2018-07-26, 19:22
Bannlyst
Får jag se ordet blåslampa en gång till hoppar jag ifrån svensk motsvarighet till WTC.
Sluta använd ordet blåslampa tack.
AFS är ingen blåslampa.

Man leder inte bakifrån.
Man leder framifrån.
Lead from the front.

Ingen jävla blåslampa här. Vad snackar folk om blåslampa?

Jag tänker annorlunda än de flesta märker jag.
Jag får agera gruppbefäl i fortsättningen för det här fungerar uppenbarligen inte.
Det är för mycket soy, skärpning.
Citera
2018-07-26, 19:30
Medlem
Kattenxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
När vänstern tänker till, sedan var ju "Förintelsen" en lögn som blev sanning också efter åratal av upprepningar. Fantastiskt att skåda in era banala tankar.

Klart som fan att babbarna har koll på AFS, de är livrädda för att få bidragskranen strypt och skickas hem till sin öken.

Tror om det inte var false flag att det var en man som gick förbi med invandringsbakgrund som inte var vidare psykiskt frisk.
Citera
2018-07-26, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Tror om det inte var false flag att det var en man som gick förbi med invandringsbakgrund som inte var vidare psykiskt frisk.

Han är lika ofrisk som resterande del av svartskallar i landet. Ett genetiskt betingat beteende med andra ord även om han är matad av dina gelikar med propaganda.

Har du blott en patron, och har en babbe eller förrädare framför dig, skjut alltid förrädaren.

https://www.azquotes.com/picture-quotes/quote-the-first-and-fiercest-punishment-ought-to-fall-first-on-the-traitor-second-on-the-enemy-corne liu-zelea-codreanu-81-96-79.jpg
Citera
2018-07-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Falseflag för att få uppmärksamhet?

Största tvivlet känner jag med "4 meter". Det är jävligt nära, att då kasta stora stenar allt vad man kan och bara missa. Det är nästan imponerande.

Med tanke på att vi är i den moderna tid vi är så är jag alltid tveksam till dessa händelser när det saknas bild/film. Att något kan ha hänt, ja, men möjlig överdrift.
Lite som "rasist attackerna" som dyker upp men som aldrig hamnar på film. Det är lite för "bra" för att vara sant ex. kallas vita, deportera, stora stenar.

Som situationen är beskriven så känns det som bild tillfällen fanns. Speciellt då han senare kom tillbaka.
Citera
2018-07-26, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Största tvivlet känner jag med "4 meter". Det är jävligt nära, att då kasta stora stenar allt vad man kan och bara missa. Det är nästan imponerande.

Med tanke på att vi är i den moderna tid vi är så är jag alltid tveksam till dessa händelser när det saknas bild/film. Att något kan ha hänt, ja, men möjlig överdrift.
Lite som "rasist attackerna" som dyker upp men som aldrig hamnar på film. Det är lite för "bra" för att vara sant ex. kallas vita, deportera, stora stenar.

Som situationen är beskriven så känns det som bild tillfällen fanns. Speciellt då han senare kom tillbaka.

Självklart är det ingen false flag. De lär ju inte ha varit ensamma där de stod o delade ut, så det finns ingen vits med att hitta på något då det skulle komma fram väldigt snabbt. Står någon och kastar stenar kanske inte första prio är att ta fram kameran, utan snarare att flytta sig från babbens stenkastning.

Vidare förstår jag inte hur "vita jävla fittor" inte kan låta trovärdigt. Vad tycker du en invandrare som vill förolämpa svenskar ska säga istället?

Hur skulle de veta att babbens som förolämpade dem skulle komma tillbaka och kasta stenar förresten? Förolämpningar har de säkert fått tusen gånger, men knappast lika vanligt med fysiska angrepp.
Senast redigerad av TheStriptease 2018-07-26 kl. 20:14.
Citera
2018-07-26, 21:35
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
http://www.friatider.se/afs-attackerades-i-g-teborg-vita-j-vla-fittor

Avskyvärt, skamligt och helt oacceptabelt. Kommer definitivt bli hårdare tag mot dessa individer när SD får makten.
Citera
2018-07-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Kommer valsedlarna för AFS finnas i Sundsvall?

Spelar det någon roll? AfS-röstare klarar nog av att stava rätt på partinamnet på en blank valsedel.
Citera
2018-07-26, 22:28
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Kommer valsedlarna för AFS finnas i Sundsvall?
Du kan beställa en valsedel gratis på https://alternativforsverige.se/val/
Citera
2018-07-26, 22:36
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Spelar det någon roll? AfS-röstare klarar nog av att stava rätt på partinamnet på en blank valsedel.
Det är förvånandsvärt ofta som folk stavar fel, skriver otydligt, använder små och stora bokstäver fel, etc. Ett litet fel och rösträknaren kan tycka att det är en röst på ett annat parti. Det bästa man kan göra för att undvika att det sker, är att beställa hem en riktig valsedel gratis på https://alternativforsverige.se/val/.

Tittar du på röstresultaten från tidigare år, där handskrivna resultat har räknats ihop, så hittar du många namn för samma parti, där folk alltså har använt alternativa stavningar, särskrivningar, ihopskrivningar, förkortningar, osv. Visst, det borde vara enkelt att skriva ett namn på en lapp, men jag tror inte man ska underskatta hur enkelt det kan bli fel.
Citera
2018-07-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Lär vara många som skriver fel. Typ "AFS", "AfS", "Jag vill rösta på Alternativ för Sverige". Jag vet inte om versaler och gemener måste vara korrekta men många kommer nog att skriva förkortningen.
Senast redigerad av DoktorPest 2018-07-26 kl. 22:53.
Citera
2018-07-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Det är förvånandsvärt ofta som folk stavar fel, skriver otydligt, använder små och stora bokstäver fel, etc. Ett litet fel och rösträknaren kan tycka att det är en röst på ett annat parti. Det bästa man kan göra för att undvika att det sker, är att beställa hem en riktig valsedel gratis på https://alternativforsverige.se/val/.

Tittar du på röstresultaten från tidigare år, där handskrivna resultat har räknats ihop, så hittar du många namn för samma parti, där folk alltså har använt alternativa stavningar, särskrivningar, ihopskrivningar, förkortningar, osv. Visst, det borde vara enkelt att skriva ett namn på en lapp, men jag tror inte man ska underskatta hur enkelt det kan bli fel.

Direkt efter Kasselstrand o co blev uteslutna ur SD hösten 2015 borde man agerat!
Men sanningen är att man låg i ide till bara 4-5 månader sedan.

Extremt kapitalstarka personer som Ian Wachtmeister och Bert Karlsson kunde givetvis fixa detta, genom att kasta in ca 100 miljoner kronor av egna pengar i dagens penningvärde.

Kasselstrand behöver givetvis inte satsa sina egna besparingar, men om man varit ute i tid för ca 2 år sedan!
Då hade man garanterat kunna hitta massor med sponsorer, både inom som utom Sverige, och detta är jävligt synd!

Kom bara inte och knyst om, -"hur mycket har du satsat själv"?
För då svarar jag bara, -"fram med en lista hur mycket pengar AfS:s riksdagskandidater satsat var och en!"
Senast redigerad av Hultabultan 2018-07-26 kl. 22:57.
Citera
2018-07-26, 23:00
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Lär vara många som skriver fel. Typ "AFS", "AfS", "Jag vill rösta på Alternativ för Sverige". Jag vet inte om versaler och gemener måste vara korrekta men många kommer nog att skriva förkortningen.
Det är noga att det blir helt rätt ja. Tittar man på https://data.val.se/val/val2014/slutresultat/R/rike/index.html så ser man t.ex. att 'Kristna Värdepartiet' (KrVP) tappade röster för att folk istället skrev: Kv, KV, Kristna värdegrundspartiet, Kristna värdepartiet.

För att undvika fel, så är det mycket bättre att man beställer hem en gratis valsedel. Men står man ändå där på valdagen utan en, och är tvungen att skriva det för hand, så kolla upp innan vad AfS själva rekommenderar att man skriver bokstav för bokstav för att det ska bli rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in