2018-07-21, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Men du lever ju under en sten också. Till och med Stevie Wonder ser att vi har en enorm polarisering mellan män och kvinnor.

Jaha, nä - jag har inte heller märkt av något sånt.
Citera
2018-07-22, 02:19
Medlem
Buffymyloves avatar
Ts ska ju enligt egen utsago vara lyckligt gift. Så undrar lite över varifrån hen får idéen till såna här trådar.
Citera
2018-07-22, 02:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Ts ska ju enligt egen utsago vara lyckligt gift. Så undrar lite över varifrån hen får idéen till såna här trådar.
Alla kvinnor är inte svenska kvinnor. Ditt inlägg bevisade TS poäng, din dumma jävla hora.

Själv är jag tillsammans med en svensk tjej men tack och lov har hon inget intresse av feminism. Hon är en riktig kvinna. <3
Citera
2018-07-22, 02:29
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Alla kvinnor är inte svenska kvinnor. Ditt inlägg bevisade TS poäng, din dumma jävla hora.

Själv är jag tillsammans med en svensk tjej men tack och lov har hon inget intresse av feminism. Hon är en riktig kvinna. <3
En lycklig man skapar knappast trådar om att överge kvinnor oavsett nationalitet.

Att du skulle ha en partner är inte troligt. Fröken höger som du sitter på till domnad gills inte.
Senast redigerad av Buffymylove 2018-07-22 kl. 02:34.
Citera
2018-07-22, 02:32
Medlem
DaChiefs avatar
Den svenske killen/mannen har blivit tagen på sängen. Tyvärr inte tagen eftersom det inneburit sex, snarare överväldigad..

Av globaliseringens effekter. Tyvärr ej förberedd att tävla om sina kvinnor med andra europeer, menafolk samt andra från övriga världen.. Precis som att du tävlar med dem om jobbtilfällen och på ditt jobb..

Allt är inte en tävlan, men när det kommer att få ihop det med en nice kvinna är det det.

Och de svenska kvinnorna är ju så fria i sitt tyckande och tänkande att de hellre väljer någon annan än en svensk om det skulle passa dem.

I grunden är problemet att svenska män inte blivit uppfostrade till doers, problemlösare, krigare, personer som kan hantera en penna lika bra som en AK-47:a.

Vems fel är det? Ja antagligen hela samhällets och de politiker som valdes, som resulterade i en hel nation av emos. Femismen var naturligtvis en del av det. Pojkar som inte förstår sig själva och den maskulina kraft som de bär inom sig.

Kort sagt, det godhjärtande tänkandet, samt öppenhet och frihet för kvinnan, skapade en grogrund för feminism som gick långt överstyr. Den enda förloraren i det här är egentligen den svenske vite killen/mannen.
Så om denne överger den svenska kvinnan, är förståerligt, men synd.
Citera
2018-07-22, 03:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Den svenske killen/mannen har blivit tagen på sängen. Tyvärr inte tagen eftersom det inneburit sex, snarare överväldigad..

Av globaliseringens effekter. Tyvärr ej förberedd att tävla om sina kvinnor med andra europeer, menafolk samt andra från övriga världen.. Precis som att du tävlar med dem om jobbtilfällen och på ditt jobb..

Du vet inte hur rätt du har.

(FB) Man söker sommarbarn
(FB) Man söker sommarbarn

Citat:
I grunden är problemet att svenska män inte blivit uppfostrade till doers, problemlösare, krigare, personer som kan hantera en penna lika bra som en AK-47:a.

Man kan sitta och fantisera om alla möjliga manlighetsideal. Det är fortfarande ingen lösning på de utmaningar som vår civilisation står inför. Lösningen är pre-natal könsselektion.

Citat:
Vems fel är det? Ja antagligen hela samhällets och de politiker som valdes, som resulterade i en hel nation av emos.

Fred. Och politiker som inte insåg, eller inte ville att andra skulle inse, att mansöverskottet skulle innebära enorma sociala problem i takt med automatiseringen.

Citat:
Femismen var naturligtvis en del av det. Pojkar som inte förstår sig själva och den maskulina kraft som de bär inom sig.

Feminism är uteslutande ett symptom på polyandri, inte viceversa. Feminismen är en ohållbar ideologi eftersom att majoriteten feministkvinnor själva föredrar döttrar, vilket oundvikligen kommer att leda till ett framtida kvinnoöverskott, vilket oundvikligen kommer leda till att mer konservativa värderingar tar över eftersom att ingen man vill gifta sig med ett drinkluder när utbudet finns att vara selektiv.
Citera
2018-07-22, 07:57
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Säg det till din dotter vettja :P.

Glöm inte heller att säga: - Inte din man! När någon bryter sig in hos henne och sticker ett träsvärd i vaginan på henne.
Hon har hittat en dalmas som jag har bra koll och pli på.
Han tar av sig kepsen när han kommer inomhus osv.
Citera
2018-07-22, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hon har hittat en dalmas som jag har bra koll och pli på.
Han tar av sig kepsen när han kommer inomhus osv.

70% chans att hon byter till en afghan. Du borde kanske ha mer pli på henne :P.
Men så glömde jag ju att hon är en bortskämd prinsessa.
Citera
2018-07-22, 11:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Till skillnad från många kvinnor så kan jag ta ställning i en fråga utan att blanda in mig själv. Dessutom är jag ingen jävla hen! Jag är en MAN!

Tråden har väl egentligen tre delar:

1) Att svenska kvinnor inte uppskattar svenska män och behandlar dem som skit.
2) Att svenska män inte ska acceptera detta.
3) Att svenska män ska visa detta genom att överge självupptagna, feministiskt kontaminerade, och egoistiska kvinnor.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-07-22 kl. 11:46.
Citera
2018-07-22, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Till skillnad från många kvinnor så kan jag ta ställning i en fråga utan att blanda in mig själv. Dessutom är jag ingen jävla hen! Jag är en MAN!

3) Att svenska män ska visa detta genom att överge självupptagna, feministiskt kontaminerade, och egoistiska kvinnor.

I verkligheten är det dock svenska kvinnor som överger självupptagna, antifeministiskt, kontaminerade, och egoistiska män.
Citera
2018-07-22, 13:01
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
En lycklig man skapar knappast trådar om att överge kvinnor oavsett nationalitet.

Att du skulle ha en partner är inte troligt. Fröken höger som du sitter på till domnad gills inte.

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior

På vilket sätt behandlar de svenska män som skit? Våldtar de dem? Tucker de att top Gun är en skitfilm?

Alltså Mgtow med inslag av torsk på tallin?
Citera
2018-07-22, 13:02
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
I verkligheten är det dock svenska kvinnor som överger självupptagna, antifeministiskt, kontaminerade, och egoistiska män.
Ja det är väl där skon klämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in