Citat:
Tjo i hettan. Dricker isande kall cider och förstår precis varför spanjorer har siesta och vaknar till framåt nattkröken för middag.
Absolut. Jag kollade upp hur frekvent det var med trafficking samt våldsamma kunder men tog med SugarDaddy då det är förklädd prostitution som ska låta mer förfinad och rumsren.
...för att han i psykiatriundersökningen är emot sådant, den patologiske lögnhalsen.
Från det ena till det andra.
Gällande Malexandermorden (1999) och närmare bestämt psykopaten Tony Olsson (Byström) är likheten slående gällande de paradoxala beskivningarna kring PM.
Nu är han dock en förändrad person säger han - kär, gift, frälst och engagerad i fängelsets klosterverksamhet och ser en framtid som bokförfattare. Han har sökt tidsbegränsat fyra ggr med avslag.
Rättsmedicinalverkets experter, en forensisk socialutredare, en överläkare i rättspsykiatri och en psykolog:
Absolut. Jag kollade upp hur frekvent det var med trafficking samt våldsamma kunder men tog med SugarDaddy då det är förklädd prostitution som ska låta mer förfinad och rumsren.
...för att han i psykiatriundersökningen är emot sådant, den patologiske lögnhalsen.
Från det ena till det andra.
Gällande Malexandermorden (1999) och närmare bestämt psykopaten Tony Olsson (Byström) är likheten slående gällande de paradoxala beskivningarna kring PM.
Nu är han dock en förändrad person säger han - kär, gift, frälst och engagerad i fängelsets klosterverksamhet och ser en framtid som bokförfattare. Han har sökt tidsbegränsat fyra ggr med avslag.
Rättsmedicinalverkets experter, en forensisk socialutredare, en överläkare i rättspsykiatri och en psykolog:
Till det tredje:
Lite mer funderingar om den japanska turisten Kazuko Toyonaga. Kazuko åkte inn till Köpenham med tåg, polisen tror hon blev mördat ganska snabbt efter ankomst. Madsen åkte också nestan dagligen inn till Köpenhamn med tog. Inte mycket, men det är en möjlighet att dom møttes på stationen.
sitat:
Thomas Djursing, som har skrevet bok om Madsens liv, forteller til Aftonbladet at den danske oppfinneren, som på det tidspunktet bodde halvannen time utenfor København, tok toget inn til byen og Refshaleøen nesten daglig sitat slut
Kazuko:
http://photobucket.com/gallery/user/daCosta_arkivet/media/cGF0aDpPdnJpZ3QvT3ZyaWdhIGJyb3R0c2ZhbGwvS2F6dWtvIF RveW9uYWdhIDE5ODYvQUIgMTk4NzA4MTVfenBzd2ViaXhjcWku anBn?ref=1
Så är det denna mystiska påsen dom fann på mordplatsen(edit: eh, där dom hittade huvudet):
plastpåse innehållande en bild på en mörkhårig tjei och en död hamster blev funnit ved sidan av Kazukos huvud, polisen sa det var en maritim begravning(hamstern altså):
https://dacostarkivet.wordpress.com/2017/08/25/kazuko-toyonaga-1986/
Asså, lite märkligt är det, det är ju bara ungar som begraver djur så, och polisen mistenkte vel inte att en mycket ung och omogen person kunde vara innblandat i nåt sånt....
Till slut, det finns en likhet med ubåtsaken, dom hittade aldrig offerets kamera, det försvann. Varför? Hadde någon anvendt det till att fota offeret?
He,he lite löst det här, men det är allt jag får till i värmen.

ps. När det gäller Tony "kär, gift, frälst och engagerad" Olsson. Samma skrot och korn. Galning!
Senast redigerad av kugutt 2018-07-27 kl. 23:51.
Senast redigerad av kugutt 2018-07-27 kl. 23:51.
) Hm, porr ja, men inte vilcken som hellst porr. Jag läste i en artikkel i "The New Yorker" att Madsen hadde lånat ut två av sina ubåtar(Freya och Kraka) till en porrfilm och nu har jag hittat denna film. Det är en svensk produktion, inspelad i Sverige och Danmark, och ja, ubåtar finns med.