2018-07-24, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Fast titta bara på fakta , inte hitta på bara för att du känner.

Tagit från minnet:

- 70 % av alla som gör självmord i USA är vita män

- De som dör av droger är också till största delen vita män:kraftigt överrepresenterade.

Svarta män har mycket större risk att dö i skjutningar.

Fast det som visar att det är vita män som är förtryckta mycket mer än någon annan grupp i USA är självmorden och jag kan förstå det eftersom mycket som finns i det Amerikanska samhället kommer till Sverige. Det är framförallt media-klimatet som gör att vita män tar livet av sig.

-Vita män är ständigt nedvärderade i media.

Det gör att de själva inte tycker om sig själva.

Plus att kvinnorna i allt större utsträckning ogillar vita män.

Det här är statistiska sanningar och utvecklingen är dessutom att det blir värre för varje år.

De som ligger bakom nedvärderingen av vita män är journalister som fått en speciell typ av skolning som går ut på vita män är ansvariga för allt dåligt.

Det enda sätt som jag tror att detta skulle kunna minska vore att kvinnor förlora på det och startar protesterar. Men det kommer inte ske så länge de skeppar in hundra-tusentals nya män till USA varje år. Dessa journalister som hatar män bryr sig bara om vad kvinnor säger.

Så muren om den skulle bli av hjälper USA män och skulle till viss del kunna få kvinnor att tänka om och i mindre utsträckning stödja förtrycket av de vita männen i USA.

Logiken att bara för att män i tredje världen förtrycker kvinnor ska män i västvärlden lida. Är inte speciell rättvis och iden att andra ska lida för vad någon annan har gjort är förtryck och gillas av kommunister och nazister inga vettiga människor gillar detta. Kvinnor ska inte heller straffas för vad andra kvinnor har gjort utan man ska vara exakt.

Jag kan tro att män dominerar inom lyckade självmord i USA eller för den delen världen i stort.
Men vita män? Njaeee? den får du allt bevisa hörredu.

Män dominerar inom självmord precis av samma anledning som de dominerar inom annat: riskbeteende och psykiska sjukdomar ex. Har inget med feminism att göra, det är trams.
I sånt fall hade män inte begått självmord före ex. den andra vågens feminism....
Jag kan lova dig att där inte finns den radikala skillnaden i antal självmord per cap. före och efter feminismen inträde.

du kan ju sondera denna

https://ki.se/nasp/sjalvmord-i-sverige-0
Citera
2018-07-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Så gärna om någon vill försörja mig. Skulle vara underbart att vara hemma å sköta hushållet å barn medan någon annan drog in degen.

Nu är jag dock högre bildad än min nuvarande tjej, så de jobb jag får betalar långt mer än de hon kan få. Med andra ord mindre strategiskt smart i det förhållandet jag är i nu.

Jaha så nu måste någon försörja. Men bor ni här i sverige så finns ju a-kassan, soc och barnbidraget så då kan du vara hemma med barnen.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2018-07-24 kl. 12:06.
Citera
2018-07-24, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag kan tro att män dominerar inom lyckade självmord i USA eller för den delen världen i stort.
Men vita män? Njaeee? den får du allt bevisa hörredu.

Män dominerar inom självmord precis av samma anledning som de dominerar inom annat: riskbeteende och psykiska sjukdomar ex. Har inget med feminism att göra, det är trams.
I sånt fall hade män inte begått självmord före ex. den andra vågens feminism....
Jag kan lova dig att där inte finns den radikala skillnaden i antal självmord per cap. före och efter feminismen inträde.

du kan ju sondera denna

https://ki.se/nasp/sjalvmord-i-sverige-0

Nej det är inte lika illa i Sverige som i USA.

https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_in_the_United_States

Punkt 5

70 % av de som begår självmord i USA är vita män och deras andel ökar snabbare än kvinnors.

Vita män utgör cirka 33 % av befolkningen i USA.

https://www.acsh.org/news/2018/04/05/white-overdose-deaths-50-higher-blacks-167-higher-hispanics-12804

https://qz.com/940408/white-middle-aged-americans-are-much-more-likely-to-die-of-a-drug-overdose-than-their-peers-in-more- developed-countries-a-brookings-study-finds/

Ungefär dubbelt så många vita män som vita kvinnor dör på grund av droger.

De som är minst förtryckta i USA är svarta kvinnor om man ska gå efter statistiker och det bör man göra om man är politiker eller forskare och vill komma sanningen närmare.

Vänstern och feminister borde förstå att de som är mest förtryckta är vita män:

- att kvinnor är mest förtryckta är bara en känsla.
Citera
2018-07-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Nej det är inte lika illa i Sverige som i USA.

https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_in_the_United_States

Punkt 5

70 % av de som begår självmord i USA är vita män och deras andel ökar snabbare än kvinnors.

Vita män utgör cirka 33 % av befolkningen i USA.

https://www.acsh.org/news/2018/04/05/white-overdose-deaths-50-higher-blacks-167-higher-hispanics-12804

https://qz.com/940408/white-middle-aged-americans-are-much-more-likely-to-die-of-a-drug-overdose-than-their-peers-in-more- developed-countries-a-brookings-study-finds/

Ungefär dubbelt så många vita män som vita kvinnor dör på grund av droger.

De som är minst förtryckta i USA är svarta kvinnor om man ska gå efter statistiker och det bör man göra om man är politiker eller forskare och vill komma sanningen närmare.

Vänstern och feminister borde förstå att de som är mest förtryckta är vita män:

- att kvinnor är mest förtryckta är bara en känsla.

Ursäkta att jag frågar men vad har självmord och droganvändande med förtryck att göra?
Citera
2018-07-24, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jaha så nu måste någon försörja. Men bor ni här i sverige så finns ju a-kassan, soc och barnbidraget så då kan du vara hemma med barnen.

Jag är inte en parasit, så, nej.... I övrigt, hur sjyst e det mot barnen att låta dessa växa upp på existensminimum?

Men skulle så gärna vara hemmaman. Det är ju den stora vinstlotten. Väljer man att jobba över att få vara hemma med folk man älskar, är man faktiskt dum i huvudet.

Som man är det svårt, då få kvinnor är beredda att jobba så pass mycket att man kan försörja två enligt statistik, men kvinnor har ju det valet rätt ofta.
Citera
2018-07-24, 12:16
Medlem
Citat:
Jag är inte en parasit, så, nej.... I övrigt, hur sjyst e det mot barnen att låta dessa växa upp på existensminimum?

Men skulle så gärna vara hemmaman. Det är ju den stora vinstlotten. Väljer man att jobba över att få vara hemma med folk man älskar, är man faktiskt dum i huvudet.

Som man är det svårt, då få kvinnor är beredda att jobba så pass mycket att man kan försörja två enligt statistik, men kvinnor har ju det valet rätt ofta.

Tja, du har ju det valet i alla fall. I annat fall hade du fått parasitera på någon annan som betalade om du valt att stanna hemma.
Citera
2018-07-24, 12:22
Medlem
Citat:
Tja, du har ju det valet i alla fall. I annat fall hade du fått parasitera på någon annan som betalade om du valt att stanna hemma.

Jag har valet att ge mina barn en uppväxt på existensminimum som kraftigt kommer minska deras chanser i livet. Det är en bra idé tycker du? Hade jag barn skulle ju jag dock bry mig om deras välmående.

Nu är vi redigt off topic dock. Poängen här är att svenska män kan välja att vara med kvinnor från kulturer som fortfarande inte är förstörda av tredje vågens feminism, och det är väl såklart vi gör det? Varför välja kolera när man kan få hummermåltid?

Vill svenska tjejer fortsätta få Svenska killar får dom helt enkelt ändra attityd, då det finns andra val.
Citera
2018-07-24, 12:26
Medlem
Citat:
Jag har valet att ge mina barn en uppväxt på existensminimum som kraftigt kommer minska deras chanser i livet. Det är en bra idé tycker du? Hade jag barn skulle ju jag dock bry mig om deras välmående.

Nu är vi redigt off topic dock. Poängen här är att svenska män kan välja att vara med kvinnor från kulturer som fortfarande inte är förstörda av tredje vågens feminism, och det är väl såklart vi gör det? Varför välja kolera när man kan få hummermåltid?

Vill svenska tjejer fortsätta få Svenska killar får dom helt enkelt ändra attityd, då det finns andra val.

Nu handlar det ju om det du vill och inte om barnen förstår du väl.
Citera
2018-07-24, 12:30
Medlem
Citat:
Nu handlar det ju om det du vill och inte om barnen förstår du väl.

När man har barn handlar det inte om vad man själv vill längre.

Återigen.. OT. Keep to the point.
Citera
2018-07-24, 12:35
Medlem
Citat:
När man har barn handlar det inte om vad man själv vill längre.

Återigen.. OT. Keep to the point.

Ok, öööh, dags att överge svenska kvinnor som vill ge sina barn bra förutsättningar istället för att parasitera. Jävla hybrider.
Citera
2018-07-24, 12:36
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du börjar heja.

Jag var ironisk.
Citera
2018-07-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ok, öööh, dags att överge svenska kvinnor som vill ge sina barn bra förutsättningar istället för att parasitera. Jävla hybrider.

Det bästa man kan göra som ett par med barn, för barnet, är att den ena stannar hemma. Så, det är ju det svenska tjejer inte vill.

Jag skulle som sagt lugnt göra det om min partner tog försörjningsdelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in