2018-08-01, 15:25
Medlem
Rysstrollets avatar
Vidrigt men samtidigt lite halvkomiskt. Det märks hur långt från verkligheten dessa människor lever. De aggressiva invandrarungdomarna stod alltså runt sönernas bil och försökte få ut dem, hetsar varandra på klassiskt "respekt"-maner. Sedan dyker moderat-farsan upp och ska leka veckans hjälte, och tror uppenbarligen att han har att göra med busiga svenska ungdomar.
"Jag har filmat er! Gå iväg nu!"
Ja, så kan man uttrycka sig om man är sugen på att bli halvt ihjälstampad av just ett sådant gäng. Hade han förstått något om verkligheten så hade han försökt köra över asen eller liknande för att rädda sina barn. Dessutom hade han inte åkt dit helt själv, utan ringt efter förstärkning.
Citera
2018-08-01, 15:58
Medlem
Måste säga att hans fru slog många PK-flugor i en smäll med sitt Facebookinlägg.

Genom att skriva att man alltid varit för mångfald säger man dels att man tillhör den goda sidan som inte förtjänar att bli attackerad. För övrigt intressant att man värderar våldshandlingar beroende på ens egen nivå av vurm för mångfald (dvs frun säger indirekt att det hade varit okej att göra så här mot andra beroende på politisk ställning).

Dels säger man dessutom till de egna facebook-vännerna att man väljer att inte hata de utländska gärningsmännen och således fortfarande är lojala mot PK-sektens öppna hjärtan-värderingar vilket gör att man får ha kvar sina andra indoktrinerade PK-vänner. Det är tydligen viktigare för frun än lojalitet gentemot sin älskade man.

Sverige är bra roligt
Senast redigerad av Bixles 2018-08-01 kl. 16:05.
Citera
2018-08-01, 16:13
Medlem
Nu har Aftonbladet skrivit om händelsen, samt citerat från hennes inlägg. Givetvis har dom utelämnat stycket om "svennejävel". Förvånansvärt
Citera
2018-08-01, 16:32
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkpiss
Moderat som blir misshandlad av invandrare? Detta är ju komik på högsta nivå. Han har ju fått som han ville. Att packet kommer hit. Hoppas det smakar.

Gäller inte alla moderater utan de som stannar i det lilla moderata liberala partiet M och samarbetar med det lilla centrala liberala partiet C och med det lilla lilla bara liberala partiet L.

Moderater av annan kaliber skaka på huvudet.
Citera
2018-08-01, 16:35
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155454951836345&set=a.10150325506 771345.334982.614091344&type=3&theater

Frugan har skrivit om händelsen där det framkommer att mannen blev misshandlad framför sina barn av folk som yttrat "svennejävlar".

Egentligen en tragisk händelse. Men kan detta få dessa moderater att kanske gå över till SD?

Är jag den ende som är lite skeptisk till denna historia? Mannen har säkert blivit misshandlad, men har det verkligen gått till precis som familjen beskriver det? Har sönerna tidigare varit inblandade i något bråk med de misstänkta? Eller finns det någon annan dold bakgrundshistoria?

Och att busarna ska ha ropat "svennejävel" flera gånger är nästan lite för bra för att vara sant. Låter som ett rent beställningsjobb från något SD-fyllo i sommarvärmen...

Jag är rätt säker på att denna historia kommer visa sig ha flera "sidospår". Eller att den bara självdör...
Citera
2018-08-01, 16:42
Medlem
Jogens avatar
Någon som sitter inne med info om vilket land dessa bilförartalanger kommer ifrån?
Högcivilisationen i tvåflodslandet, eller Greklands flaggviftande grannar? Folk från dessa två länder brukar vara de som briljerar allra mest ute i trafiken.
Citera
2018-08-01, 16:45
Medlem
Jan66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Är jag den ende som är lite skeptisk till denna historia? Mannen har säkert blivit misshandlad, men har det verkligen gått till precis som familjen beskriver det? Har sönerna tidigare varit inblandade i något bråk med de misstänkta? Eller finns det någon annan dold bakgrundshistoria?

Och att busarna ska ha ropat "svennejävel" flera gånger är nästan lite för bra för att vara sant. Låter som ett rent beställningsjobb från något SD-fyllo i sommarvärmen...

Jag är rätt säker på att denna historia kommer visa sig ha flera "sidospår". Eller att den bara självdör...

De här invandrargängen håller ofta till på Långö badplats, min fd kollega bor på Långö och känner till dom.
De som bor där vet att man inte ska göra nåt som provocerar dom. De vill gärna få en chans att slåss.
Citera
2018-08-01, 16:46
Medlem
420istheonlyhopes avatar
Citat:

Det är väl inte alls osannolikt att någon/några skulle kunna ha kallat den man bråkar med för svennejävel. Om jag bråkar med en svensk eller invandrare eller tjockis kan jag mycket väl säga liknande. Inte bara liknande, vad som helst.

Det är inte rasism enligt mig. Hade det visat sig att dom hade blivit slagna av anledningen att dom var svenskar så är det rasism. Människor måste förstå denna skillnad.
Citera
2018-08-01, 16:52
Medlem
Citat:

Kan nästan sätta nästa lön på att de privilegierade politikersönernas snygga flickvänner ligger bakom. Gänget försökte förmodligen flirta i vanlig ordning och så pep någon av sönerna till och the rest is history.
Citera
2018-08-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har du någon länk till detta? Är det någon som är aktiv i något part som uttalar sig så?

Har ingen aning om hon är det, gick aldrig in på hennes profil däremot reagear jag på hennes efternamn som är samma som en viss fd världskänd dj grupp och reality familj där hela familjen är känd. Så hon kan mycket väl vara släkt med dessa, efternamnet är dock inte så jättevanligt i Sverige.
Har tyvärr ingen länk till det hon skrev bland alla dessa 1000 tals kommenterar
Citera
2018-08-01, 17:33
Medlem
crawlys avatar
Många i tråden verkar ju anse att BO förtjänade att bli misshandlad. Jag menar dock att vi inte kan tillåta den här typen av människor att ta över våra städer (och stränder). Oavsett vem offret är måste vi se till busarnas sämsta. Dom skiter nämligen i dig och mig och vilken bakgrund vi har (uppenbarligen), och nästa gång är det dina barn, eller din fru, eller dig.

Nu hoppas jag vi kan få ut lite namn på GM så man kan börja pussla ihop vilka som varit inblandade. Det är en början iaf.
Citera
2018-08-01, 17:34
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrkaffekopp
Nu har Aftonbladet skrivit om händelsen, samt citerat från hennes inlägg. Givetvis har dom utelämnat stycket om "svennejävel". Förvånansvärt

Haha, gjorde samma reflektion visst är dom gulliga....ljugmedia!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in