Citat:
En jävla skitsäsong. Som Salomonsson sade får vi en något billig straff men det har även vart mycket motvind denna säsong och däribland uteblivna straffar så han antydde att det ”jämnar ut sig”.
Då skulle Al-Hakim istället få för sig att blåsa två ännu sämre straffar. Ännu ett lågvattenmärke. Han gick från klarhet till klarhet förra säsongen men nu är måttet rågat.
Man får hoppas att Gren lyckas ro hem den tekniske Sargon Abraham, kanske han kan ge lite nytt liv till det fantasilösa anfallet, i synnerhet när Tobbe uppenbarligen inte håller, samma med Omarsson, fruktansvärt trött på hans dåliga fötter.
Någon ny innermitt hade inte heller suttit fel... ge Poya lite att jobba med. Har det framkommit om en klumpsumma försvann i samband med Dahlbergs transfer till Watford? Annars borde man ju kunna förvalta 35+ miljoner bättre än hittills.
Då skulle Al-Hakim istället få för sig att blåsa två ännu sämre straffar. Ännu ett lågvattenmärke. Han gick från klarhet till klarhet förra säsongen men nu är måttet rågat.
Man får hoppas att Gren lyckas ro hem den tekniske Sargon Abraham, kanske han kan ge lite nytt liv till det fantasilösa anfallet, i synnerhet när Tobbe uppenbarligen inte håller, samma med Omarsson, fruktansvärt trött på hans dåliga fötter.
Någon ny innermitt hade inte heller suttit fel... ge Poya lite att jobba med. Har det framkommit om en klumpsumma försvann i samband med Dahlbergs transfer till Watford? Annars borde man ju kunna förvalta 35+ miljoner bättre än hittills.
Sluta försöka bortförklara det med billiga straffar och motvind och massa saker. Citerar mig själv om detta eviga snack om spelidé och otur som jag hört från många IFK:are. Passar ni er inte är ni på väg raka vägen mot superettan och visst skitkul och så men en klubb som IFK i Allsvenskan är positivt för svensk fotboll och svensk supporterkultur.
2018-04-24 - (FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2018
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Det här påståendet ser man titt som tätt (se även Nanne i bajen). Tränaren har någon anal idé som är helt magisk, något oklart dock vad målet med det är. När det fallererar så struntar man i sin idé och spelar på det där sättet som vi vet vinner mer poäng.
Ursäkta mitt språk men vad är det för kvalificerat skitsnack? Vinna poäng är #1. Vet man en magisk metod för det är det det enda som gäller från match #1
Ursäkta mitt språk men vad är det för kvalificerat skitsnack? Vinna poäng är #1. Vet man en magisk metod för det är det det enda som gäller från match #1