Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Efter att jag föreslog en mer intensiv granskning av BW, bröderna Ohls*on, kjel*berg, Rubens*on m.fl. samt "brovittnets" vittnesmål så har det givetvis exploderat i tråden, precis som jag förutsåg.
Medveten fokusförflyttning? Känner att det inte ens är lönt att försöka få sagt något i denna tråd pga dessa krafter...
Sluta att spela martyr och "klok med facit i hand". Du vet precis hur det ligger till. Vi har diskuterat bland annat brovittnet ganska ingående (du, jag, andra) och med anledning av det tänkte jag lite till, nämligen på att det kanske skulle vara en bra idé för polisen att ta in gamla "kärnvittnen" (alibin) för nya förhör. Till dessa kärnvittnen räknar jag PU:s vittnen (alibin), BW:s vittne (alibi) och det kvinnliga brovittnet (om det nu lever och/eller är känt för polisen). Trots att PU har nämnts till och från under flera månader har han inte uttalat sig, men när jag föreslog att bland andra PU:s vittnen (alibin) borde höras igen, kom det högljudda protester. Sedan var karusellen igång. Så, detta var ingenting som jag räknade med och jag undanber mig att bli kallad för typ "kraft" som iscensätter "fokusförflyttning".
Jag tycker att det är utmärkt att du gräver i BW, bröderna O med flera. Tyvärr vet jag inget om bröderna och kan inte hjälpa till, men jag ska gladeligen följa efterforskningarna och fundera över vad ni kommer fram till. Kör på, Pudelfrillan!