Japanska turisten blev dödad nån gång i oktober. I Danmark har skolan efterårsferie( höstlov) i oktober. Jag jobbade i typ alla mina höstlov i den åldern. ( vi kallade det "plocka potatis lovet") Om Madsen jobbade på en turistbåt i lovet, är det ju värdt att fundera över.
Ja? Nån sorts ohyra man inte förstår vitsen med dess existens?
Hela hans tillvaro är i huvudsak uppbyggd på crowfunding, bidrag, gratis volontärer, gratis studenter, sponsorer, stödgrupper, donationer - sen sover han gratis i hangaren och har mage att gnälla på medarbetarna från bodegan som har familj och jobb parallellt; att de inte är lika hängivna projekten som "kirurgen" själv..
Han har verkligen hittat vägar att leva ut sin gränslöshet. Parasiterande är excentriskt och fascinerande, den perversa sexualiteten är bara polyamorös - en pilsk man. Säkerhetsfrågor är det mindre noga med, han är ju bara kreativ och uppfinningsrik. Aggressionsutbrott hamnar inom samma nisch, brinnande eldsjäl (kastar verktyg och får psykutbrott) är för att han brinner för sin sak.
Som han beter sig mot journalisten (det lär knappast vara den enda) är ren katastrof. De enda som verkar ha tagit hans utspel på allvar är CS.
Sant eller falskt? Kommentar i dansk blogg som diskuterar ubåtsfallet.
Finns många seriemördare som börjat i tidig ålder. Behöver dock inte vara PM som mördade japanskan, men OM det skulle vara han så kommer han aldrig erkänna det. I så fall måste polis- och rättsväsendet bevisa det vilket kan bli extremt svårt nu 2018.
En jämförelse med arbogakvinnan JM. Hon kommer heller aldrig erkänna sina gärningar. Psykoptaer anser på sin höjd att "något hände" - eller "han/hon blev mördad" men anser inte att de har någon del i brottet. Allt som sker är andras fel och ansvar - eller så självdör offret i deras berättelser på ett högst märkligt sätt. En psykopat lägger alltid alla vidrigheter utanför sig själva. "Vadå??? JAG har inte gjort nåt!"
Finns många seriemördare som börjat i tidig ålder. Behöver dock inte vara PM som mördade japanskan, men OM det skulle vara han så kommer han aldrig erkänna det. I så fall måste polis- och rättsväsendet bevisa det vilket kan bli extremt svårt nu 2018.
En jämförelse med arbogakvinnan JM. Hon kommer heller aldrig erkänna sina gärningar. Psykoptaer anser på sin höjd att "något hände" - eller "han/hon blev mördad" men anser inte att de har någon del i brottet. Allt som sker är andras fel och ansvar - eller så självdör offret i deras berättelser på ett högst märkligt sätt. En psykopat lägger alltid alla vidrigheter utanför sig själva. "Vadå??? JAG har inte gjort nåt!"
Är loppet kört ända upp högsta instans kan han börja skryta med tanke på grav psykopati. Han är en redig glappkäft redan nu och förbannar sig själv till journalisten och hans små kluriga gåtor ser man överallt i text.
Han är mer likt psykopaten Rader i mitt tycke, skryter och stoltserar, han drev gäck med polisen och lite strössel med Kims ägodelar tror jag han tänkt sig (Amagermannen inspirerad).
Rader pratar helt iskallt om hur han gått till väga. Mina "projekt" var Raders arbetsnamn på sina offer.
Gällande det han hittills erkänt så är PM lika mekanisk (dela ett stort problem i mindre stycken).
JM är en drama queen som melodramatiskt vräker ur sig sin oskuld, gör stor show och vill vara i centrum. Superkränkt och förnärmad. Kämpar med näbbar och klor att köpa sig fri. Som fullblodsnarcissist kommer hon aldrig erkänna.
Senast redigerad av develi 2018-07-25 kl. 20:53.
Så där jättehöga odds att Madsen gjort det, är det kanske inte, men heller inte omöjligt.
Här en kommentar från polisen:
"Dansk politi sier de så langt har vært opptatt med Wall-etterforskninen, men at det er naturlig å se på uløste drapssaker. Etterforskningsleder Jens Møller Jensen sier han ikke kjenner til opplysningene om at Madsen var i området i 1986.
- Jeg har vanskelig for å tro det, han var bare 15-16 år. Vi skal se på det, men det blir lenger frem i tid." sitat slut
Det här är värdt att legga merka till för den kvinnliga forumdeltagare( inte dig topdog )som satt och kacklade i tråden om typ: varför har dom inte hittat DNA då? tror du inte polisen med alla dess ressurser redan kollat det här? bla,bla,bla Polisen har inte haft tid med det här enn.
Senast redigerad av kugutt 2018-07-25 kl. 21:19.
Så där jättehöga odds att Madsen gjort det, är det kanske inte, men heller inte omöjligt.
Här en kommentar från polisen:
"Dansk politi sier de så langt har vært opptatt med Wall-etterforskninen, men at det er naturlig å se på uløste drapssaker. Etterforskningsleder Jens Møller Jensen sier han ikke kjenner til opplysningene om at Madsen var i området i 1986.
- Jeg har vanskelig for å tro det, han var bare 15-16 år. Vi skal se på det, men det blir lenger frem i tid." sitat slut
Det här är värdt att legga merka till för den kvinnliga forumdeltagare( inte dig topdog )som satt och kacklade i tråden om typ: varför har dom inte hittat DNA då? tror du inte polisen med alla dess ressurser redan kollat det här? bla,bla,bla Polisen har inte haft tid med det här enn.
Nä, det tror inte jag heller men psykopat var han även då och säkert pilsk.
Jo, tack. Det minns jag. Det finns som sagt cold cases utan spår (som japanskan) och det var vansklig hantering förr gällande persedlar så där håller jag allt öppet ändå så pervers och störd som denna är inklusive en fena att leva dubbelliv i förhållande till sitt groteska snusk.
Ger man sig på de svagare och mer utsatta som PM rekommenderar så vet man aldrig. Havet kan dölja en hel del.
Sen läser jag om prostituerade nu för där tror jag han annars har fått utlopp för sin Mr Hyde.
Det var allt förfärligt så mycket våld de blir utsatta för. Återkommer.
Edit.
Bluffen PM.
"Han fremstår begavet, men viser en patologisk løgnagtighed samt manipulation overfor den, han sidder overfor." Live dr
"- Samlet set fremstår han højst utroværdig" live bt
"- Observanten tager afstand fra prostitution og dyresex, med mindre hunden synes, det er dejligt. " live tv2
"Ifølge vidnet blev de seksuelle fantasier mere og mere ekstreme.
- Han talte meget om, at han ville have ubeskyttet sex med en afrikansk sexarbejder, så kan kunne tage en risiko med de sygdomme, der kunne være, siger vidnet."
Senast redigerad av develi 2018-07-25 kl. 21:36.
Nä, det tror inte jag heller men psykopat var han även då och säkert pilsk.
Jo, tack. Det minns jag. Det finns som sagt cold cases utan spår (som japanskan) och det var vansklig hantering förr gällande persedlar så där håller jag allt öppet ändå så pervers och störd som denna är inklusive en fena att leva dubbelliv i förhållande till sitt groteska snusk.
Ger man sig på de svagare och mer utsatta som PM rekommenderar så vet man aldrig. Havet kan dölja en hel del.
Sen läser jag om prostituerade nu för där tror jag han annars har fått utlopp för sin Mr Hyde.
Det var allt förfärligt så mycket våld de blir utsatta för. Återkommer.
Edit.
Bluffen PM.
"Han fremstår begavet, men viser en patologisk løgnagtighed samt manipulation overfor den, han sidder overfor." Live dr
"- Samlet set fremstår han højst utroværdig" live bt
"- Observanten tager afstand fra prostitution og dyresex, med mindre hunden synes, det er dejligt. " live tv2
"Ifølge vidnet blev de seksuelle fantasier mere og mere ekstreme.
- Han talte meget om, at han ville have ubeskyttet sex med en afrikansk sexarbejder, så kan kunne tage en risiko med de sygdomme, der kunne være, siger vidnet."
Ja, ser fram emot ditt Gräv
Allt han förnekar verkar än så länge ligga sanningen närmast, fast tvärtom.
Hahahaha. Sanningen närmast - fast tvärtom. Madsen i ett nötskal.
Här är lite nyheter som säkert retar supersonisk psykopat gallfeber på honom.
Ring häktet och be dem sätta på youtube!
Citat:
Copenhagen Suborbitals melder klar til raketopsendelse
Københavns amatørrumprogram Copenhagen Suborbitals (CS) er klar til at opsende raketten Nexø II.
Efter næsten et års forsinkelse melder raketentusiasterne fra Copenhagen Suborbitals sig nu klar til at sende raketten Nexø II-raketten af sted. Det skal efter planen foregå i næste weekend ud for Bornholm.
Copenhagen suborbitals byder dem velkommen ombord på denne overfart til Spaceport Nexø. Overfarten forventes at vare lidt over 24 timer, med planmæssig ankomst kl. 14.00 i morgen Vi håber at de må få en behagelig overfart.
Det er den nu - og det er os derfor en glæde at melde at de mulige opsendelsedatoer er: Primær: 28/29 Juli 2018
Sekundær: 4/5 august 2018
Tertiær: 11/12 August 2018
Som altid vil testen bliver transmitteret live på youtube. Vi har i år 3 kameraer i selve raketten og en del flere kameraer på mission control og sputnik end vi har haft tidligere, så vi håber det bliver en fantastisk oplevelse for alle! https://ing.dk/blog/nu-har-vi-opsendelsedatoer-nexoe-ii-213401
Senast redigerad av develi 2018-07-26 kl. 01:57.
Hahahaha. Sanningen närmast - fast tvärtom. Madsen i ett nötskal.
Här är lite nyheter som säkert retar supersonisk psykopat gallfeber på honom.
Ring häktet och be dem sätta på youtube!
25. jul 2018:
Ja, Kunskapen och Demokrati segrar över en despotisk Self-Made amatör som "manipulerat" sig fram via ett parasitiskt tillvaro och förödande Grandios Självreklam - Kejsaren var Naken.
Ja, ser fram emot ditt Gräv
...I always feel like somebody's watching me."
Fram till 47 års ålder har PM fantiserat om sex, mord och tortyr av kvinnor och dolt sitt sanna Jag bakom en mask.
Jag svårt att tro att denna extremt perverse man skulle nöja sig med sitt söta vaniljsex samt stå och glo på BDSM klubbar.
År 2000, strax innan byggandet av Freja, är PM medlem i 'Det Sorte Selskab', en BDSM-klubb:
– Han sto bare i et hjørne og kikket"
Det låter harmlöst men PM verkar ha funnit en "legal" variant av voyeurism eller Scoptophilia (peepers, peeping Tom) som klassas som en riskfaktor beträffande framtida sexualbrott. Han lär ha varit väldigt passiv om det till och med leder till uteslutning..
Många sexuella predatorer har inlett sin bana med denna parafili och det startar i tidig ålder samt kopplas till perversa fantasier som sen eskalerar.
Baton Rouge Serial Killer (Derrick Lee) startade med peeping vid 11-års ålder. Boston strangler (DeSalvo) gjorde det samma, "Yorkshire Ripper" (Sutcliffe) glodde på prostituerade. Seriemördaren och sexualsadisten Gerard Schaefer startade som 12-åring med bondage och S/M samt voyeurism.'
Bundy börjar redan vid 9-års ålder.
.....För att nämna några mer kända.
Citat:
" At home, he masturbated repeatedly to fantasies in which he incorporated what he had seen while peeping."
The Criminal Sexual Sadist; Hazelwood, Dietz, Warren
Citat:
Mr. Geberth [min anm: fd mordutredare NYPD] said. “I can’t tell you if every panty thief, Peeping Tom, voyeur or groper will become a serial rapist, but in every lust murder or serial murder I have researched, there is a background of that activity in each offender’s history.” http://www.practicalhomicide.com/current/NYTimesGroper.htm
Citat:
The higher rates of voyeurism among the multiple sexual homicide perpertrator could be explained in different ways. Watching other people secretly in intimate situations makes the offender be in controlling behaviour could also be an act of stalking a prey and an action of sadistic tendencies."
Routledge International Handbook of Sexual Homicide Studies; Proulx, Beauregard, Carter, Mokros, Darjee, James
Watching, approaching, touching.. fantasier som kräver mer, det eskalerar.
Citat:
"Although some voyeurs do not commit more serious paraphilic acts, there are some suggestions in the literature that serial rapists and murderers began with histories of voyeurism (Rosenfeld, 1985). For example, Holmes (1991) notes that Ted Bundy, a serial killer and serial rapist, self-reported that he started his sex crimes as a voyeur at age 9."
Dangerous Paraphilic Interests Voyeurism
Onset typically before age 15
Can be either male or female
More serious form involves the viewing of individuals
engaged in sexual activity
Web cameras
Juveniles engaging in voyeurism typically have more
victims than juveniles engaging in molestation
Can lead to more chronic sexually inappropriate behavior http://taasaconference.org/wp-content/uploads/2014/01/MindofaSexualPredatorPDF.pdf
Citat:
What makes this type of case easy to solve are these rigid,ritual patterns of behavior. The offenders return to specific areas over and over for peeping,or they expose themselves in certain places.
FBI's Crime Classification Manual av Douglas, Burgess
Citat:
Several studies have reported the presence of a high prevalence of paraphilias among sexual murderers (Arrigo & Purcell, 2001; Dietz, Hazelwood & Warren, 1990; Gratzer & Bradford, 1995; Langevin et al., 1988; McKenzie, 1995; Prentky, Burgess et al., 1989).
Citat:
The most frequently encountered paraphilias are sexual sadism, fetishism, exhibitionism and voyeurism. According to Prentky, Burgess et al. (1989), individuals who exhibit paraphilias prefer the world of fantasy to that of reality, and are constantly searching for new fantasies that increase their sexual pleasure. Because of habituation, the maintenance of a high level of pleasure requires an escalation of the coercive nature of the murderer’s sexual fantasies and behaviours. Voyeurism, exhibitionism, rape and sexual murder are thus simply stages of a paraphilic continuum.
SEXUAL MURDERERS A Comparative Analysis and New Perspectives; Proulx, Beauregard, Cusson, Nicole
PM skriver på ingenjörsbloggen: "Gå efter de svaga, de enklare offren. Har du lust så ta."
Han suktar efter sex utan kondom med prostituerad afrikansk enligt vittne: "- Han talte meget om, at han ville have ubeskyttet sex med en afrikansk sexarbejder, så kan kunne tage en risiko med de sygdomme, der kunne være, siger vidnet."
Svaga och enklare offer lär vara bl.a. prostituerade och nigerianska sexarbetare finns på Istedgade.
Det handlar om trafficking och utländska kvinnor dominerar gatorna nu för tiden.
Hur enkelt vore det att en sån kvinna försvann eller iaf utsattes för grovt sexuellt våld?
Jag skulle tippa att det tyvärr är en högre tystnadskultur beträffande dessa kvinnor:
- tig och gör det du ska.
Flera av dem kämpar för att betala av pengar till resan dit.
Citat:
Ellers består de prostituerede på gaden af folk fra Østeuropa og Afrika. Når de ikke er på gaden, er de låst inde i lejligheder eller på hoteller rundt om i København. https://www.bt.dk/danmark/her-er-slaverne-i-danmark
Kvinnorna är desperata, sänker priset, kondom används inte och går med på sex de normalt inte skulle tillåta. Det handlar även om hot och våld från antingen kund eller hallick.
Citat:
West said that most of the prostitutes working the Copenhagen streets come from either Nigeria or Eastern Europe. They are often brought to Denmark by financial backers who they then need to pay off.
“They become desperate when they can’t earn enough money and therefore they’ll offer more for a cheaper price. The obvious example is to do it without a condom or to do things that cross their personal boundaries that they would normally say no to,” https://www.thelocal.dk/20160329/alarms-raised-as-copenhagen-prostitutes-expand-territory
I brev under häktningstid beskriver PM sex med kvinnor där det varit nära att gå galet. Han lär ha sysslat med nåt gränsöverskridande om han diskuterar risk för fängelse - förr eller senare hade han åkt fast:
"Jeg har leget med ufatteligt mange farlige "Perniller" og Beatricer", så det måtte jo ske, at Peter Madsen endte i fængsel".
Han forklarer, at "Perniller og Beatrivcer" er en hentydning til episoder, hvor hændelser med kvinder var ved at gå galt. live bt
Våldtäkt och våld är vardag för kvinnorna men ingår inte i priset.
Hanne (socialarbetare) beskriver i en podcast att våldet mot prostituerade består i att köra iväg till avsides platser där de fått plastpåsar trädda över huvudet och utsatts för strypförsök, att bindas fast.
Det är objektifiering, sexuellt våld, psykiska kränkningar, gränsöverskridande, kvinnoförakt och grovt överlag.
Citat:
- Jeg har aldrig mødt en sexarbejder, der ikke har oplevet vold i jobbet, siger hun og forklarer, at der sker en dehumanisering, når man går ind og køber sex af en kvinde. Derfor tillader kunderne sig selv at gå over stregen.
- Og det kan tages som et udtryk for, at nogle mænd tænder på at fornedre og anvende magt mod en anden, siger hun."[/i]
Två prostituerade berättar om våldtäkterna och hur de utsätts för förakt efteråt med verbala kränkningar. Feta, dåliga, ful kropp samt att männen sagt efteråt hur de blivit nedsmutsade och skulle hem och tvätta sig. En kvinna säger:
Citat:
Hun mener at behovet for at være grov og grænseoverskridende var en del af det, kunderne ville have opfyldt ved at købe hendes tid:
- Set i bakspejlet må de jo have haft det behov. Hvorfor skulle de ellers ydmyge mig, holde mig fast eller voldtage mig?" https://www.dr.dk/nyheder/indland/prostituerede-bankes-og-voldtages-af-kunder
Tyvärr vill eller vågar inte de här kvinnorna varken anmäla eller prata. Åker han in på livstid eller förvaring är väl målet nått juridiskt sett men det är en marknad där han vore intressant att granskas.
Om inte annat för att kartlägga preventivt hur många sådana här hatiska och våldsbenägna horbockar det rör sig om som lever bakom en mask av normalitet.
Citat:
– Det här är grupper som generellt får utstå den mest extrema typen av sexuellt våld. Det är saker som vi "vanliga" människor inte ens kan föreställa oss, det är rent vidrigt, säger Simon Häggström, kriminalinspektör vid människohandelsgruppen på polisens nationella operativa avdelning (Noa)."
"Men övergreppen får sällan konsekvenser för förövaren.
– Det här är inte en grupp kvinnor som går in på närmaste polisstation och anmäler vad de utsatts för. De är alldeles för rädda och traumatiserade, säger Simon Häggström." https://www.svd.se/prostituerade-och-kriminella-vittnar-om-sexovergrepp
PM som "sponsor". Torsken Peter har blivit sockerpappa..
Undrar hur mycket inköpt porr stödföreningen sponsrat med tanke på klubbar och bordeller - även utomlands. Att denna unga kvinna fick skor likt Ditte är givet - PM har fotfetisch enligt RPU.
Citat:
"- Hun ville have en sugardaddy. Hun ville have en sponsor, siger Peter Madsen om en af kvinderne, en ung kvinde på 23. Men han blev ikke sponsor, hun fik smågaver, sko og sådan. Efter et års tid fik de et seksuelt forhold."
”Jag var 16 år och han 40. Enligt polisens protokoll av filminspelningen slog han mig 139 gånger under 30 minuter. När han var klar släpade han ut mig i badrummet och kissade på mig. Jag låg där och tänkte, är det såhär det känns att vara död?”
PM som "sponsor". Torsken Peter har blivit sockerpappa..
Undrar hur mycket inköpt porr stödföreningen sponsrat med tanke på klubbar och bordeller - även utomlands. Att denna unga kvinna fick skor likt Ditte är givet - PM har fotfetisch enligt RPU.
Sockerpappa jovisst, men om Madsen har härjat med/ skadat/ (dödat) kvinnor är det nog inte bland Köpenhamns alla sugarbabes han har jagat. Då är det mer troligt att han smygit runt bland hardcore gatuhoror, trafficking offer etc. Särskillt såna som kommer från främmande länder, dom har inget skydd alls.
Sockerpappa jovisst, men om Madsen har härjat med/ skadat/ (dödat) kvinnor är det nog inte bland Köpenhamns alla sugarbabes han har jagat. Då är det mer troligt att han smygit runt bland hardcore gatuhoror, trafficking offer etc. Särskillt såna som kommer från främmande länder, dom har inget skydd alls.
Tjo i hettan. Dricker isande kall cider och förstår precis varför spanjorer har siesta och vaknar till framåt nattkröken för middag.
Absolut. Jag kollade upp hur frekvent det var med trafficking samt våldsamma kunder men tog med SugarDaddy då det är förklädd prostitution som ska låta mer förfinad och rumsren.
...för att han i psykiatriundersökningen är emot sådant, den patologiske lögnhalsen.
Från det ena till det andra.
Gällande Malexandermorden (1999) och närmare bestämt psykopaten Tony Olsson (Byström) är likheten slående gällande de paradoxala beskivningarna kring PM.
Nu är han dock en förändrad person säger han - kär, gift, frälst och engagerad i fängelsets klosterverksamhet och ser en framtid som bokförfattare. Han har sökt tidsbegränsat fyra ggr med avslag.
Rättsmedicinalverkets experter, en forensisk socialutredare, en överläkare i rättspsykiatri och en psykolog:
Citat:
"Byström har i tidigare utförda risk*utredningar bedömts ha en antisocial personlighetsstörning med manipulativa och psykopatiska drag (...) med tanke på att Byström tidigare visat sig vara skicklig på att dupera sin omgivning och bedömts ha manipulativa drag går det i dagsläget inte att avgöra om det som Byström framför om sin personlighetsmässiga förändring är korrekt (...) Sammantaget finner utredningsunderlaget att det föreligger hög risk för återfall i allvarlig brottslighet".
"Isa Stenberg, producenten som var ansvarig för "Sju tre":
"När det gäller Tony som person, så berättar hon att han var mjuk, vek och hon upplevde ibland att han fick tårar i ögonen (...) Han var väldigt känslig och hon uppfattade honom som en jättebaby (...) Han ses och uppfattas av andra som väldigt trevlig och sympatisk och var intresserad av andra människor". https://www.expressen.se/nyheter/inloggad/darfor-blir-tony-olsson-inte-frigiven/