2018-07-27, 04:32
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sehba106
De är inte ens Afghaner !! De kommer från Iran..De bluffar om sin ålder och slänger alla id-handlingar...De MÅSTE vara Afghaner och 15 år annars är deras ansökan i fara..Svensk-Hororna köper detta och stämplar ett PUT i deras pass..Du som skattebetalare betalar för evigt GRATTIS !!!!! Fatta hur jävla rö#-kn#llad du är !!l. ( Gå ur Svenska kyrkan som stödjer detta så sparar du 3500:-/år.

De är ju etniska afghaner som kommer från Iran, tycker du att man är iranier då? Antar att du anser att somalier i Sverige är svenskar också?
2018-07-27, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
De är ju etniska afghaner som kommer från Iran, tycker du att man är iranier då? Antar att du anser att somalier i Sverige är svenskar också?
De kommer INTE från en krigszon och är därmed inte berättigade till den ASYL som du vill ge till ALLAH !...Din dumma kossa !
2018-07-27, 05:19
Medlem
Bel-Air-Princes avatar
Det enda hon lyckades göra var att försena ett flyg.. och övertyga mig, som hade tänkt strunta i att rösta i år, att rösta SD.

Det räcker nu.
2018-07-27, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
https://www.dn.se/nyheter/sverige/polisen-om-stoppade-avvisningen-fran-landvetter-ovanligt/

Precis som jag redan tänkt mig så handlade det inte om vare sig ålder eller vad han gjort tidigare utan om honom som människa som riskerar att dö vid utvisning till Afghanistan. Inte så knepigt i sig om inte högerslödder förvrider det till något helt annat dvs.
Varför skulle han riskera att dödas i Afghanistan? Förklara gärna det. Om det funkar bra för dig att inte använda ordet högerslödder i ditt svar så funkar det bra för mig med.
2018-07-27, 06:09
Bannlyst
finns namn FUP och Dom pa afghanen?
2018-07-27, 06:18
Avslutad
Totalt sinnessjukt. Vänsteraktivister = modiga hjältar. Högeraktivitster = nazister, fascister.
2018-07-27, 06:24
Medlem
Sunimods avatar
Man borde sluta frakta dem med flyg.
En stor båt vore lämpligare.

Billigare och saknar möjlighet för aktivister att stoppa lagligen beslutade utvisningar.

Men detta land har svårt att fatta beslut så det går väl inte.
2018-07-27, 06:30
Medlem
Batikhäxan https://www.facebook.com/matilda.holgersson som ligger bakom detta med.

Hon är skrämmande naiv

https://www.dw.com/en/the-man-whose-deportation-elin-ersson-tried-to-prevent/a-44841129

Killen som hon ville stoppa deportationen utav.
Senast redigerad av stickmonkey 2018-07-27 kl. 07:09.
2018-07-27, 06:55
Medlem
LaScalas avatar
Nu ska det lilla livet ta plats i TV-soffan in TV4s nyhetsmorron.
Det ska bli debatt utlovas det, går det ut på att stena de som vill följa vår lagstiftning tro?
2018-07-27, 07:05
Medlem
Aftonbladet tar upp detta i en artikel som inte på något sätt beskriver sanningen, de utlämnar det faktum att fel man "räddades". Vi är inte ett flyktingvänligt land menar E. Vet hon om att Sverige efter Malta har flest invandrare i Europa sett till invånarantal. Tydligen räcker det inte, fri invandring är det hon eftersträvar. Media beskriver hur hon hyllas. Istället tror jag SD fick fler röster, det var vad hon åstadkom.
Senast redigerad av Mylstrupidius2 2018-07-27 kl. 07:11. Anledning: Fel
2018-07-27, 07:12
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Aftonbladet tar upp detta i en artikel som inte på något sätt beskriver sanningen, de utlämnar det faktum att fel man "räddades". Vi är inte ett flyktingvänligt land menar E. Vet hon om att Sverige efter Malta har flest invandrare i Europa sett till invånarantal. Tydligen räcker det inte, fri invandring är det hon eftersträvar. Media beskriver hur hon hyllas. Istället tror jag SD fick fler röster, det var vad hon åstadkom.
Bra gjort av tjejen. En svidande kritik av Svetsarens inhumana/rasistiska utvisningspolitik. Skulle gissa att hen är CUF:are!
2018-07-27, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Bra gjort av tjejen. En svidande kritik av Svetsarens inhumana/rasistiska utvisningspolitik. Skulle gissa att hen är CUF:are!
Vem är CUF-are, aktivisten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in