2018-07-31, 16:03
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Så nu när alla har spytt galla och garvat lite åt att en moderat-politiker har åkt på däng av just de som skulle rädda din pension, vad vet vi om blattarna och självfallet måste det finnas (2018 förfan) mobilfilmer på nätet.

Gruppbabianer älskar ju Znapjat å Fejjan.

Men såklart har ju någon filmat lite och vill lägga upp här?

Citera
2018-07-31, 16:09
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Litet citat från artikeln.

"Sophia Ahlin är engagerad inom hbtq-rörelsen i Karlskrona, och enligt henne har även hennes man engagerat sig i mångfaldsfrågor.

– Alla som känner mig och Mattias vet att vi jobbar både politiskt och ideellt för mångfald, säger hon. "

Det som stör mig är att hon antyder att p.g.a. att han engagerar sig för mångfald så är det fel att slå honom; så andra som inte engagerar sig för hennes hjärtfråga de förtjänar att bli nedslagna? Om man aktivt godhetsmarkerar dagligen skall man slippa asylvåldet, men annars förtjänar man det? Väldiga Reinfeldt-vibbar som tyckte att SD-are förtjänade att misshandlas.
Citera
2018-07-31, 16:12
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
"Sophia Ahlin är engagerad inom hbtq-rörelsen i Karlskrona, och enligt henne har även hennes man engagerat sig i mångfaldsfrågor.

– Alla som känner mig och Mattias vet att vi jobbar både politiskt och ideellt för mångfald, säger hon. "

Det som stör mig är att hon antyder att p.g.a. att han engagerar sig för mångfald så är det fel att slå honom; så andra som inte engagerar sig för hennes hjärtfråga de förtjänar att bli nedslagna? Om man aktivt godhetsmarkerar dagligen skall man slippa asylvåldet, men annars förtjänar man det? Väldiga Reinfeldt-vibbar som tyckte att SD-are förtjänade att misshandlas.
Hahaha, priceless
Citera
2018-07-31, 16:17
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Troligen sa eller gjorde mannen något som irriterade gänget.

I samfund där man har hög tillit till varandra så kan man säga saker till varandra men i samfund med låg tillit så gäller det att undvika all kontakt med främmande.
Ja han borde böjt sitt huvud och ansträngt sig mer för att inte finnas till, svennejäveln. Han irriterade gänget och fick såklart betala priset.
Citera
2018-07-31, 16:20
Medlem
http://www.blt.se/karlskrona/brutal-misshandel-av-karlskronaprofil-vardas-pa-sjukhus/
Citat:
Han filmade de personer och fordon som befann sig på platsen.
Citera
2018-07-31, 16:23
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Moderaterna i Blekinge ville skräpa invandringspolitiken hösten 2014. Frun i den nu berikade familjen deklarerade dock att hon höll på Reinfeldts linje:

Länsförbundets vice ordförande Sophia Ahlin är besviken över partivännernas inställning.

– Som moderat gör det ont i mig att höra detta. Men det är inte förbundets hållning. Jag står bakom Fredrik Reinfeldt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/moderater-vagrar-valkampanj-vill-se-farre-flyktingar

Aktiva reinfeldtmoderater således. Enligt principen om att få ligga som man bäddar är min sympati därmed något begränsad. Hur många svenskar har inte misshandlats, våldtagits, rånats eller mördats på grund av den politik de aktivt arbetat för?

Oj, ja då är hon ju skyldig till medhjälp. Åtal borde väckas mot henne för medhjälp till grov misshandel. Hade GM ett kraftigt tillhygge vilket skadorna tyder på så är hon skyldig till Medhjälp till dråpförsök.

Först har hon tagit hit GM och sedan vill hon inte hata honom ens efter brottet. Hoppas gubben lämnar henne och barnen förskjuter henne.
Citera
2018-07-31, 16:25
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel

De som slog honom gillade kanske inte hbtq och tyckte han förtjänade det. Problemet mångfald är att alla i den mångfalden inte gillar varandra. Men bra poäng annars att hon antyder att andra med fel åsikter får räkna med sådant här men inte de fina människorna som dem.
Citera
2018-07-31, 16:26
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
http://www.blt.se/karlskrona/brutal-misshandel-av-karlskronaprofil-vardas-pa-sjukhus/

Jaså han filmade dem. Men då är det väl inte svårt att identifiera blattarna då. Har väl regskyltar och annat likaså. Eller är det för känsligt kanske att utreda en grov misshandel av svensk politiker på allra yttersta högerkanten och säkerligen dödsknarkarnazist med hemliga SD-sympatier...
Citera
2018-07-31, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Aldrig kul när sådant här händer men det är som sagt var värre när oskyldiga drabbas än de som aktivt verkat för det här samhället.

Personligen kallar jag det Karma när det drabbar de som har arbetat för det samhälle vi har idag i Sverige. Särskilt om det är anhängare till Reinfeldt.
Citera
2018-07-31, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Jaså han filmade dem. Men då är det väl inte svårt att identifiera blattarna då. Har väl regskyltar och annat likaså. Eller är det för känsligt kanske att utreda en grov misshandel av svensk politiker på allra yttersta högerkanten och säkerligen dödsknarkarnazist med hemliga SD-sympatier...

Han lär ju nog har mer förståelse för SD efter det här.
Citera
2018-07-31, 16:31
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Lite mer information, ligger nog mer bakom detta.

"Karlskronaprofilen Mattias Liedholm blev grovt misshandlad framför ögonen på sina barn.
Men mardrömskvällen slutade inte på akuten - senare under kvällen blev hans söner jagade med bil genom stan."

http://www.sydostran.se/karlskrona/karlskronaprofil-misshandlades-brutalt-en-massa-blod/
Citera
2018-07-31, 16:32
Bannlyst
Vilka twister i den här historien:

Citat:
Det här är min fina kloka genomsnälla man.

Som är så pass genomsnäll att han aktivt jobbar inom ett parti som valt att dela med sig av spännande upplevelser som denna till sina landsmän och medmänniskor. Han är så pass snäll och klok att han, aktiv inom M och förmodligen boendes ganska vitt, inte brytt ett skit sig om vad den genomsnittliga svensken tyckt och tänkt av ren välvilja och pga att de är lite tröga och inte vet vad som är bäst för dem. Invandring berikar. Öppna era hjärtan.

Men noterar att han faktiskt har delat den här samt ett par andra vettiga artiklar på faceskit nyligen:

http://www.kristianstadsbladet.se/ledare/elin-ar-egoist-inte-hjalte/

så lite sympati hade han trots allt fått av mig ändå. Inte mycket såklart...men lite. Men så kom nästa vändning:

Citat:
Sophia Ahlin är engagerad inom hbtq-rörelsen i Karlskrona, och enligt henne har även hennes man engagerat sig i mångfaldsfrågor.

– Alla som känner mig och Mattias vet att vi jobbar både politiskt och ideellt för mångfald, säger hon.

Jobbar för de homosexuella som röstar vänster (för ekonomisk asylant-import) då bögeri verkar hänga ihop med självskadebeteende samt mångfald... Nu fick ni er mångfald moderatjävlar. Hoppas någon pissar i hans dropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in