2018-07-29, 14:43
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Det känns bara långsökt. Jag kan förstå att folk gillar MED. Man måste inte bli mutad för att föredra dem framför SD. Blatten hoppas väl bara kunna svepa det hela under mattan, och då blir det givetvis besvärligt ifall folk kommer och frågar när debatten ska ske.
Om du tittar på Blattens videolista så ser du att sedan datumet han tackade ja till debatten har han släppt två filmer där han personligen träffar och intervjuar MED:s toppjude Ilan Sadé:

https://www.youtube.com/user/EnArgBlatteTalar/videos

I introt till en av dessa uppmanar han alla sina följare att rösta MED.

Hur fan kan du påstå att det är "trams" att det inte skulle kunnat förekomma diskussioner om eventuella debatter mot AfS under de här samtalen och mötena, och att Blatten för att hjälpa MED avråtts från att ställa upp i dessa?

Personligen anser jag att det är den i särklass mest logiska och trovärdiga förklaringen till tvärvändningen, och efterblivna mongon får komma med nåt bättre än "trams" för att ändra på detta.
Senast redigerad av baggebo1 2018-07-29 kl. 14:46.
Citera
2018-07-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Om du tittar på Blattens videolista så ser du att sedan datumet han tackade ja till debatten har han släppt två filmer där han personligen träffar och intervjuar MED:s toppjude Ilan Sadé:

https://www.youtube.com/user/EnArgBlatteTalar/videos

I introt till en av dessa uppmanar han alla sina följare att rösta MED och berättar att han själv kommer att göra det.

Hur fan kan du påstå att det är "trams" att det inte skulle kunnat förekomma diskussioner om eventuella debatter mot AfS under de här samtalen och mötena, och att Blatten för att hjälpa MED avråtts från att ställa upp i dessa?

Personligen anser jag att det är den i särklass mest logiska och trovärdiga förklaringen till tvärvändningen, och efterblivna mongon får komma med nåt bättre än "trams" för att ändra på detta.

Suck. Självklart kan de ha diskuterat AfS, jag har aldrig sagt något annat. Jag invände bara mot din formulering om att Blatten skulle tagit "order" och han är kopplad till dem, vilket så vitt jag vet inte alls stämmer.
Citera
2018-07-29, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mass.hysteria
Nu pratar du som en äkta politiker.

Kan du vara tydlig och sluta slingra dig.

Du menar att ryssland är en fiende och att dom kommer invadera gotland.

Säg det på en gång istället för att låtsas något annat.

Ingen i AfS tror på "ryssen" eller "Putin". Möjligen har Jeff Ahl en lite grumlig syn på det hela men i övrigt finns inga såna dumheter.
Citera
2018-07-29, 17:30
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WagnerRockarLoss
"Arga blatten" (@ArgBlatteTalar) blockade precis mig på Twitter för att jag frågade när han skulle debattera med Gustav Kasselstrand.

Jag uppmanar alla AfS-sympatisörer att fortsätta sätta press på "Arga blatten". Låt honom inte komma undan debatten!

Risken finns att han bara fortsätter ignorera och blockera folks förfrågningar. Det bästa är om företrädare för AfS öppet hånar honom för hans feghet, helst toppskiktet.
Jag tror dock inte att han kommer backa, inte bra för hans varumärke att nobba en debatt i detta läge.
Han har sagt så mycket stolliga saker om AfS att hans trovärdighet är i botten om han inte kan stöta och blöta sina argument med partiledaren.
Citera
2018-07-29, 17:34
Medlem
Citat:
"Baserade" Jeff Ahl:
https://twitter.com/Jeff_Ahl/status/1023472356176666624

Judar är inget problem. Etnicitet oviktigt.

Jag tror och hoppas att han helt enkelt är oärlig och inte tror på det han själv skriver här. Om han ändå gör det så är han tyvärr en väldigt skadlig person, rent politiskt.

Etnicitet och ras är hela poängen. Utan den poängen finns ingen poäng och man kan lika gärna lägga ner allt och ägna resten av sitt liv åt droger, mat, porr och tv-spel, eller bara gå och hänga sig direkt.

Alla som har bara lite koll vet att judarna är problemet. Det största problemet i världen. Att judar är som de är och gör som de gör har sannolikt åtminstone delvis genetiska orsaker och definitivt kulturella, sociala och religiösa orsaker. Judar är alltså i sig en extremt problematisk grupp.
Citera
2018-07-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Jag tror och hoppas att han helt enkelt är oärlig och inte tror på det han själv skriver här. Om han ändå gör det så är han tyvärr en väldigt skadlig person, rent politiskt.

Etnicitet och ras är hela poängen. Utan den poängen finns ingen poäng och man kan lika gärna lägga ner allt och ägna resten av sitt liv åt droger, mat, porr och tv-spel, eller bara gå och hänga sig direkt.

Alla som har bara lite koll vet att judarna är problemet. Det största problemet i världen. Att judar är som de är och gör som de gör har sannolikt åtminstone delvis genetiska orsaker och definitivt kulturella, sociala och religiösa orsaker. Judar är alltså i sig en extremt problematisk grupp.

Lugna ner dig med din judetourettes. Utan att förneka att judar haft oproportionellt stort inflytande i t.ex. USA så har vi i Sverige inget judeproblem. Vi har ett problem med svenskar. Vi har problem med oss själva. Det är vi svenskar som har försatt oss i denna situation. Hade vi haft en sundare syn på nation och identitet samt det finländare kallar för sisu hade vi inte varit där vi är idag.
Citera
2018-07-29, 18:33
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Lugna ner dig med din judetourettes. Utan att förneka att judar haft oproportionellt stort inflytande i t.ex. USA så har vi i Sverige inget judeproblem. Vi har ett problem med svenskar. Vi har problem med oss själva. Det är vi svenskar som har försatt oss i denna situation. Hade vi haft en sundare syn på nation och identitet samt det finländare kallar för sisu hade vi inte varit där vi är idag.
Varför ljuger du? Du är uppenbart en "insider" inom AfS (kolla inläggshistorik om ni undrar), och sitter och spyr ur dig såna här rent sinnessjuka lögner? "I Sverige har vi inget judeproblem". Samtidigt som Bonniers ägs och styrs av judar och har bedrivit aktivt folkmord i decennier. Expo startades och finansierades av judar. Judar på nyckelpositioner inom massa andra svenskfientliga institutioner. Judelobbyn är extremt stark i Sverige. Titta bara på vilka drev som drabbats alla som gått emot agendan, och hur det har påverkat det svenska debattklimatet. Den skada den lilla judiska minoriteten åsamkat svenskarna är helt ofattbart, och helt oförlåtligt. Det är det största brottet vi någonsin utsatts för.
Senast redigerad av baggebo1 2018-07-29 kl. 18:39.
Citera
2018-07-29, 18:39
Medlem
baggebo1s avatar
Hur många såna här sjuka dårar finns inom AfS egentligen?
Citera
2018-07-29, 19:04
Medlem
Citat:
Varför ljuger du? Du är uppenbart en "insider" inom AfS (kolla inläggshistorik om ni undrar), och sitter och spyr ur dig såna här rent sinnessjuka lögner? "I Sverige har vi inget judeproblem". Samtidigt som Bonniers ägs och styrs av judar och har bedrivit aktivt folkmord i decennier. Expo startades och finansierades av judar. Judar på nyckelpositioner inom massa andra svenskfientliga institutioner. Judelobbyn är extremt stark i Sverige. Titta bara på vilka drev som drabbats alla som gått emot agendan, och hur det har påverkat det svenska debattklimatet. Den skada den lilla judiska minoriteten åsamkat svenskarna är helt ofattbart, och helt oförlåtligt. Det är det största brottet vi någonsin utsatts för.

Jag ljuger inte, däremot anser jag den inställning du ger uttryck för vara felaktig. Det är rätt tröttsamt att i en tråd om AfS hela tiden behöva läsa om judar som roten till alla Sveriges problem. Istället för att diskutera partiet, komma med konstruktiv kritik och med bra förslag (då högt uppsatta inom partiet läser tråden och tar till sig det som skrivs), blir det ständigt detta evinnerliga tjat på några tusen judar som tydligen styr åtta miljoner svenskars tänkande och handlingar. Det hjälper ingen.

Och ta det här från någon som läst Kritikkulturen, sett TGSNT och vet vem David Schwarz är.
Citera
2018-07-29, 19:21
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Jag ljuger inte, däremot anser jag den inställning du ger uttryck för vara felaktig. Det är rätt tröttsamt att i en tråd om AfS hela tiden behöva läsa om judar som roten till alla Sveriges problem. Istället för att diskutera partiet, komma med konstruktiv kritik och med bra förslag (då högt uppsatta inom partiet läser tråden och tar till sig det som skrivs), blir det ständigt detta evinnerliga tjat på några tusen judar som tydligen styr åtta miljoner svenskars tänkande och handlingar. Det hjälper ingen.

Och ta det här från någon som läst Kritikkulturen, sett TGSNT och vet vem David Schwarz är.
Det pratas aldrig om judar i den här tråden förutom när nån idiot från partiet själv dragit upp frågan genom att ljuga eller kontrasignalera, som t.ex. Ahl tidigare och nu du själv. Det är ju det som är grejen, så länge ni bara håller käft så blir det inget snack. Men du vet, börjar ni ljuga då måste vi rätta er. Vi är inte era slavar, som bara ska ta emot uppenbara lögner utan att få säga pip, samtidigt som vi ska leka nån variant på Heja Jimmy-hejaklack. Jag är hejaklack när ni gör bra saker (typ allt Kasselstrand gör), men jag kommer ställa till ett jävla liv om ni börjar ljuga mer i de här frågorna.

Sen är det inte direkt till din fördel att erkänna att du både läst och på andra sätt tagit del av judekritiska verk utan att ha fattat nånting om den större bilden. Du tror på judefrågan i USA eftersom du läst det i en bok, men inte på judefrågan i Sverige eftersom du inte läst nån sån bok. Det är ju rent efterblivet. Du kanske borde börja ta del av MSM, läsa nyheter, titta vem som skriver vad, vem som propagerar för vilka agendor osv istället för att bara tro att en "bok" eller en "film" ska ge dig allt. Titta dig omkring och öppna ögonen för G-ds skull!
Citera
2018-07-29, 19:26
Medlem
maxatdunders avatar
Vad tycker AFS om skandinaviska länderna? Alltså invandring och permanent boende?
Citera
2018-07-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Vad tycker AFS om skandinaviska länderna? Alltså invandring och permanent boende?
Det lär knappast vara ett problem i framtiden heller, såvida du inte är afgansk "finne" eller somalisk "dansk".
Det är inte riktigt där problemen ligger med dagens invandring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in