2018-07-27, 10:59
Medlem
MrMarios avatar
Elin Ersson är kriminell och dessutom farlig i vad hon är beredd på att göra för pga. sin sexuella dragning till utlänningar. Bland annat då denna brottsdömda afghan. Lämpligt straff för ELin är dock inte fängelse, hon är för skör. Däremot så bör hon åläggas att fullt ut stå för statens kostnader att charta ett plan för att utvisa afghanska mannen. Med en räkning på 290.000 plus moms så kommer hon nog inte strejka illegalt mer.
2018-07-27, 10:59
Medlem
PK-befriads avatar
Intressant att afghangubben var kriminell. Som vanligt så blir allt som PK-hjonen tar sig för förljuget, fel och patetiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det hon gjorde är olagligt men media och politiker verkar gilla olagligheter Hoppas hon utvisas också
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nja, inte när det gäller tandhygienister.
Medier och politiker är programmerade till att endast gilla sådant som är dåligt för vita människor. Samt förstås ogilla sådant som är bra för vita människor. Det kan ni skriva upp.
2018-07-27, 11:02
Medlem
Skillys avatar
Heja Elin!

Vi behöver fler förkämpar för medmänsklighet och färre förkämpar för egosim.
2018-07-27, 11:06
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Wow! Det bekräftades redan igår i DN. Häng med lite nu va!

Ok, lite sen på pucken då jag inte läser DN p.g.a. att jag har 0% förtroende för vad de skriver. Fake news, du vet. Fria Tider litar jag till 100% på.
2018-07-27, 11:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Heja Elin!

Att utvisa kriminella & personer som befinner sig illegalt i landet är inte egoism, det är sunt förnuft.
2018-07-27, 11:16
Medlem
Hur gick det för den ursprungligen skyddslingen Esmail? Helt otrolig historia egentligen, Elin trodde han satt på planet men det var en annan. Frågan är när hon ställde sig upp, trodde hon att Esmail var ombord då eller så hon en annan asylant eller var allt en stor slump?
2018-07-27, 11:16
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Heja Elin!

Vill du bekämpa egoism kan du ju börja med MENA brottslingarna som trots att de får gratis skola och världens högsta bidrag ändå väljer att begå brott och därigenom begränsar och försämrar deras offers värdighet, ekonomi och frihet. Det finns många offer för deras extrema egoism, allt från företagare till landsmän i deras kalifat.
2018-07-27, 11:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Hur gick det för den ursprungligen skyddslingen Esmail? Helt otrolig historia egentligen, Elin trodde han satt på planet men det var en annan. Frågan är när hon ställde sig upp, trodde hon att Esmail var ombord då eller så hon en annan asylant eller var allt en stor slump?
Hon verkade gå runt & leta efter killen. Hon hade en utprintad bild på honom. Då han inte hittades blev hon ledsen & grät en stund. Men då hittade hon istället den kriminella 52-åringen & beslöt sig då istället för att "rädda" honom.
2018-07-27, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hon verkade gå runt & leta efter killen. Hon hade en utprintad bild på honom. Då han inte hittades blev hon ledsen & grät en stund. Men då hittade hon istället den kriminella 52-åringen & beslöt sig då istället för att "rädda" honom.

Vilken historia vill både skratta o gråta
Senast redigerad av popll 2018-07-27 kl. 11:23.
2018-07-27, 11:22
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hon förstår iaf att hon inte får lov att kliva ombord på ett flygplan igen.

https://omni.se/elin-ersson-om-agerandet-jag-hade-gjort-det-igen/a/RxdzRx

Du tror att alla flygplan har personer ska utvisas?

"– Jag hade gjort om det, om det krävdes av mig, men jag tror inte att jag får lov att kliva ombord på ett flygplan där personer ska utvisas igen."

Innebär detta att flygbolagen har koll på personer som ska utvisas? De har tipsat Elin om 52-årige brottslingen? Eller vem var det som tipsade Elin?
2018-07-27, 11:22
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Herregud.. Så hon hade med andra ord underrättelser om att det skulle ske en utvisning på planet ifråga, men trodde att det gällde en annan afghan?
2018-07-27, 11:25
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Du tror att alla flygplan har personer ska utvisas?

"– Jag hade gjort om det, om det krävdes av mig, men jag tror inte att jag får lov att kliva ombord på ett flygplan där personer ska utvisas igen."

Innebär detta att flygbolagen har koll på personer som ska utvisas? De har tipsat Elin om 52-årige brottslingen? Eller vem var det som tipsade Elin?
Hon borde öht inte få släppas på ett flygplan igen, än mindre tillåtas befinna sig innanför skyddsområdet på en flygplats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in