Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Vaddå återigen?! Sist du ifrågasatte mig och jag svarade så blev du tyst.
Den här anklagelsen var inte min från början. Du läser typ varannan rad. Häng med eller läs ikapp.
Att jag frågar efter källor beror på att du vid ett flertal tillfällen skrivit saker som om de vore fakta. Senare har det visat sig vara rena spekulationer.
Jag ”hoppar” inte på någon, för att använda dina ord. Jag (med flera) vill utröna vad som är rena gissningar och inte.
Frågor på det?
Ja, åter igen, för jag hänvisade till att det fanns källa i den texten, men frågade hövligt om det var något annat du syftade på. Du svarade att det var det (även om jag tyckte det var långsökt att du inte preciserade det initialt, så det lät som en efterhandskonstruktion).
Men jag svarade inte på det, för att du svarade. Så det är anledningen till att jag blev "tyst".... Varför gå i polemik, tycker du det leder någonstans? (som nu)
Men i detta fall hoppar du på tåget. Räcker det inte med att banannn frågar mig? Du måste nädvändigtvis visa dig på styv lina och mästra. Mår du bra av det, så kanske du ska fortsätt, men tråden mår inte bra av ditt sätt.
Ifrågasätt, be om förtydliganden eller liknande om uppgifter, men sluta mästra.