Citat:
Ursprungligen postat av
CtrlAltDelThis
Typiskt er att skylla ifrån er och vägra ta ansvar för dom politiska förändringar ni röstat igenom... fakta är att GM kom hit och var straffad och fick stanna. Han mördade Elin och åkte fast.
Hade Sverige haft hård invandringspolitik hade vi inte haft okända straffade personer från fjärran i landet och morden och våldtäkterna hade varit mindre. Då hade Elin levt idag men du bryr dig väl inte om så små detaljer
Ingen har röstat för att just GM ska få stanna i Sverige,
ingen har röstat för att GM ska mörda BO. Dessutom diskuterar du med
en enskild person, och inte med en grupp så vilka "er" är har jag lite svårt att förstå. På vilket sätt menar du att just jag skulle "vägra ta ansvar", din förvirrade jävel? Och i så fall, vad är det jag vägrar ta ansvar för?
Hur brottsstatistiken hade sett ut om vi hade haft en annan politik kan du bara spekulera i, du vet ingenting säkert. Politik är nämligen inte ett plus- och minusspel. Du är bara intresserad av det här fallet för att GM är en negerafrikan, och det är ju precis sådana som du hatar. Att en kvinna har dött i ett sexuellt överfall är av helt underordnad betydelse eftersom det är GMs hudfärg som är det centrala.