Citat:
Ursprungligen postat av
tjackarismyg
Någon form av hotbild.
Troligtvis var de tre som åkte till USA. "makarna" D eskorterade, och vände hem igen. LW togs omhand av FBI för skydd.
Detta förklarar varför det var så bråttom iväg. Samt varför fru D inte var sur på sin man. De är ju egentligen kollegor.
Det faktum att hon följde med "mördaren" har ägnats spaltmeter av vilda spekulationer i denna tråd.
Samma sak med att alla nu verka umgås med "mördaren" och lägga upp bilder p FB osv.
Förklarar också den underliga maskningen av halva LW på bilden. samt varföringen bryr sig om UW's konstiga alibi. Han var ju en av dem som fixad alltihop.
Skribenterna här har ju faktiskt undrat över hur kroppen kunde ligga i 4 dagar. Sam tatt brottsplatsundersökningen gick på en millisekund. Inga tält här inte. Istället bärs kladerna i famnen av en polis.
En vag privatperson hittade kroppen. Eftersom det inte blir någon rättegång så behöver denne inte vittna. Om det istället hade varit en polis som hittade kroppen så hade det behövts skrivas rapport.
Ni har haft det framför er hela tiden. Bra att ni tror att jag är en galning, då kanske de som vill åt henne också tror det. (Vilket jag inte tror nu efter mitt inlägg)
NU har jag läst dina famösa inlägg vad som hänt LW.. Jag skrattar innerligt. Du tror inte vi har viktigare saker att göra på FBI än att skydda människor som hamnat i klistret i SVERIGE?
LW var knappast kronprinsessan Viktoria. Henne hade vi kanske tagit in för skydd. Knappast en pastor från Örebro. Eventuellt skyddad identitet av henne får ni lösa själva. Så inkompetenta är inte Sverige, eller?