Citat:
Ursprungligen postat av
Hermanhe
Någon måste väl anmäla till att börja med och det hoppas jag är gjort. Sen måste ju rättsväsendet utdöma någon form av straff annars kommer ju varenda Batikhäxa hänga på Arlanda och smyga på flygplan där utvisningar ska ske och vägra sätta sig ner när de ska fara. Arma tanke, här behövs nog ett ganska högt straff!
Verkar inte finnas stöd i lagen för att lagföra en händelse som denna. Och det verkar som dom fått hjälp av någon att säkerställa detta innan om så är fallet, annars hade hon troligtvis aldrig vågat gå på planet. Att hon själv väljer att nämna detta faktum på sin sida skulle enligt den konspiratoriska vara ett sätt att uppmana andra att följa hennes exempel. Själv tror jag det är en ren slump
Skulle det vara så att det inte finns lagstöd för hennes skitbeteende kommer detta hål dock att täppas till, vi kan inte ha har-tandade låtsashjältar som stoppar flyg i tid och otid, LEX Elin.
Som sagt tidigare hoppas jag att det till slut landar en faktura på dörrmattan i lägenheten så avskräcker det iaf någon...
Edit: Det kan även komma något gott utav detta, nämligen att deporteringar i fortsättningen kommer ske utan förvarning. Då slipper vi eventuellt gråtande folksamlingar med lilafärgat hår utanför Mgv så att dessa istället kan befinna sig på sitt arbete och bidra till den välfärd dom så varmt talar om. (Det där med arbete var ett skämt).