2018-07-30, 07:46
Medlem
BeYoNdTruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Och? Kan väl ha legat död ett par timmar innan hon hittades? Eller tror du hon dog precis när nödsamtalet kom in

Hon var vid liv när hon hittades. Avled strax därefter av skadorna.
Citera
2018-07-30, 08:30
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillsmurfen
JF är hyfsat nyinflyttad i Fagersta, han bodde tidigare i Falun. Varför han flyttade till Fagersta vet jag inte. Personligen har jag svårt att se kopplingen mellan JF och BO. Men å andra sidan så lever jag inte droglivet.

Väldigt oväntad gärningsman i mina slaviska ögon. Undersköterska, nyinflyttad i bostadsrätt, bilentusiast och skriver välartade omdömen om olika näringsidkare i området av typen

ipgrillen:
Citat:
Det är den bästa pizzeria jag varit på. Riktigt god mat, trevlig atmosfär och väldigt trevlig personal

tatuerarhak 25e juli:
Citat:
Trevlig person som jag pratade med. Han verkade kunnig. ☺️☺️☺️

Men visst, förvånande saker händer hela tiden.
Citera
2018-07-30, 08:37
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta-forveten
Mitt i byn mitt på dagen. 👀 Polisen har väntat ut honom. Han har legat och tryckt tillslut blev hungern och nöden så stor att han var tvungen att återvända hem. Han ville inte ta med sig mordvapnet så han gjorde sig av med det i 7 ans soprum. Visar på att han är med på vad som hänt. 😱otäckt. Stake i ortsborna. De har berättat vad de uppmärksammat, inte så självklart. 🌼

Varför skulle någon släpa runt på ett mordvapen i flera dagar när man kan kasta det i närmsta vatten?
Citera
2018-07-30, 08:51
Medlem
svartblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du har fått initialer och adress. Då klarar ju vem som helst att söka själv.

Man tackar för hjälpen...
Citera
2018-07-30, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosterAugusta
Väldigt oväntad gärningsman i mina slaviska ögon. Undersköterska, nyinflyttad i bostadsrätt, bilentusiast och skriver välartade omdömen om olika näringsidkare i området av typen

ipgrillen:

tatuerarhak 25e juli:

Men visst, förvånande saker händer hela tiden.

Bara för man har en gymnasie utbildning och skriver trevliga rescensioner behöver man inte ha impuls kontroll . Kolla antalet vänner så verkar han ju väldigt ensam och enstörig också. En sån som suger tag för hårt i nya bekantskaper å när de behöver lite utrymme eller inte set honom som lika betydelsefull etc blir han skitarg och ”besviken ” och flippar ?
Citera
2018-07-30, 10:14
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Bara för man har en gymnasie utbildning och skriver trevliga rescensioner behöver man inte ha impuls kontroll . Kolla antalet vänner så verkar han ju väldigt ensam och enstörig också. En sån som suger tag för hårt i nya bekantskaper å när de behöver lite utrymme eller inte set honom som lika betydelsefull etc blir han skitarg och ”besviken ” och flippar ?

Lite vilda spekulationer kanske, men han verkar ju haft jobb i Falun. Sedan plötsligen har han inget jobb, och så flyttar han till en annan ort där han kanske inte känner någon. Inte säkert att den där killen hade ordning på livet direkt.
Citera
2018-07-30, 10:20
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss

Hur vet du hur många vänner han har?

Ingen lexbase heller. Visst kan man säkert ha någon psykisk störning eller tända snett men finns det något som tyder på att JF drogar mer än det faktum att han bor i Fagersta?
Citera
2018-07-30, 10:54
Medlem
Ormhunds avatar
JF ser ju inte ut som den typiska mördare, men skenet kan ju bedra.
Citera
2018-07-30, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Och? Kan väl ha legat död ett par timmar innan hon hittades? Eller tror du hon dog precis när nödsamtalet kom in
Det var ju precis det som hände? Hon var inte död när hon hittades
Citera
2018-07-30, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
JF ser ju inte ut som den typiska mördare, men skenet kan ju bedra.

Säg mig, hur ser en typisk mördare ut?
Står det skrivet "mördare" i pannan på dom?!
Citera
2018-07-30, 12:14
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadlon
J F stämmer, och han blev inte intagen för att vittna. En vän som befann sig på plats filmade en del av gripandet. Två civil klädda poliser hade dragit vapen och beordrade honom att lägga sig på marken. En civil bil, två bussar och en vanlig patrull som deltog i gripandet. Om det sedan är han som är skyldig återstår att se och hoppas alla har det i åtanke utifall att de tagit fel person.

Dela med er av filmen då! Om inte i tråden så på pm!
Citera
2018-07-30, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta-forveten
Mitt i byn mitt på dagen. 👀 Polisen har väntat ut honom. Han har legat och tryckt tillslut blev hungern och nöden så stor att han var tvungen att återvända hem. Han ville inte ta med sig mordvapnet så han gjorde sig av med det i 7 ans soprum. Visar på att han är med på vad som hänt. 😱otäckt. Stake i ortsborna. De har berättat vad de uppmärksammat, inte så självklart. 🌼
Beröm till ortsborna med kurage.
MGM gjorde sig av med kläderna och mordvapnet och försvann sedan under några dagar.
Undrar var han uppehöll sig då?
Kanske har han -annat på sitt samvete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in