2018-07-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
Det är absolut inte Adam som gjort det iallafall. Han är inte ute i frihet just nu. Och det är världens finaste kille, han skulle aldrig göra nåt sånt. Hoppas dom finner GM. Stay blessed

Edit: Såg dit inlägg, missuppfattade.
Citera
2018-07-27, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bichers
Edit: Såg dit inlägg, missuppfattade.

Ingen fara. Vill inte skriva vart han är bara så det blev lite diffust. Det jag ville att folk skulle veta bara, innan man spekulerar för mycket, är att han inte kan ha varit ute.
Citera
2018-07-27, 22:03
Bannlyst
Citat:
Han sitter inte inne om det är det du tror. Han är en underbar kille som har hamnat snett bara.

Är han en ängel?
Citera
2018-07-27, 22:05
Medlem
Citat:
Han sitter inte inne om det är det du tror. Han är en underbar kille som har hamnat snett bara.

Om han inte är i frihet o inte sitter inne, hur tänkte du där🤔🤔🤔.
Liksom det livet är inget att försköna, är han inte i frihet, så sitter han på kåken eller tvångsvård för sitt missbruk.
Ganska simpelt alltså.
Citera
2018-07-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Är han en ängel?

Han är en vän som jag tycker väldigt mycket om, just för att han är så snäll och omtänksam mot andra. Till och med folk som inte är speciellt trevliga mot honom. Nu har jag skrivit det jag ville få fram och har inget mer att komma med. Ha det fint.
Citera
2018-07-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorpan22
Om han inte är i frihet o inte sitter inne, hur tänkte du där🤔🤔🤔.
Liksom det livet är inget att försköna, är han inte i frihet, så sitter han på kåken eller tvångsvård för sitt missbruk.
Ganska simpelt alltså.

Fast han sitter inte på något utav det. Att han inte kan vara ute i det ”fria” behöver inte betyda att man sitter innanför någon mur på fängelse eller SiS.
Citera
2018-07-27, 22:11
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Han är en vän som jag tycker väldigt mycket om, just för att han är så snäll och omtänksam mot andra. Till och med folk som inte är speciellt trevliga mot honom. Nu har jag skrivit det jag ville få fram och har inget mer att komma med. Ha det fint.
Tack för att du delar med dig av den info du har. Om han "sitter inne" så är det ju klockrent att det inte är han. Det är vanligast att partners eller ex-partners blir misstänkta först, inget personligt mot AP alltså.
Citera
2018-07-27, 22:13
Medlem
RolfPeterAnderssons avatar
Citat:
Fast han sitter inte på något utav det. Att han inte kan vara ute i det ”fria” behöver inte betyda att man sitter innanför någon mur på fängelse eller SiS.
Den här Adam, har/hade han dreadlocks?
Citera
2018-07-27, 22:15
Bannlyst
Citat:

Mm tror dig.. men ju mer du delar med dig desto mer har alla semi-överviktiga polisdudes att gå på när dom scrollar in här för 111:e gången ikväll.
Citera
2018-07-27, 22:58
Medlem
Ormhunds avatar
Citat:
Ingen fara. Vill inte skriva vart han är bara så det blev lite diffust. Det jag ville att folk skulle veta bara, innan man spekulerar för mycket, är att han inte kan ha varit ute.

Skönt o höra att det inte är han, de få gånger jag träffat han så har han vart en trevlig o omtänksam kille.
Citera
2018-07-27, 23:04
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Vad är Fagersta för område? Är det ett ”förlorat” område?

Fagersta var bra, men det har gått ut för senaste åren (mycke nysvenskar) som gör området oroligt.
Citera
2018-07-27, 23:10
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisseman
https://goo.gl/maps/HT3EpM1Rh5r

Titta själv.

Udda ställe att (som kvinna) gå själv.

Inte så udda ändå. vill man gå från södra till norra och slippa gå genom ringvägen och floravägen sen cykelbana osv så tar man nog stora vägen för där passerar bilar och man syns mer. Men har hon legat på vägen kan hon ha blivit urslängd ur en bil. Eller blivit förföljd och sen har hen slagit till i tunneln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in