2018-07-25, 21:18
Medlem
WordWarriors avatar
Mycket möjligt att hon blir bannad från att flyga till USA nu. Flygsabotage är inget att leka med...
2018-07-25, 21:20
Medlem
Wotans avatar
Varför tar inte någon ett rejält j-a nacksving och lyfter av apan? Är det verkligen ok att försena andra passagerare och riskera flygsäkerheten? Livslångt flygförbud på hennes personnummer är mitt tips!

Sen att hon pratar engelska och filmar det hela visar ju bara att det handlar mer om henne, hennes självbild och uppmärksamhetstörstande än om att hjälpa "flyktingen".
2018-07-25, 21:21
Medlem
Hamid Zafar:
Citat:
I samtal med vanligt folk här i Afghanistan framkommer en sak väldigt tydligt. Många är helt omedvetna om att tusentals afghaner från Iran sökt asyl i Sverige. Många blir förvånade och undrar varför de lämnat Iran som de bedömer som ett land där man kan få jobb.

Ganska intressant att höra från folk som verkligen har koll på läget i landet i jämförelse med enstaka retards härinne (och flertalet retards runt om Sverige) som tidigare idag påpekade om att risken var ENORM att personer som skickas tillbaka till Afghanistan kommer att svälta ihjäl alternativt dödas.

Hans svar på en tant som skriver att afghanerna faktiskt kommer direkt från kriget i Afghanistan:
Citat:
Min personliga lekmannamässiga uppskattning utifrån möten med många ensamkommande är att en majoritet kommer från Iran.

Vänstertöntarna får ju liksom fel hela tiden. Alla argument motbevisas, till den grad att de inte kan göra mer än att skrika "MEN DET ÄR JU BARN!!!!".

Afghanerna som skickas tillbaka är personer som hade kunnat jobba i Iran men som hellre vill att svenska folket försörjer dem i Sverige. Dessa personer lurar därefter kåta batiktanter och naiva socionom-horor om hur hemskt det är i hemlandet Afghanistan. Det är helt jävla makalöst egentligen hur kvinnor kan vara så lättlurade.
2018-07-25, 21:22
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Idiotjävel

Ska ett helt flyg missa sin semester för att denna mupp ska leka duktig?
2018-07-25, 21:23
Medlem
Boardgamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Tänk att en ensam liten tjej är betydligt tuffare än alla dessa rassar. Hon har mer "kuk" än er alla. Enormt modigt och starkt att stå emot alla på planet, och det svenska rättsväsendet, helt ensam.

Det är inget någon här inne skulle våga, för sin sak.

Tiananmenstyle!

Där har vi en riktig svensk!

Det är ju som att säga att en 15 åring som åker moped full är modig. Hon gör det för att hon inte kan göra en korrekt konsekvens analys utan tror att allt bara kommer lösa sig. Detta tror hon inte för att hon har koll på läget, utan bara för att hon växt upp som en bortskämd snorunge som inte behövt förstå sig på hur världen fungerar eller ta ställning till vad som är viktigt för en människa i dennes liv. Vidare så baseras ju också hennes asylaktivism på en rad lögner, som åldersfusket, att de inte skulle ha familjer, att det endast är män som kommer från förhållandevis välbeställda familjer etc etc.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinaw
Är den här videon från annat tillfälle?
https://m.youtube.com/watch?v=KLsJzR23yWA&feature=share
Sverige styrs tydligen av lönnfeta, medelålders grogghaggor med noppriga, illasittande kläder och trassligt hår. Det är sådana som hon och Ersson, som bidrar till att Sverige så småningom kommer att bli en högerdiktatur.

Myndigheterna måste utarbeta en strategi för detta. Tror man är helt tagen på sängen av asylaktivisterna. Förpassningspersonalen tycks vara helt tafatta i sitt myndighetsutövande. De har ingen anledning att berätta någonting för den frågvisa kvinnan i filmsnutten, som jag antar är aktivisten själv.

Det hela är helt absurt och måste få ett stopp. Inga aktivister ska väl tillåtas bestämma någonting över huvudtaget när statligt tillsatta tjänstemän ska utföra sitt arbete. Det blir ju någon form av fritagning och måste utgöra någon form av brott?

Blir intressant att se hur man försöker lösa problemet - eller inte.
Medlem
VWazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Varför tar inte någon ett rejält j-a nacksving och lyfter av apan? Är det verkligen ok att försena andra passagerare och riskera flygsäkerheten? Livslångt flygförbud på hennes personnummer är mitt tips!

Sen att hon pratar engelska och filmar det hela visar ju bara att det handlar mer om henne, hennes självbild och uppmärksamhetstörstande än om att hjälpa "flyktingen".

Hade ni flashback-aktivister hadt 1% av hennes stora hjärta och mod då hade ni kommit fram till ert mål mycket snabbare. Jag tycker hon är en inspiratör för folk, oavsett åsikter att våga agera. Själv är jag för utvisning av afghanerna(speciellt dom som kommer i kinesversion;hazarerna), just for the record.
2018-07-25, 21:25
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Hade ni flashback-aktivister hadt 1% av hennes stora hjärta och mod då hade ni kommit fram till ert mål mycket snabbare. Jag tycker hon är en inspiratör för folk, oavsett åsikter att våga agera. Själv är jag för utvisning av afghanerna(speciellt dom som kommer i kinesversion;hazarerna), just for the record.

Jag var tyvärr inte på planet, då Istanbul VÄLDIGT sällan är ett resmål för mig (sic.). Men jag kan garantera att jag lyft av henne om jag var där.
2018-07-25, 21:25
Medlem
deadsets avatar
Kan inte alla ni jävla låtsasfeminister bara gå och lägga er? Jag är så JÄVLA trött på er och er falska jävla godhetskamp. Börja stå upp för kvinnor på RIKTIGT om ni vill bli tagna på allvar.

Satans jävla idioter.
2018-07-25, 21:26
Medlem
Hon ska naturligtvis ha fotboja och förbjudas närma sig flygplatser. Dessutom skall hon betala ur egen plånbok , skadestånd som täcker ALLA extrakostnader kostnader och besvär hon åstadkommit...Luftfartssabotage borde dessutom automatiskt ALLTID rendera i ett fängelsestraff.
2018-07-25, 21:26
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl20
Kan vi inte ge vänsterfanatikerna Gotland? Så kan de köra en koalitionsregering med V, MP och F!. Elin Ersson statsminister. Så kan de driva sin humanistiska miljövänliga supermakt.

Nej, det enda vi ska ge dem är ett bildäck fyllt med bensin runt halsen och sen en tänd tändsticka. Nelson Mandela style, de gillar ju honom och hans metoder så det passar bra.
2018-07-25, 21:33
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Jag använder begreppet "rassar" och "brunskjortor" även privat. Men dessa begrepp är urvattnade och inte så hårda som jag tror att du tolkar dem. När jag kallar mina SD-bekanta för brunskjortor och rassar så blir de inte lika upprörda. För mig är det helt jämförbart med "vänster" och "PK-mupp" som även dessa används för att stigmatisera såväl meningsmotståndare som det politiska samtalet.

F.ö så bryr jag mig inte det minsta om makt. Enbart rättvisa och ödmjukhet.

Och du missade faktiskt min poäng. Jag svartmålar inte laglydiga medborgare för rasister. Jag svartmålar flashbackrassar för rasister. Det där med "sleven" du vet.

Hade du verkligen brytt dig om att inte förknippas med rassar, så hade du ju inte hängt här. Alternativt rensat ur dem eller deras jargong. Men det sker ju inte. Samtidigt som "min" påverkan på det politiska samtalet går alldeles utmärkt att uppröras över.

Fast, vet du, jag tror att vi tycker precis lika egentligen - bara att vi pekar våra fingar åt motsatt håll. Jag störs över vad "rassarna" gör med det politiska samtalet. Därav min snarstuckenhet och mina ömma tår gällande dem. För själv är jag naturligtvis både öppen, rättvis och ödmjuk.

Så alla i matlagningsforumet är rasister. Bra att veta. Har du något annat tokigt resonemang att bjuda på medans du ändå är i storform med att göra bort dig?

För att andvända ordet ödmjukhet så pass, verkar du inte förstå innebörden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in