Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
Jag har en teori om att PK män och kvinnor får mer stryk mer rånade blir mer våldtagna etc. På grund av godtrogenhet.
Vi mer normala som ser en flock invandrare då går man självklart undan men är man PK kanske de vill visa sina barn att man inte ska vara rädd, alternativ att invandrare är pålitliga och laglydiga så man behöver inte var rädd för dem.
Dyrbart idiotmisstag.
Nja, bara om man inte är van vid kaosblattar. I Malmö bor t ex en väldig massa vänsterdrägg men de går ju inte och tjafsar med blattegäng.
Jag kan tänka mig att om man tror att "alla" är goda så tror man också man kan gå och snacka med ett sånt gäng. Troligen sa eller gjorde mannen något som irriterade gänget.
I samfund där man har hög tillit till varandra så kan man säga saker till varandra men i samfund med låg tillit så gäller det att undvika all kontakt med främmande.
Jag skrev så sent som igår om hur SVT propsade för en nyhet om en "rasistattack" på en mörkhyad (inte ens i Sverige, och det var inte värre än att hon fick ägg kastade på sig). Ska vi se om denna rasistattack blir omskriven?

Det är trots allt våld mot politiker, sådant brukar alltid skrivas om. Men blattar har förvisso frikort så vi får se.