Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
18-07-22, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Nä, såg direkt på mallen att ögonen skulle suttit närmre
Men ändrade du storleken och vred huvudet rätt?
Citera
18-07-22, 06:04
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Men ändrade du storleken och vred huvudet rätt?
Ja för jag satte ögonen rätt då blev huvudet för liten och om jag satte huvudet rätt blev ögonen för
Långt isär.
Citera
18-07-22, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja för jag satte ögonen rätt då blev huvudet för liten och om jag satte huvudet rätt blev ögonen för
Långt isär.
Någon bild jag provade passade inte helt heller. Huvudsakligen att huvudet är inom huvudområdet tror jag nog. Du ska inte ta det på allvar.

Vill du ha tips på åsikter kring saker som förbättras, dvs vad du kan göra om du inte trivs med dig själv får du gärna pm:a om du vill. Nu ska jag sova en stund. Men du måste minnas att det viktigaste är hur vi känner oss. Är vi lyckliga, talar inte komplex i örat på oss 24/7.
Citera
18-07-22, 06:22
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Någon bild jag provade passade inte helt heller. Huvudsakligen att huvudet är inom huvudområdet tror jag nog. Du ska inte ta det på allvar.

Vill du ha tips på åsikter kring saker som förbättras, dvs vad du kan göra om du inte trivs med dig själv får du gärna pm:a om du vill. Nu ska jag sova en stund. Men du måste minnas att det viktigaste är hur vi känner oss. Är vi lyckliga, talar inte komplex i örat på oss 24/7.
Mitt huvud är väldigt platt på baksidan och mitt ena öga är efterblivet så det blir mindre ibland, min näsa är sned och mina framtänder sticker ut, min näsa är ibland så liten så den inte syns, ändå har jag vissa drag som är snygg . Jag får prova med en ny bild imorgon när det är ljusare ute, då många sagt att när man målar iaf ska det vara lika stort som 1öga mellan ögonen och dem ska vara mitten på huvudet , som det inte var i appen.
Citera
18-07-22, 09:56
Medlem
Fick en match, hehe, givetvis var hon en av dom sämsta man swipea ja på häromdan. Anteri skulle gråta om han fick gå på dejt med en sån tjej. Kroppsligt är hon väl 5/10? Ansiktet mediokert bajs.
Är det inte humor att män som jag, som enligt alla dessa förbannade tester bara matchar med mediokert i princip?
Eller är det mig det är fel på, är dessa tjejer "så vackra" egentligen? Jag menar hon är ju inget fetto iaf, tbh.

Nej, dags att ut och leta reda på det man vill ha istället.

Edit: Ber om ursäkt till alla dom som kämpar med att få matchningar, men sanningen är bara att även om du får matchningar. Så behöver det inte vara något att hänga i julgranen.
Citera
18-07-22, 13:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Fick en match, hehe, givetvis var hon en av dom sämsta man swipea ja på häromdan. Anteri skulle gråta om han fick gå på dejt med en sån tjej. Kroppsligt är hon väl 5/10? Ansiktet mediokert bajs.
Är det inte humor att män som jag, som enligt alla dessa förbannade tester bara matchar med mediokert i princip?
Eller är det mig det är fel på, är dessa tjejer "så vackra" egentligen? Jag menar hon är ju inget fetto iaf, tbh.

Nej, dags att ut och leta reda på det man vill ha istället.

Edit: Ber om ursäkt till alla dom som kämpar med att få matchningar, men sanningen är bara att även om du får matchningar. Så behöver det inte vara något att hänga i julgranen.
Får bara massa 6or, enstaka 7a, men aldrig en 8a, de enstaka 8orna man matchat med har inte svarat sen när man skrivit...

Tror också man behöver IRLa sig på 8or+
Citera
18-07-22, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Får bara massa 6or, enstaka 7a, men aldrig en 8a, de enstaka 8orna man matchat med har inte svarat sen när man skrivit...

Jo, men är ju lite det vi varit inne på. Sen lever väl Anteri lite i sin drömvärld och tror att brudarna han trycker varje helg är "topnotch" fast dom egentlligen är rätt average.
Men visst är jag avundsjuk på våran gubbe Anteri ändå, det är jag. Han verkar ändå plocka in rätt ok matchningar, dom han visat har varit helt ok för mig! Hellre trycka än torka liksom. Men ribban är ganska hög för mig, så är det.
Jag har ett "egen värde". Brukar säga till allmänt folk en riktigt bra grej att säga är "om det där är fettot/tjockis/fetaullagreta jag kan få? då runkar jag hellre istället".

Inför heta brudar du vill ha. Dom kommer uppskatta att du håller på din sexualitet, självklart i ett sammanhang där det diskuteras dejting, och du förstås vädrar ditt "missnöje" över alla dåliga alternativ, och inte knullar "vad som helst". Du växer i ögonen av en sån kommentar. Ironiskt nog var just den händelsen mitt sexigaste ragg någonsin 9/10 helt klart. Den gråtrunken över att det inte blev något gick inte av för hackor :/ Blev nåt som i "förhållande" alltså.
Citera
18-07-22, 15:57
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Inte känner nej. Men ser ibland. Dvs de är existerande. Däremot har jag ingen chans där.

Jag tränar nog mest i tråden, vågar jag påstå. Inte idel styrketräning dock. Så jag är kroppsfixerad, men tycker inte fitnesstjejer har en maxad kropp direkt.

Jo det har du men du kanske inte träffar på henne förrän du börjar praktisera. Eller så hittar du en på Tinder som ännu inte vet att hon är en enhörning.

#loveontindercanhappen
Citera
18-07-22, 16:51
Medlem
fabulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Det här börjar nästan bli larvigt. Får två kvalitativa matchningar om dagen (7or-8or i Anteri-skala, 6-7 Nirvana-skala) Följande inträffar: får matchning, bruden skriver ingenting, skriver själv efter typ 10 minuter och får inget svar. Hänt sex gånger i rad nu. Vad fan är det frågan om?
Citera
18-07-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Det här börjar nästan bli larvigt. Får två kvalitativa matchningar om dagen (7or-8or i Anteri-skala, 6-7 Nirvana-skala) Följande inträffar: får matchning, bruden skriver ingenting, skriver själv efter typ 10 minuter och får inget svar. Hänt sex gånger i rad nu. Vad fan är det frågan om?

Börjar nästan bli som på såna där bodybuilding measurment formulas sidor
G.J. Hamwi Formula (1964) 79 kg
B.J. Devine Formula (1974) 77 kg
Anteri-7or 8or(2018) 70kg
Nirvana 6-7 (2018) 70kg

Skämt å sido, ja det är ju samma för mig som sagt. Visst matchar man men några svar, icke sa nicke.
Det prioriteras väl annat helt enkelt. En brud skrev ju och var jättepå "låter som en bra ide " sen när man fråga om dagar som funkar bäst etc, helt tyst. Fittan torka igen fullkomligt.
Ber om ursäkt till kvinnor i tråden för uttrycket fittan, här kommer kuken också.
Så nu är vi jämnställda, kram
Citera
18-07-22, 17:36
Medlem
ZeushyN1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Börjar nästan bli som på såna där bodybuilding measurment formulas sidor
G.J. Hamwi Formula (1964) 79 kg
B.J. Devine Formula (1974) 77 kg
Anteri-7or 8or(2018) 70kg
Nirvana 6-7 (2018) 70kg

Skämt å sido, ja det är ju samma för mig som sagt. Visst matchar man men några svar, icke sa nicke.
Det prioriteras väl annat helt enkelt. En brud skrev ju och var jättepå "låter som en bra ide " sen när man fråga om dagar som funkar bäst etc, helt tyst. Fittan torka igen fullkomligt.
Ber om ursäkt till kvinnor i tråden för uttrycket fittan, här kommer kuken också.
Så nu är vi jämnställda, kram

"sen när man fråga om dagar som funkar bäst etc, helt tyst. Fittan torka igen fullkomligt."
Ställ aldrig den frågan så, kvinnor vill inte ta besluten och hon får redan mes vibbar ifrån dig.
Säg istället en dag OCH en tid.
Citera
18-07-22, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeushyN1
"sen när man fråga om dagar som funkar bäst etc, helt tyst. Fittan torka igen fullkomligt."
Ställ aldrig den frågan så, kvinnor vill inte ta besluten och hon får redan mes vibbar ifrån dig.
Säg istället en dag OCH en tid.

Äsch, var inte riktigt så var liksom typ allmän check, vi sa ju att vi skulle höras i veckan typ "onsdag el fred?". Men håller med man borde bara dra till med en dag egentligen, är nog smidigast så.
Men kan ju meddela att det inte heller funkar så bra, en mes är snarare "kan alla dagar i veckan, vilken passar dig bäst av alla dom dagarna". Det kom någon annan som var bättre bara, antagligen. Eller så är hon inte aktiv. Otroligt seg på att svara rent allmänt
Senast redigerad av Kroppskakoregott 18-07-22 kl. 17:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in