2018-07-29, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetviwer
Ingen trodde nog Snubben Anders Eklund skulle häva ihjäl ett barn....
Den där kommentaren får nog revideras något. Jag trodde vad som helst om herr Eklund.
Citera
2018-07-29, 23:07
Medlem
meas19s avatar
Eftersom Polisen fick tips om denna person direkt vid förhör, o var lyst men kunde gripas nu. Så kan han inte vara så anonym.

Citat:
Ursprungligen postat av cadlon
J F stämmer, och han blev inte intagen för att vittna. En vän som befann sig på plats filmade en del av gripandet. Två civil klädda poliser hade dragit vapen och beordrade honom att lägga sig på marken. En civil bil, två bussar och en vanlig patrull som deltog i gripandet. Om det sedan är han som är skyldig återstår att se och hoppas alla har det i åtanke utifall att de tagit fel person.
Citera
2018-07-30, 00:07
Medlem
Gubbtjyven73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetviwer
Ingen trodde nog Snubben Anders Eklund skulle häva ihjäl ett barn....

De som kände Anders E ända sedan han var ett psykobarn håller inte med dig.
Citera
2018-07-30, 00:09
Medlem
kastad420s avatar
Världens goaste tjej (alla skevar dock ur i missbruket) & hon älskade verkligen sin dotter. Hon förtjänade verkligen inte detta! 😭😭❤️

Det kommer komma dagar då mördaren ångrar sig. Det vet jag med största säkerhet.
R.I.P Aälskade vännen & mina tankar går till din familj. ❤️
Citera
2018-07-30, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbtjyven73
De som kände Anders E ända sedan han var ett psykobarn håller inte med dig.

Lyckligtsvis så känner jag inte honom, inte J.F heller, tänkte mest utseendemässigt.
Citera
2018-07-30, 00:32
Medlem
huomaamatons avatar
Tinder gone wrong? Förmodligen har dom tillräckligt på honom.
Citera
2018-07-30, 00:43
Medlem
Jag får känslan att han blivit nobbad av henne och då blev han vansinnig. Han ser verkligen psyko ut.
Fast frågan är varför de befann sig där vid tunneln mitt i natten.
Kanske de inte alls kände varann? Båda kanske var på väg hem och han gav sig på första bästa han mötte.

Var hamnkrogen öppen på torsdagen? Och hur länge isåfall?
Citera
2018-07-30, 01:11
Medlem
huomaamatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan82
Jag får känslan att han blivit nobbad av henne och då blev han vansinnig. Han ser verkligen psyko ut.
Fast frågan är varför de befann sig där vid tunneln mitt i natten.
Kanske de inte alls kände varann? Båda kanske var på väg hem och han gav sig på första bästa han mötte.

Var hamnkrogen öppen på torsdagen? Och hur länge isåfall?

Tror hamnkrogen har öppet så länge det sitter folk på vardagarna? Men dom har bara tillstånd till max 01? Rätta mig vid fel, bor ej i Fagersta.
Citera
2018-07-30, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huomaamaton
Tror hamnkrogen har öppet så länge det sitter folk på vardagarna? Men dom har bara tillstånd till max 01? Rätta mig vid fel, bor ej i Fagersta.

Hamnkrogen har öppet til 01.00, dock brukar det sitta kvar folk ett timmar!
Citera
2018-07-30, 02:58
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadlon
J F stämmer, och han blev inte intagen för att vittna. En vän som befann sig på plats filmade en del av gripandet. Två civil klädda poliser hade dragit vapen och beordrade honom att lägga sig på marken. En civil bil, två bussar och en vanlig patrull som deltog i gripandet. Om det sedan är han som är skyldig återstår att se och hoppas alla har det i åtanke utifall att de tagit fel person.

Mitt i byn mitt på dagen. 👀 Polisen har väntat ut honom. Han har legat och tryckt tillslut blev hungern och nöden så stor att han var tvungen att återvända hem. Han ville inte ta med sig mordvapnet så han gjorde sig av med det i 7 ans soprum. Visar på att han är med på vad som hänt. 😱otäckt. Stake i ortsborna. De har berättat vad de uppmärksammat, inte så självklart. 🌼
Citera
2018-07-30, 06:29
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnat0001
Tänker du på en kille vid namn Adam med långa blonda dreads? Det är inte samma person isåfall.
Ja exakt, från Norberg tror jag. Okej tack.
Citera
2018-07-30, 07:14
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huomaamaton
Och? Kan väl ha legat död ett par timmar innan hon hittades? Eller tror du hon dog precis när nödsamtalet kom in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in