2018-04-12, 16:51
Medlem
ok, är ute efter namn
Citera
2018-04-14, 13:46
Medlem
Dragningskraftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hulken44
ok, är ute efter namn
Varför måste du veta namn? det har varit ett påstående att de inte har stått fb inlägg osv med rip det har det gjort. Han var en vän till mig men vi hade inga gemensamma vänner.
För den anledningen vet jag inte orsaken helt säkert.

Vad jag har fått veta av en annan vän att h*n hört att han var jagad av polisen. Han har en historia av droger så det är definitivt inte omöjligt att han var påverkad. Är ganska säker att han var det. Han höll på med droger, (sen är det skillnad på gräs och heroin) men ändå alltid haft ett ordnat liv så han var ingen botten pundare alls.

En otrolig fin människa med hjärtat på rätt plats. Han kommer leva kvar hos mig av minnerna på våra tider. Så plötsligt och alldeles för tidigt.
Senast redigerad av Dragningskraften 2018-04-14 kl. 13:52.
Citera
2018-04-15, 23:48
Medlem
Vid tidpunkten då det skrev att det inte fanns något skrivet på T.B's facebook så fanns det inte heller det. Dessa "vila i frid" hälsningar kom efteråt. Oavsett vad som hänt är det mycket tragiskt.
Hulken44, varsågod där har du i alla fall initialerna och får spekulera vidare själv. Skriver inte ut fullständigt namn pga. respekt gentemot anhöriga och närstående vänner som kan få ha denna sorg ifred.
Citera
2018-04-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanZabar
Vid tidpunkten då det skrev att det inte fanns något skrivet på T.B's facebook så fanns det inte heller det. Dessa "vila i frid" hälsningar kom efteråt. Oavsett vad som hänt är det mycket tragiskt.
Hulken44, varsågod där har du i alla fall initialerna och får spekulera vidare själv. Skriver inte ut fullständigt namn pga. respekt gentemot anhöriga och närstående vänner som kan få ha denna sorg ifred.

tack då vet jag nu... va rätt enkelt bara kolla dödsannonserna bak i tiden.
Citera
2018-04-20, 08:37
Medlem
Kikade på dödsannonserna bak i tiden och hittade inget.
Citera
2018-05-11, 17:23
Medlem
Hur svårt ska det va...
To*ias *erg *=b !
Citera
2018-05-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Har svårt att tänka mig att det knarkas så mycket i Åhus. Det är främst överklass och rikemansbarn som bor där. Om det är så tidigt på morgonen, så är det säkert någon som antagligen blåst på till jobbet. Det kan väl vara halka i kombination av för hög hastighet in i rondellen.
Ojdå.. då är du inte ifrån Åhus iaf
Citera
2018-07-20, 17:46
Medlem
Har läst alla kommentarer massor av gånger...
Ingen vet varför och det är inget att spekulera i.
Det är något vi aldrig får veta.
Tacksam om ni slutar spekulera.
Vet att jag bara kan låta bli o läsa men kan inte.
Citera
2018-07-28, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragningskraften
Varför måste du veta namn? det har varit ett påstående att de inte har stått fb inlägg osv med rip det har det gjort. Han var en vän till mig men vi hade inga gemensamma vänner.
För den anledningen vet jag inte orsaken helt säkert.

Vad jag har fått veta av en annan vän att h*n hört att han var jagad av polisen. Han har en historia av droger så det är definitivt inte omöjligt att han var påverkad. Är ganska säker att han var det. Han höll på med droger, (sen är det skillnad på gräs och heroin) men ändå alltid haft ett ordnat liv så han var ingen botten pundare alls.

En otrolig fin människa med hjärtat på rätt plats. Han kommer leva kvar hos mig av minnerna på våra tider. Så plötsligt och alldeles för tidigt.

Så fint skrivet o så sant
Citera
2018-07-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackemore
Snacket om biljakt var precis som flera var inne på bara trams. Fick höra att avgasröret på fordonet varit kallt när brandkåren anlände först på plats. Ingen har sett olyckan inträffa och 06.40 är bara en spekulation.

Åhus/Kristianstad är inte så stort. Tycker det konstigt om uppgifterna stämmer att den avlidne skulle varit född 1993. Borde dykt upp massa R.I.P inlägg på facebook, minnesgrupper och statusar känns det som. Vet inte heller hur det fastställts att personen är 93:a, hört det från flera oberoende källor.

Någon som hört någonting mer?

Det var visst en biljakt. Och olyckan inträffade runt 04.30. Därav det kalla röret.
Att ingen sett beror ju på att det var mörkt samt att platsen ligger en bra bit neråt.
Citera
2018-08-12, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carit
Det var visst en biljakt. Och olyckan inträffade runt 04.30. Därav det kalla röret.
Att ingen sett beror ju på att det var mörkt samt att platsen ligger en bra bit neråt.
05:40 fanns det ingen bil där, då jag passerade platsen vid den tid !!!
Citera
2018-08-22, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaushas
05:40 fanns det ingen bil där, då jag passerade platsen vid den tid !!!
Då har du väl inte tittat ner på rätt plats. Kör man på en väg tror jag och hoppas på att man har ögonen på vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in