

Kanske låter cyniskt, och vill ändå säga att jag känner genuint medlidande med familjen. Men det är svårt att inte uppröras av hans bakgrund.

Givetvis är det så. Familjen skiter innan för väggarna i allt vad HBTQ, mänskliga rättigheter, flyktingar osv är. Man har istället sett en chans att tjäna pengar på skiten. Att sen tusentals svenskar fått samma behandling som brottsoffret i 20 år har inte rört familjen i ryggen. De har ju inte påverkats? Istället har man valt att hålla brottslingarna om ryggen. Eller ja, fram tills i söndags då.

För nu när familjens egna unge mötte verkligheten och mannen (som säkerligen själv tror att han är respekterad och kan ta snacket med blattarna) blir misshandlad är det nog. Nu måste någonting hända.

Om familjen verkligen vågar ta steget och göra det som krävs för att få ordning på problemen kan jag möjligtvis stå bakom dem. Men det troliga är snarare att de kommer fortsätta precis som man gjort innan. Och då får de skylla sig själva när man blir biten av sin egna politik.
Citera
2018-08-01, 14:45
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Jag får faktiskt lite rättshaveristvibbar och "jag-gör-som-jag-vill-för-jag-är-en-fin-moderat-med-den-rätta-värdegrunden"-vibbar av den här figuren.
BRA att han åkte på däng i alla fall, känner 0 sympati med fanskapet. Det är nästan så jag hejjar på babbarna

https://24blekinge.se/politiker-nara-att-gripas-under-brollopsfirande
Citera
2018-08-01, 14:46
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Efter att ha läst tråden börjar jag fundera om inte blattarna gjort oss en tjänst här. Dryg jävla moderat som förtjänat en uppläxning.
Japp, får precis samma känsla.
Citera
2018-08-01, 15:05
Medlem
Flashshits avatar
Någonting får mig att tro att denne Mattias Liedholm är en stöddig och uppkäftig man, som dessutom ej förstår sitt eget bästa.
Först bråkar han med polisen på sitt eget bröllop och sedan skall han försöka göra en Annie "Talfelet" och "setta hååjt mot hååjt" mot fel personer.

Han borde gjort som hans landsfader påbjöd och öppnat sitt hjärta istället!
Citera
2018-08-01, 15:21
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
"Polisen lyckades lokalisera de misstänkta delvis genom spaningsarbete men också tack vare att sönerna under söndagskvällen av slump sprang på gärningsmannen på en bensinstation. Där tog de bilens registreringsnummer.

– Det var till god hjälp, självklart, säger Kjell Olsson."

http://www.sydostran.se/karlskrona/en-person-anhallen-for-misshandeln-av-karlskronaprofilen/

http://www.blt.se/karlskrona/18-aring-anhallen-for-brutala-misshandeln/
Citera
2018-08-01, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Håller med exakt alla i tråden. De som vill att svenskar och utlänningar ska kunna leva ihop och gör slag i saken genom att arrangera sig i samhället, är värda att bli misshandlade, förnedrade och kanske att dö framför sina barn! Att han ens har mage att åka till undsättning när hans barn ringer och ber om hjälp. Sopa!

Finns några saker dessa utländska grabbar hade rätt i, men framförallt en sak och det är att han var en svennejävel! En naiv, landsförädare! Skäms över att vara svensk när man hör historier likt dessa. Nästan så man överväger att inte kalla sig svensk. Är man svensk, då ska man motarbeta alla andra kulturer, hata invandrare och rösta Afs. Punkt!

Den där mångkulturvurmaren förtjänar nog att råka illa ut mer än offren för IKEA-negern gjorde t.ex., mig veterligen jobbade de inte aktivt för ett massivt inflöde av hög-kriminella orcher till det här landet. En hel del oskyldiga svenskar kommer att få sätta livet till innan det här är över. Du slösar bara energi om du gråter över att folk röstar på AfS. Det är faktiskt inte omöjligt att det kommer mer radikala politiska alternativ i framtiden (notera att AfS inte ens är särskilt radikala), det är en funktion av hur illa ställt det är med landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in