Citat:
Ursprungligen postat av
enfindam
Har äntligen köpt mig en bordsfläkt, den svalkar så skönt!
Fläkt sakta blåsande direkt mot min nakna kropp i sängen är det enda som hjälper på nätterna (likadant var det i Sydney feb. 1997 när jag bodde på ett billigt hotell utan AC; var nog 35 grader inne på nätterna). Kan tyvärr inte få till bra korsdrag då husfasaden utanför ena fönstret är mycket varm till, typ, mitt i natten. Överväger våt t-shirt att dra på mig som akutåtgärd; blötes var 30:e minut.
Ska skaffa fler fläktar än de två stora jag har, för att ta höjd inför nästa sommar... har någon färska uppgifter om fläktar är slutsålda?