Citat:
Ursprungligen postat av
Milovina
Denna incident kommer vara normaltillståndet om några år. Ta en valfri tidning och läs om brott, våldtäkter, och andra överfall, dubblera detta 2-3 ggr och du får Sverige om 10-20 år.
Home Invasion kommer också öka.
https://mitti.se/nyheter/grovt-ran-djursholm/
Öh, om några år? Detta har varit vardag under svenska somrar i över 15 år. Man undrar ju lite vart fan i Sverige folk här har befunnit sig senaste åren om man blir chockad över denna incidenten.
Blattar på badplatser = totalt kaoz. Det kvittar om det handlar om parkering, grillning av getter, skrikande, misshandel, tafsningar osv. Har själv inte besökt en svensk strand dagtid på minst 10 år. Jag såg detta komma tidigt 00-tal och bestämde mig för att inte vara en del av utvecklingen. Tyvärr har ju dock de flesta svenskarna öppnat sina hjärtan och välkomnat detta.
Det är tragiskt att det är först nära fina
skärgårdsmoderater påverkas som det är okej att börja belysa problemen. Detta är garanterat en familj som varit totalt PK kring dessa problem fram till då det påverkar dem direkt.
Det är för jävligt att avskum får lov att ta ut sina aggressioner på svenskar utan att straffas men samtidigt kan jag inte påstå att jag känner någon större sympati för familjen, framförallt inte kärringen.