2018-07-26, 18:46
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Shit vad mycket support hon har utomlands.
Rätt så uppenbart att folk utomlands ( för det mesta ifrån USA verkar det som ) inte har någon aning om hur allvarlig situationen är i Sverige och hur hela vårat samhälle går på knäna pga lyxmigranter....

Hon har ju blivit retweetad av stora kändisar och videon har tiotusentals likes och positiva kommentarer överallt.
2018-07-26, 18:49
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
En total katastrof.

Hade detta skett i stockholm, hade jag åkt dit och dragit ut henne!

https://www.facebook.com/elin.k.ersson/videos/10155723956991274/?hc_ref=ARS3_bXbDuD5FztH1WUKiZGqn60A4gnizyqKjzGKTp Xc0IYmkPPdLAxsm45SdxR-e8E

Om jag åkt med det aktuella planet skulle jag inte tvekat utan tvingat ner batikflickan Elin i sätet med bältet på.
Men tydligen var planet nu fullt med liknande tragiska vänsterhjon som Elin varför inget hände. Varför får fittor som Elin uppmärksamhet?
Elin bryr sig inte ett skit om människor som verkligen behöver stöd och hjälp.
Det enda som räknas för fittor som Elin är godhetspoäng och likes av likasinnade som t ex Ernman.
Elin vurmar ju så väldigt för dessa afghan män så lås in flickan en vecka i en bur med 4 sexhungriga afghaner så kanske hon är botad en tid efter det.
2018-07-26, 18:54
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Men tydligen var planet nu fullt med liknande tragiska vänsterhjon som Elin varför inget hände. Varför får fittor som Elin uppmärksamhet?

Barnansikte.

Det var inte bara tragiska vänsterhjon, om du kollar på filmen hör du hur en upprörd man ber henne sätta sig ned för hon skrämmer barn på planet, och barn skriker i bakgrunden. Personalen på fyget verkar extremt tafatta, de borde ha kallat in väpnade vakter omedelbart.
2018-07-26, 19:05
Medlem
Sqrbankens avatar
Klart tjejen ska åtalas på nått vis. Missgärningar ska ha konsekvenser. Lackar inte på henne specifikt däremot. Tycker synd om henne. Så tragisk hela händelsen ur alla aspekter.

Det vi har att göra med - tror jag - är en in till benmärgen hjärntvättad ung, osäker och djupt olycklig tjej som vill ha bekräftelse och social upprättelse. Hon fann det äntligen inom femifascismen och, får man anta, extremvänstern. Som ett brev på posten så har hon även fått manlig uppvaktning i överflöd bland alla ensamkommande 30-åriga män.

Från att varit mobbad i plugget och/eller haft andra helveten så är hon nu påhejad av hat-matriarkatet och asylbedragarna, blir kallad för hjälte i media och kommer säkert få nått pris vart det lider också.

Precis ingen av hyllarna bryr sig dock ett skit om henne - man kapitaliserar bara på hennes osäkerhet.

Asylbedragarna får stanna, Ramberg med vänner får mer gig, media fler klick och tongivande femifascister mer exponering - och därmed inflytande - inom det kulturella, mediala och politiska etablissemanget.

Elin har givetvis själv nu skapat sig en öppning för att kriga sig upp i samma hierarki men inga av de hyllande aktörerna kommer släppa fram henne på sin egna bekostnad givetvis. Tror dock inte Elin har det intresset heller.

Hon vill bara bli bekräftad och uppskattad för den hon är, något hon velat hela sin uppväxt, men får bara uppskattning genom att agera på ett sätt som andra inom sekten kan dra nytta av och det är inte omöjligt att hon tids nog tröttnar på sveket och avslutar sitt elände självt. Vi har sett det förr.

Kvar står hennes falska vänner inom femifascismen och pissar på henne en sista gång genom att skylla självmordet på ”patriarkatet” för att kunna avkasta ett sista PK-kapital ur hennes väsen.

Sen hejar man igång en annan Elin.
Senast redigerad av Sqrbanken 2018-07-26 kl. 19:16.
2018-07-26, 19:13
Medlem
Vem hejar på välfärdens förlorare?
2018-07-26, 19:15
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Har du mött en socionom inom deras professionella sfär någon gång?
Nä, jag är bara en svensk ingenjör som haft jobb sen skolan. Jag kanske inte räknas
2018-07-26, 19:17
Medlem
Vargfars avatar
Kan man se videon förutom på facebook?
2018-07-26, 19:21
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargfar
Kan man se videon förutom på facebook?

https://www.youtube.com/watch?v=DHz4ZGgO53U
2018-07-26, 19:23
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Någon som vet vem mannen var och varför kan skulle utvisas?
Hur vet hon att det inte var en våldtäktsman?
2018-07-26, 19:30
Medlem
Rollinghands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landifrittfall
De pratar på studio ett just nu om saken.

Joar Forssell, ordförande för Liberala ungdomsförbundet (Luf), förklarade i programmet att individens "moraliska kompass" står över svensk lag och att det är rätt att bryta mot en lag om man "känner" att den står i strid med vad man själv tycker.

Liberalerna framstår alltmer som ett icke-demokratiskt alternativ och jag skäms när jag tänker på att jag röstade på dem 1985 och 2002.
2018-07-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolsyratkaffe123
Någon som vet vem mannen var och varför kan skulle utvisas?
Hur vet hon att det inte var en våldtäktsman?

När jag läser denna text, får jag intryck av att han kan vara kriminell.
https://www.expressen.se/gt/elin-ersson-21-stoppade-utvisning-blev-varldsnyhet/
Citat:
– Min utgångspunkt är att han är människa och förtjänar att leva. I Sverige har vi inte dödsstraff, men en deportering till ett land i krig kan innebära död. Om någon har begått ett brott, får hen sitta i fängelse i och avtjäna sitt straff i Sverige.
Senast redigerad av porslinslandet 2018-07-26 kl. 19:37.
2018-07-26, 19:38
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Det krävs visst motprestation. Du ska aktivt försöka att komma i egen försörjning.

Ärligt talat så tror jag att det är många som inte vet det när dom kommer hit. Någon har tutat i dom att i Sverige behöver du inte jobba.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in