2018-07-30, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Men din debile fan. Du borde väl åtminstone fatta att mätföretag som exempelvis Alexa inte registrerar EN IP som gör 100 besök som 100 besökare? Du kommer fortfarande inte åt Alexas siffror utan att betala för tjänsten.
Det har jag inte sagt heller. Jag tror inte att Alexa har några siffror överhuvudtaget. Jag tror att du hittade på denna källa precis som du hittar på allt annat du skriver i den här tråden.
Citera
2018-07-31, 07:22
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Det har jag inte sagt heller. Jag tror inte att Alexa har några siffror överhuvudtaget. Jag tror att du hittade på denna källa precis som du hittar på allt annat du skriver i den här tråden.

Sluta ljug, vänsterkryp. Det är bara att läsa det du skrivit tidigare. Dessutom har jag refererat till Ledarsidorna som hänvisat till Alexas siffror över unika besökare på NF. Men tjänsten kostar pengar.
Citera
2018-07-31, 09:08
Medlem
Citat:
Sekt...eller inte se NMR som ett hot. Vad är skillnaden? Min fråga förblir relevant. Och om du bara ser NMR som ett hot på gatan, varför hänger du då i denna tråd på flashback?

Jag har redan skrivit att besöksfrekvensen på NF ger en god indikation om hur många sympatisörer NMR har. Det ska inte tolkas som att jag tror att det är exakt en halv miljon. Men att det bara skulle röra sig om några få tusen kan du glömma. Innerst inne tror jag ni fattat det också.
Undrar du varför jag skriver på FB om NMR fast jag bara ser dom som ett hot på gatan? NMR blir omöjligt ett ”hot på flashback” eller vad menar du?
För att svara på din fråga varför jag hänger i tråden så är det primärt för att jag tycker det är intressant, jag vet att det jag skriver här har noll politisk genomslagskraft men jag tycker NMR är intressanta och följer därför tråden samt jag tycker om att diskutera, vilket är anledningen till att jag använder FB öht.

Så du menar att dina påhittade läsarsiffror (som fortfarande ingen sett några objektiva siffror på) skulle ligga nära antalet nazister i sverige?

Angående den parlamentariska grenen av NMR, är det så att NMRs riksledning uppmanar sympatisörer att rösta i valet på NMR? Ja eller nej?
(Jag vet att valet bara är ett verktyg osvosvosv så börja inte giddra om det, svara bara på om riksledning uppmanat till att rösta på er).
Citera
2018-07-31, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Din beskrivning här är vad jag upplever vänstern överlag göra, upprepa sej, , de har enligt mej inte fått ut nåt budskap alls isår, NMR har som jag nämnt innan varit ärliga, rakryggade och sakliga!

Det kan ingen förneka..
Jag fick samma fråga flera gånger och jag svarade samma sak? På vilket sätt är Aegis ärlig, rakryggad och saklig när allt han någonsin svarar är ”jag tänker inte svara på det” ”det är överflödigt” ”det är irrelevant” ”det är inte upp till mig” ”jag har redan svarat på det (trots att han ej har det)” och sitter och hänvisar till källor som ingen kan läsa?
Citera
2018-07-31, 09:58
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av togs
Jag fick samma fråga flera gånger och jag svarade samma sak? På vilket sätt är Aegis ärlig, rakryggad och saklig när allt han någonsin svarar är ”jag tänker inte svara på det” ”det är överflödigt” ”det är irrelevant” ”det är inte upp till mig” ”jag har redan svarat på det (trots att han ej har det)” och sitter och hänvisar till källor som ingen kan läsa?

Ursäkta mej, du talar nu om en annan användare på FB (Aegis) det är inte jag, jag svarar på vad jag anser olika partier, etc gör rätt och fel.
Därtill har jag gjort en ganska opartisk bedömning att NMR är de enda som rakryggat vågar säga sanningen, och att det blir sånt skrik om det kan ju bara betyda att "vissa" vill verkligen inte att sanningen skall komma fram, ännu mindre som NMR gör, kräver direkta svar!

Så därför har jag skrivigt här.

Vad är det som stör dej i det jag skriver? Får jag inte tycka så för dej?
Citera
2018-07-31, 11:20
Medlem
Citat:
Sluta ljug, vänsterkryp. Det är bara att läsa det du skrivit tidigare. Dessutom har jag refererat till Ledarsidorna som hänvisat till Alexas siffror över unika besökare på NF. Men tjänsten kostar pengar.
Har nu betalat för tjänsten. Enligt Alexa har NF 11 332 unika besökare per månad.

Så schack matt. Det är nu bekräftat att NF är en obetydlig sida som representerar en ännu mer obetydlig organisation.
Citera
2018-07-31, 12:17
Medlem
Citat:
Har nu betalat för tjänsten. Enligt Alexa har NF 11 332 unika besökare per månad.

Så schack matt. Det är nu bekräftat att NF är en obetydlig sida som representerar en ännu mer obetydlig organisation.

Amazon (och därmed även Alexa) kan omöjligt ha tillgång till besöksdata rörande Nordfront. Däremot använder Nordfront CloudFlare CDN som råkar ha just den data som är intressant i denna fråga. Naturligtvis är det uppgifter som endast är tillgångliga för behöriga inom aktuell organsiation. Så vänligen lägg ner snacket om "mätverktyg" och liknande.. det går helt enkelt inte att kolla upp utifrån.
Citera
2018-07-31, 12:24
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Bam! Om det stämmer, vilket jag utgår från att det gör, så ska det bli intressant att se var Aegis killgissningar tar vägen nu.
Citera
2018-07-31, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
Ursäkta mej, du talar nu om en annan användare på FB (Aegis) det är inte jag, jag svarar på vad jag anser olika partier, etc gör rätt och fel.
Därtill har jag gjort en ganska opartisk bedömning att NMR är de enda som rakryggat vågar säga sanningen, och att det blir sånt skrik om det kan ju bara betyda att "vissa" vill verkligen inte att sanningen skall komma fram, ännu mindre som NMR gör, kräver direkta svar!

Så därför har jag skrivigt här.

Vad är det som stör dej i det jag skriver? Får jag inte tycka så för dej?
Haha men chilla. Du började giddra om att jag upprepar mig och det är ju för att personen jag svarat i inlägget DU citerade upprepat frågor.

Aegis verkar ju representera NMR och har senaste dagarna varit det mest aktiva nazzetrollet här i tråden. Den som mest verkar företräda NMR är i tråden ger alltså ALDRIG den typen av direkta svar du menar att NMR står för.

Det som störde mig var att du hade fel i sak. Du får absolut tycka så, har jag sagt något annat?
Citera
2018-07-31, 12:40
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Säkert hörrudu. Trollet som inte ens fattade vad ”unika besökare” var för något nyss. Jag tror att du blandat ihop ”unika besökare” och ”aktiva användare”. För Ledarsidorna hade helt andra siffror från Alexa.
Citera
2018-07-31, 12:42
Medlem
Citat:
Säkert hörrudu. Trollet som inte ens fattade vad ”unika besökare” var för något nyss. Jag tror att du blandat ihop ”unika besökare” och ”aktiva användare”. För Ledarsidorna hade helt andra siffror från Alexa.
Någon tar fram info och du bara slår bort dennes kritik med "Du ljuger, min källa, som jag aldrig kan presentera, visar något annat", moget.
Citera
2018-07-31, 12:44
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av togs
Någon tar fram info och du bara slår bort dennes kritik med "Du ljuger, min källa, som jag aldrig kan presentera, visar något annat", moget.

Jag har förklarat varför det inte kan stämma. Och allvarligt. Vad är ett påstående från en vänsterlus värt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in