Citat:
Mina 5: it? Två av dem jag körde genom appen, går det inte alls med. De är döda. Den tredje vet jag inte och bryr mig inte ett dyft heller. Horar antagligen omkring. Den sista kan jag inte värdera faktiskt och det är ju obetydligt. Har ingenting med honom heller att göra. Det är inte fel att ta chansen om det finns ett "opportunity" A chance for advancement, progress or profit.
Det kan även vara ett bra sätt att lösa problem på: Being opportunistic means taking things as they come. Looking at what makes sense right here, right now. Jumping right into the thick of things and figuring it out as you go along. Exploring interesting connections, poking your nose into strange places and smashing stuff together to see what happens, always angling toward a particular, but vaguely defined, direction.
Att vara opportunist är överlag en negativt egenskap men man kan kanske
gradera det i en negativ och positiv skala också.
Ja sånt här "upptagna med att försöka överallt som opportunister. Jävligt ospeciellt" närmar sig väl en etta då.
Eftersom en attraktiv kvinna kommer möta många fler spån än en mindre attraktiv som kommer möta samma spån men de båda möter åtminstone inte lika många som en väldigt attraktiv kvinna.
Det gäller väl att sortera rätt om man är kvinna då.
Använd inte ordet speciell då det inte är avsaknaden av något unikt utan den otroliga närvaron av det blasé som är problemet med internet. Speciell kan du vara i ett förhållande.
Tyckte ordet passade ganska bra i skalan, inte så viktigt. Vet inte men det kanske går att vara lite speciell på internet/tinder och lite mer i ett förhållande. Eller olika speciell i olika situationer.
Annagretahorny, är bara sur för att inga brudar vill ha honom.
Sur eller inte pratade ju om "normalfördelningskurvor".
Annars då? Hur går det med dina femmor?
Det kan även vara ett bra sätt att lösa problem på: Being opportunistic means taking things as they come. Looking at what makes sense right here, right now. Jumping right into the thick of things and figuring it out as you go along. Exploring interesting connections, poking your nose into strange places and smashing stuff together to see what happens, always angling toward a particular, but vaguely defined, direction.
Att vara opportunist är överlag en negativt egenskap men man kan kanske
gradera det i en negativ och positiv skala också.
Kod:
Opportunistic and resourceful are semantically related.
Sometimes you can replace term "Opportunistic" with
"Resourceful", this adjectives are similar.
Opportunistic – Resourceful +
Taking immediate advantage, Having inner resources; androit
often unethically, (clever, skilfull) or imaginative.
of any circumstance of possible benefit.
Ja sånt här "upptagna med att försöka överallt som opportunister. Jävligt ospeciellt" närmar sig väl en etta då.
Eftersom en attraktiv kvinna kommer möta många fler spån än en mindre attraktiv som kommer möta samma spån men de båda möter åtminstone inte lika många som en väldigt attraktiv kvinna.
Det gäller väl att sortera rätt om man är kvinna då.
Använd inte ordet speciell då det inte är avsaknaden av något unikt utan den otroliga närvaron av det blasé som är problemet med internet. Speciell kan du vara i ett förhållande.
Tyckte ordet passade ganska bra i skalan, inte så viktigt. Vet inte men det kanske går att vara lite speciell på internet/tinder och lite mer i ett förhållande. Eller olika speciell i olika situationer.
Annagretahorny, är bara sur för att inga brudar vill ha honom.
Sur eller inte pratade ju om "normalfördelningskurvor".
Annars då? Hur går det med dina femmor?
Livet går vidare och särskilt från det som inte är något särskilt alls. Man gråter inte över spilld mjölk direkt. Vad killarna gör, är inte mitt bekymmer. Jag brukar inte hoppa på tåget av nästa problem eller nästa meningslöshet i en fingerknäppning. Börjar kanske dejta lite framöver men bättre att ta lite mer attraktiva män. Jag tror de är bättre på mer.
Din spoiler säger mig faktiskt ingenting. Du får utveckla något där. Annars kvittar det, orkar inte lekar.

rinner det ut i sanden.