Citat:
Först vill jag passa på att tacka dig eftersom du styr upp tråden med trovärdiga uppgifter i bjärt kontrast till den desinformation en samling postare som drabbats av skvaller och inbillningssjuka vilket reducerat den viktiga tråden till
mestadels trams och som är till stort förfång för oss som är engagerade i dom få verkliga förhållanden som framkommit.
Bla, har envetet spridits uppgifter om att ett jag citerar: "vittne sett SD i det aktuella området den aktuella tiden"
som sammanfaller med dina uppgifter om "röstvittnet" i tid. Det vore värdefullt om du kan bekräfta eller dementera det?
Min misstanke är att det är ditt röstvittne som förvandlats till ett synvittne ty annars vore väl uppgifter om ett synvittne "sett SD ute den aktuella tidpunkten" av väl avgörande betydelse för utredningen?
Vidare finns med hänsyn till Etthuspalandets tidsangivelser följaktligen uppgifter om att SD haft digital kontakt med LW efter 22:49 tisdag kväll?
2018-06-21, 15:59:
2018-06-21, 17:31:
2018-06-21, 18:49:
2018-06-21, 18:57 :
Tyvärr går inte att öppna bilddumpen på konversationen. Men minns det var för tråden obetydligt nojs om någon vacker plats.
Ps: såg nu att EGT postat uppgifter om en ännu senare kontakt 23:09 och som innehöll samma fråga.
mestadels trams och som är till stort förfång för oss som är engagerade i dom få verkliga förhållanden som framkommit.
Bla, har envetet spridits uppgifter om att ett jag citerar: "vittne sett SD i det aktuella området den aktuella tiden"
som sammanfaller med dina uppgifter om "röstvittnet" i tid. Det vore värdefullt om du kan bekräfta eller dementera det?
Min misstanke är att det är ditt röstvittne som förvandlats till ett synvittne ty annars vore väl uppgifter om ett synvittne "sett SD ute den aktuella tidpunkten" av väl avgörande betydelse för utredningen?
Vidare finns med hänsyn till Etthuspalandets tidsangivelser följaktligen uppgifter om att SD haft digital kontakt med LW efter 22:49 tisdag kväll?
2018-06-21, 15:59:
2018-06-21, 17:31:
2018-06-21, 18:49:
2018-06-21, 18:57 :
Tyvärr går inte att öppna bilddumpen på konversationen. Men minns det var för tråden obetydligt nojs om någon vacker plats.
Ps: såg nu att EGT postat uppgifter om en ännu senare kontakt 23:09 och som innehöll samma fråga.
Jag vet inte om det verkligen finns ett vittne till som sett SD ute den aktuella kvällen /natten.
Men det finns inte brist på vittnen som hört av dig till polisen. Nu håller man på att lägga det stora pusslet och ska få samtliga bitar på plats för att få en hållbar kedja att gå till Tingsrätten inför en ny häktningsförhandling och jag säger det igen nästa gång kommer inte SD hem igen. Inga tydliga indikationer på att någon annan person skulle ha varit på mordplatsen den aktuella kvällen. Men jag utesluter inte att det finns vittnen som känt igen SD på kvällen. Får jag den informationen kommer jag delge tråden den.