Citat:
Ursprungligen postat av
Hellirstreymr
Jag ljuger inte, däremot anser jag den inställning du ger uttryck för vara felaktig. Det är rätt tröttsamt att i en tråd om AfS hela tiden behöva läsa om judar som roten till alla Sveriges problem. Istället för att diskutera partiet, komma med konstruktiv kritik och med bra förslag (då högt uppsatta inom partiet läser tråden och tar till sig det som skrivs), blir det ständigt detta evinnerliga tjat på några tusen judar som tydligen styr åtta miljoner svenskars tänkande och handlingar. Det hjälper ingen.
Och ta det här från någon som läst Kritikkulturen, sett TGSNT och vet vem David Schwarz är.
Det pratas aldrig om judar i den här tråden förutom när nån idiot från partiet själv dragit upp frågan genom att ljuga eller kontrasignalera, som t.ex. Ahl tidigare och nu du själv. Det är ju det som är grejen, så länge ni bara håller käft så blir det inget snack. Men du vet, börjar ni ljuga då måste vi rätta er. Vi är inte era slavar, som bara ska ta emot uppenbara lögner utan att få säga pip, samtidigt som vi ska leka nån variant på Heja Jimmy-hejaklack. Jag är hejaklack när ni gör bra saker (typ allt Kasselstrand gör), men jag kommer ställa till ett jävla liv om ni börjar ljuga mer i de här frågorna.
Sen är det inte direkt till din fördel att erkänna att du både läst och på andra sätt tagit del av judekritiska verk utan att ha fattat nånting om den större bilden. Du tror på judefrågan i USA eftersom du läst det i en bok, men inte på judefrågan i Sverige eftersom du inte läst nån sån bok. Det är ju rent efterblivet. Du kanske borde börja ta del av MSM, läsa nyheter, titta vem som skriver vad, vem som propagerar för vilka agendor osv istället för att bara tro att en "bok" eller en "film" ska ge dig allt. Titta dig omkring och öppna ögonen för G-ds skull!