Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Sekt...eller inte se NMR som ett hot. Vad är skillnaden? Min fråga förblir relevant. Och om du bara ser NMR som ett hot på gatan, varför hänger du då i denna tråd på flashback?
Jag har redan skrivit att besöksfrekvensen på NF ger en god indikation om hur många sympatisörer NMR har. Det ska inte tolkas som att jag tror att det är exakt en halv miljon. Men att det bara skulle röra sig om några få tusen kan du glömma. Innerst inne tror jag ni fattat det också.
Undrar du varför jag skriver på FB om NMR fast jag bara ser dom som ett hot på gatan? NMR blir omöjligt ett ”hot på flashback” eller vad menar du?
För att svara på din fråga varför jag hänger i tråden så är det primärt för att jag tycker det är intressant, jag vet att det jag skriver här har noll politisk genomslagskraft men jag tycker NMR är intressanta och följer därför tråden samt jag tycker om att diskutera, vilket är anledningen till att jag använder FB öht.
Så du menar att dina påhittade läsarsiffror (som fortfarande ingen sett några objektiva siffror på) skulle ligga nära antalet nazister i sverige?
Angående den parlamentariska grenen av NMR, är det så att NMRs riksledning uppmanar sympatisörer att rösta i valet på NMR? Ja eller nej?
(Jag vet att valet bara är ett verktyg osvosvosv så börja inte giddra om det, svara bara på om riksledning uppmanat till att rösta på er).