Vilka twister i den här historien:
Citat:
Det här är min fina kloka genomsnälla man.
Som är så pass genomsnäll att han aktivt jobbar inom ett parti som valt att dela med sig av spännande upplevelser som denna till sina landsmän och medmänniskor. Han är så pass snäll och klok att han, aktiv inom M och förmodligen boendes ganska vitt, inte brytt ett skit sig om vad den genomsnittliga svensken tyckt och tänkt av ren välvilja och pga att de är lite tröga och inte vet vad som är bäst för dem. Invandring berikar. Öppna era hjärtan.
Men noterar att han faktiskt har delat den här samt ett par andra vettiga artiklar på faceskit nyligen:
http://www.kristianstadsbladet.se/ledare/elin-ar-egoist-inte-hjalte/
så lite sympati hade han trots allt fått av mig ändå. Inte mycket såklart...men lite. Men så kom nästa vändning:
Citat:
Sophia Ahlin är engagerad inom hbtq-rörelsen i Karlskrona, och enligt henne har även hennes man engagerat sig i mångfaldsfrågor.
– Alla som känner mig och Mattias vet att vi jobbar både politiskt och ideellt för mångfald, säger hon.
Jobbar för de homosexuella som röstar vänster (för ekonomisk asylant-import) då bögeri verkar hänga ihop med självskadebeteende samt mångfald... Nu fick ni er mångfald moderatjävlar. Hoppas någon pissar i hans dropp.