2018-07-22, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
I verkligheten är det dock svenska kvinnor som överger självupptagna, antifeministiskt, kontaminerade, och egoistiska män.
Jag tror att tanken är att de ska får större chans på en svensk kvinna om de män som kvinnor vill ha också börjar söka sig utomlands.
Citera
2018-07-22, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag tror att tanken är att de ska får större chans på en svensk kvinna om de män som kvinnor vill ha också börjar söka sig utomlands.

Fast jag tror inte kvinnor med självbestämmande, möjligheter samt integritet vill ha män som har den kvinnosyn som WW representerar. För vad ska kvinnor med dem till? Finns ju inget där att hämta.

Så fort även kvinnor på andra platser på detta klot får samma möjligheter försörja sig själva, styra sina egna liv kommer de ge fingret till WWs typ av man.

och det vet nog WW, därför han sitter här och hatar.
Citera
2018-07-22, 13:35
Avslutad
Citat:
Fast jag tror inte kvinnor med självbestämmande, möjligheter samt integritet vill ha män som har den kvinnosyn som WW representerar. För vad ska kvinnor med dem till? Finns ju inget där att hämta.

Så fort även kvinnor på andra platser på detta klot får samma möjligheter försörja sig själva, styra sina egna liv kommer de ge fingret till WWs typ av man.

Nej precis, de kommer inte att bli mer valda i vilket fall.

Och det har du nog absolut rätt i, när inte ens thaitjejer är fattiga nog längre att vilja ha dem får de verkligen tänka om.
Citera
2018-07-22, 14:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
På vilket sätt behandlar de svenska män som skit? Våldtar de dem? Tucker de att top Gun är en skitfilm?

Alltså Mgtow med inslag av torsk på tallin?

Svenska kvinnor stödjer en ideologi som ger uttryck för mansförakt. Räcker inte det?
Citera
2018-07-22, 14:26
Medlem
I världen anser man att svenska män är de mest jämställdaste och "feministiska" men i Sverige jämförs vi med talibaner, jag håller med svenska kvinnor (inte alla givetvis) är skrattretande komiska.
De kan prata om sexism 24/7, men om en våldtäkt utanför deras dörr sker (... t om deras dotter som offer) av en färgad så är det inget att prata om, finns andra saker att diskutera då.
Citera
2018-07-22, 14:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Jaså? Vilka typer av män är det som attraherar flest tjejer då? Jag tror du vet svaret innerst inne. Däremot stämmer det att det är viktigt för en man att vara intellektuellt, statusmässigt och monetärt överlägsen de flesta kvinnor. Det är bland annat därför vissa av oss arbetar så hårt. Vilket hela samhället drar nytta av.
Citera
2018-07-22, 14:27
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Svenska kvinnor stödjer en ideologi som ger uttryck för mansförakt. Räcker inte det?
På vilket sätt uttrycker de mansförakt?
Citera
2018-07-22, 14:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
På vilket sätt uttrycker de mansförakt?

Är du go eller? Läs vad jag skriver.
Citera
2018-07-22, 14:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja det är väl där skon klämmer

Efter att kvinnorna passerat fertil ålder så är det fler män som överger kvinnor.
Citera
2018-07-22, 14:40
Medlem
Citat:
Jaså? Vilka typer av män är det som attraherar flest tjejer då? Jag tror du vet svaret innerst inne. Däremot stämmer det att det är viktigt för en man att vara intellektuellt, statusmässigt och monetärt överlägsen de flesta kvinnor. Det är bland annat därför vissa av oss arbetar så hårt. Vilket hela samhället drar nytta av.

om det vore så viktigt så inte undra på att män mår dåligt nuförtiden.
Citera
2018-07-22, 14:58
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
om det vore så viktigt så inte undra på att män mår dåligt nuförtiden.

Kvinnor uppger att de mår sämre än män. Att tävla ingår i manlig evolutionär psykologi. Helt naturligt och reflexmässsigt. Det är när man går emot sitt köns natur som man mår dåligt. Där har du en förklaring till kvinnors självrapporterat dåliga mående. Breaking news: kvinnor är nämligen inte män...
Citera
2018-07-22, 15:02
Medlem
Citat:
Kvinnor uppger att de mår sämre än män. Att tävla ingår i manlig evolutionär psykologi. Helt naturligt och reflexmässsigt. Det är när man går emot sitt köns natur som man mår dåligt. Där har du en förklaring till kvinnors självrapporterat dåliga mående. Breaking news: kvinnor är nämligen inte män...

Tror det ingår i mänsklig psykologi.
Kvinnors natur precis som mäns är att inte stressa halvt ihjäl sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in