2018-07-25, 18:59
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Tyvärr har vi rasister i en del nämnder, det är värre än det här.
Elin är en bra kvinna.

De flesta avvisningsbeslut har omprövats flera gånger och tröskat igenom de rättsliga instanser som finns. Du får gärna komma med bevis för ditt påstående att det är rasister som har beslutat om utvisning i det här fallet. Din idol saknar respekt för lagar och regler samt för andra passagerare. Men hon fick ju sina five minutes of fame.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Tänk att en ensam liten tjej är betydligt tuffare än alla dessa rassar. Hon har mer "kuk" än er alla. Enormt modigt och starkt att stå emot alla på planet, och det svenska rättsväsendet, helt ensam.

Det är inget någon här inne skulle våga, för sin sak.

Tiananmenstyle!

Där har vi en riktig svensk!
Vad var poängen? Hon visade upp sitt rödflammiga nylle och såg till att karln var tillbaka på förvaret. Där sitter han nu i väntan på ny eskort till sitt kära gamla hemland. Tack vare Elin så kommer SD få ännu fler röster i valet. Jag är en av dom som tvekade mellan M och SD men för säkerhets skull blir det dom sist nämnda. Tror både Kristersson och Åkesson tackar Elin då fler fattar beslut och dom flesta vill ha lag och ordning. Kan det vara så att denna Elin är en kamouflerad sverigedemokrat som vill hjälpa partiet eller är hon med i NMR då hatet mot dessa afghaner lär blossa upp ännu mer nu? Folk är förbannade men det är mest vänsternissar som skriver och jublar. Patetiskt då snubben sitter inspärrad igen och väntar på avfärd.
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raticid
EE har begått brott just i syfte att påtvinga andra sin vilja.

Ja. Och? Det var ju min poäng. På vilket sätt skulle han vara bättre.
2018-07-25, 19:01
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Tänk att en ensam liten tjej är betydligt tuffare än alla dessa rassar. Hon har mer "kuk" än er alla. Enormt modigt och starkt att stå emot alla på planet, och det svenska rättsväsendet, helt ensam.

Det är inget någon här inne skulle våga, för sin sak.

Tiananmenstyle!

Där har vi en riktig svensk!

Kan du snälla förklara vilket flygplan vi ska ställa oss upp i och tjuta i för vår sak?
2018-07-25, 19:02
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siggehitz
Ja, visst är hon!

Bokar biljett för att hindra en deportering från Landvetter, samtidigt som den hon försöker rädda sitter på en flight från Arlanda på väg till Afghanistan. För att inte tappa ansiktet "räddar" hon istället en annan man som uttryckligen själv vill hem och nu blir försenad.

Undra fan på att hon börjar grina när hon går av planet.....

Utan att ha nått sitt syfte har hon istället orsakat missade anslutningsflyg, förstörda semestrar mm, samt omkostnader på ett par hundra tusen för flygbolag och skattebetalare.

En sann hjälte i Absurdistan!

Källa?
2018-07-25, 19:03
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Inget jag påstått heller! Men känner du dig träffad så varsågod. Varför så ömma tår?

Och Elin är "landsförrädare", "hora", "batikhäxa","fitta" etc etc.. men det är jag som ska skärpa mig?
Du drog alla som var kritiska till Ersson över en kam med ditt "rasist", sedan har väldigt lite till övers för personen som använder de epitet du nämner också. Man kan kritisera Erssons agerande och diskutera problemet med avvisningar ur ett större perspektiv utan att använda dem.
2018-07-25, 19:04
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Inget jag påstått heller! Men känner du dig träffad så varsågod. Varför så ömma tår?

Och Elin är "landsförrädare", "hora", "batikhäxa","fitta" etc etc.. men det är jag som ska skärpa mig?

Ja, hon är ju det. Majoriteten av svenska kvinnor är det inte, men hon är det.
2018-07-25, 19:04
Medlem
Citat:
NEj det är vit kränkta män som hatar kvinnor.

Jag harar aldrig. Men anser inte att våld löser problem.

Alternativet till att respektera lag och i laga ordning utövad verkställighet av i laga ordning fattade beslut, är just våld och inget annat. Skillnaden mellan att sätta sig över andra samt de principer medelst vi undviker blodspillan över kontroverser, genom att skrika och sabotera våra tjänstemäns tjänsteutövning, och att meja ned folk med vapen, är bara kvantitativ men inte kvalitativ. Det är lagen som kränkts och land byggs på lag. Att skräna i flygplan är, kvalitativt sett, våld. Det är våld på lagen. Och nej det vet vi sedan århundraden av ultravåld tillbaka här att det nog inte är en bra metod. Det är de där individerna från dysfunktikonella länder som invaderar oss som inte har fattat poängen än. Deras länder är dysfunktionella därför att de befolkas av personer som dem. Man botar inte cancer genom att sprida ut den.

Och det där nu helt utnötta svamlet om "vita kränkta män" är bara en härskarteknik som enbart manipulativa psykopater använder. Ingjald Nissen (som skapade begreppet "härskarteknik") var en vit kränkt man. Klart som fan att han kände sig kränkt när nazisterna invaderade hans hemland Norge och kränkte landets lagar.
2018-07-25, 19:06
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Lol, är det så så är det ju onekligen lite pinsamt.

Men modigt ändå!
Jag tror Elin lider av dålig självkänsla och här såg sin chans att få hela föreningen "Vi står inte ut" att erkänna henne och hon kan helt plötsligt bli någon? Jag tror att dom knuffade ut henne från flygplatsen och hon ville som nybliven hjältinna inte filma när dom behandlade henne som en terrorist? Det gäller att hålla en fasad utåt och framstå som den nytillträdda Moder Teresa. Hoppas att hon får notan av flygbolaget och hon hade tur som inte behövde tas om hand i Turkiet. Där är inte poliserna mesproppar.
2018-07-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Tycker hon handlade helt rätt står bakom hennes agerande till 100%. Jag gillar inte nazister

Jag gillar inte heller nazister. Ville bara peka på det vrickade och oftast falska i att hylla henne enbart för att hon "stod upp för något hon tror på", och ha det som motiv. Finns många som stått upp för något de tror på, och dessutom drivit genom det med hemska resultat. Blir någon form av romantisering av något som vissa verkar se om nån form av "David vs Goliat" scenario.
Senast redigerad av yokisuci 2018-07-25 kl. 19:11.
2018-07-25, 19:13
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Tack vare er som hatar kvinnor så måste vi ta hjälp av polisen, det här kommer kosta skjortan.
Tack för det!

Vad menas med det uttalandet?
2018-07-25, 19:14
Medlem
Fenotyps avatar
Vad gör denna kvinna om dagarna? Har det framgått? I så fall ber jag om ursäkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in