2018-07-31, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stoppsmäll
Snubben blev utsatt för den rasism som han och hans partikamrater importerat.

Tycker synd om ungarna som fick se sin pappa misshandlad, men för hans del så tycker jag det är lite karma att han råkade ut för det som dagligen drabbar svenskarna i detta land.

Babbar o negrer misshandlar svenska män, våldtar svenska kvinnor, rånar svenska barn och parasiterar på det svenska systemet. Skulden är inte undermänniskorna från MENA, ty de uppför sig som förväntat, det är sjuklövern och deras journalistkår/kändisars fel till tillståndet i landet.

Typ: Ställer man geten i grönsakslandet så kommer den käka upp dina grönsaker och skita ner överallt. Getabocken kommer dessutom anfalla dig när du försöker styra upp. Det är liksom så getter gör.

Vem vet, kanske den drabbade vaknar upp nu och då blir det ju nått gott ur denna händelse.

//SS
Fäll inga tårar över det fetmarkerade, detta är bra. Barn som ser sina föräldrar fara illa glömmer aldrig, det blir en del av deras uppväxt och sannolikheten för radikalisering är mycket hög. Man får inte tro att alla svenskar är förstörda av mångkulturhallucinationen, det är bara svenska föräldrar som inte bryr sig om deras barn blir spöade och våldtagna. Barn skulle gå i döden för sina föräldrar.
Citera
2018-07-31, 13:27
Bannlyst
Man får rösta på politiker som vill börja deporta hem skiten. Dags att sluts ge kriminella en massa rättigheter.
Citera
2018-07-31, 13:32
Medlem
Nails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Nej, det är två olika misshandelsbrott. Det kan ju iofs vara samma gärningsmän.

Mattias Liedholm verkar vara en lokalpolitiker i Blekinge och fick spö på Långö strand, medan den andre med sina barn är från Landskrona och åkte på stryk på Pantarholmskajen.

En misshandel! Tryckfelsnisse blandar ihop Karlskrona och Landskrona.

Bildtext: "Pantarholmskajen i Karlskrona."
Artikeltext: "En man i 45-årsåldern och hans två söner, 15 respektive 18 år gamla, bosatta i Landskrona [enl tryckfelsnisse] såg fram emot en trevlig dag vid vattnet i sommarvärmen.

Två broar från kajen till närbelägna Långö:
https://www.hitta.se/blekinge+l%C3%A4n/karlskrona/pantarholmen+%28omr%C3%A5de%29/omr%C3%A5de/2001314339?vad=Pantarholmen+%28Omr%C3%A5de%29
Citera
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Alltid bra när PK-ister drabbas av blattevåldet även om det är jävligt sällan pga dess ansträngningar att bo och arbeta så långt från kaozarna det bara går.
Det är väl bara typ på stranden och i köpcentret som det kan uppstå "möten mellan människor".
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2018-07-31 kl. 13:52.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av signal1
Vilket fall är detta, finns tråd på FB? Låter hursomhelst helt sjukt!
Det fallet tar Mustafa Panshiri upp i boken "Det lilla landet som kunde".
Citera
2018-07-31, 13:34
Medlem
angstfishs avatar
Fredrik Reinfeldt ursäktade ju våldet mot SD'are med följande:
Citat:
Jag vill gärna påpeka att de som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer.
Nu är det ju de faktum Moderaterna och resten av Sjuklövern som skapat detta samhälle och den polarisering som råder, inte SD, så jag har tyvärr svårt att känna någon sympati med BO.
Citera
2018-07-31, 13:37
Medlem
Riktigt nyfiken på motivet. Nån som hört nåt?
Citera
2018-07-31, 13:38
Medlem
EnDodTigers avatar
Jag saknar ord för att beskriva den här händelseutvecklingen. Här har vi ett par moderater som arbetar aktivt med goda frågor så som Pride och månkultur och som pga detta upplever att de har någon typ av frikort när det gäller att konfrontera invandrargäng. Denna gången hann verkligheten i kapp dem men de väljer ändå hårdnackat att försvara sin uppfattning.

Denna händelse visar också att politiker idag verkligen tror på deras åsikter och att mångkultur etc inte är en konspiration ledd av någon ”jude-elit” som många här på FB tror.
Detta par kommer stå fast vid sina åsikter vad som än händer, det är det enda ärliga i deras ögon. Det måste jag ändå ge dem kredd för.
Citera
2018-07-31, 13:45
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Lite grann så känner man faktiskt. Trist med avslaget käkben och förnedras framför barnen osv men hellre en 7K:are än någon oskyldig.

Jag gissar att etablissemanget kommer vara på honom och visa på inlägg som dessa och få honom att förstå att han måste stå fast vid PK-politiken, annars vinner "hatet". Lite grann som pappan som startade någon anti-rasiströrelse efter hans dotter först våldtogs och sedan mördades av invandrare. Hur fan kan man leva med sig själv?
Deras hjärnor är felprogramerade. Skrämmande att majoriteten i Sverige fortfarande röstar på den här typen av störda individer trots alla bevis på att majoriteten av kulturberikarna som kommer hit de facto är det som tidigare kategoriserades som byfånar.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2018-07-31 kl. 13:51.
Citera
2018-07-31, 13:48
Medlem
stoppsmälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Fäll inga tårar över det fetmarkerade, detta är bra. Barn som ser sina föräldrar fara illa glömmer aldrig, det blir en del av deras uppväxt och sannolikheten för radikalisering är mycket hög. Man får inte tro att alla svenskar är förstörda av mångkulturhallucinationen, det är bara svenska föräldrar som inte bryr sig om deras barn blir spöade och våldtagna. Barn skulle gå i döden för sina föräldrar.

Du har alldeles rätt. Jag skulle kunna skriva att du har "tyvärr" rätt.
Men det är så mekanismen fungerar och kommer alltid vara så. Vuxna sviker sina barn, medan barnen är lojala, till en gräns.

Gränsen är olika för barnen men att se sin pappa spöad av importerat slödder med rasistiska motiv torde göra att barnens gräns är nådd.
Men mor o far kanske kan påverka barnen att de hamnar i ett självskadande beteende. och då är det illa.

//SS
Citera
2018-07-31, 13:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnDodTiger
Detta par kommer stå fast vid sina åsikter vad som än händer, det är det enda ärliga i deras ögon. Det måste jag ändå ge dem kredd för.
Varför kredda någon som krampaktigt håller fast i sina vanföreställningar? Mentalsjukhusen brukade vara överfulla av folk som försvarade sina personliga världsbilder, inte ens medicinering hjälpte.
Citera
2018-07-31, 13:53
Medlem
Får en känsla av snubben i tv4s reklamfilm om valet, snubben som spelar golf och säger ''jag tycker att vi måste hjälpa våra nya medborgare'' med karlsskrona-dialekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in